1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vluggejapie

vluggejapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joo Midas, Ik raad je aan om naar ebay.com ( niet .nl ) te gaan. Ebay.com geeft de meeste zoekresultaten voor sneax in America, omdat het ook de amerikaanse ebay is. Zoek daar wat je wil wilt hebben ( geen idee of je nikeyz zoekt of iets anders ) en je vind een aantal hits en dan vind je in de omschrijving of het om authentieke en orginele nikeyz gaat. Check wel altijd effe de feedback van de verkoper. Is deze feedback boven 10.000 ofzo met bijna alleen maar positieve beoordelingen dan kun je zonder angst kopen en ben je verzekerd van een paar genuine sneax.
    Hier wat ebay shops waar ik altijd mijn goods haal:

authentic_sneaker_powerseller

natysports

shoeboxsavings

Gewoon een beetje zoeken je vind vanzelf wel iets.
    De reden dat de schoenen daarzo goedkoop zijn is omdat alle nikes in America goedkoop zijn. Net als xbox games ( 45 $ ) Wel moet je ongeveer hetzelfde bedrag aan verzendkosten betalen. ( bv sneax kosten 40 $ dan moet je ook nog tussen de 30 en 40 $ verzendkosten betalen ).
    Al bij al is het echt stukken goedkoper als in Nederland.
    Ik hoor ook vaak mensen zeggen over duane onkosten ofzo, ik heb het echter nog nooit mee gemaakt.

vrede

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    yeeeeuu

Verzonden, hoop dat ik ze voor kerst nog heb.

3. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, vanavond ff doorkijken. : )

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is dat alleen Nike?

5. vluggejapie

vluggejapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je effe moeten kijken. Er zijn ook zat andere legit verkopers van andere schoenen.

6. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag nieuwe lacoste schoenen gekocht zal ff een plaatje zoeken :D
    maar dan is het wit en het stof is grijs bruinachtig, kon geen ander plaatje vinden in de goede kleuren :9

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    De bruine zijn supermooi, van de onderste serie alleen de linker 3. Ik hou niet van slip-ons..

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, het ging vooral om de Sk8 Hi's uit die serie.. Maar slip-ons vind ik ook wel relaxt, 15 euro en je hebt een mooi schoentje voor in de zomer. Ik draag ze eigenlijk alleen maar onder korte broeken, onder lange broeken is het niet echt heel mooi.
    Zelf hou ik totaal niet van de Chukka's, wat een rare dingen blijven dat.

Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet haten op de Chukka. ;)

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Chukka is hard aan de voet alleen vind ik ze niet lekker lopen

11. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het toch over die Vans hebben, welke winkels verkopen ze (Chukka low, Half cab)? Bij voorkeur in Nijmegen/Arnhem ofzo. Wil ze eerst een keer in het echt zien en aan de voet.

(Heb vrij weinig tijd om naar de stad te gaan en zelf te kijken, vandaar even zo lui doen :+)

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol wat?

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Lol @ hierboven

@ Midas: Frisco?

14. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verrek, die hebben inderdaad ook Vans :+

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag, volgens mij was er laatst al zon vraag gesteld maar kan hem niet meer vinden. Maar ik wil dus High dunks bestellen op ebay, maar ik weet niet welke maat ik moet nemen. Ik heb maat 44 allstars en maat 44 k-swiss. Heb volgens mij ook maat 44 sb gehad.
    Welke amerikaanse maat kan ik dan het beste nemen?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je zou voor een 10 kunnen gaan maar de kans dat hij (te) klein valt is dan aanwezig. Zeker omdat SB's, en dan sowieso high's, wel vaak een half maatje kleiner vallen. Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen dan zou ik gewoon voor een 10,5 gaan. Als ze te groot zijn kun je altijd nog een extra zooltje erin doen of een extra paar sokken aantrekken.;)

EDIT: Oh wacht, wil je nou SB's kopen of niet? Als het geen SB's zijn dan zou je het kunnen wagen met een 10.

Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nike Dunk High SB wil ik. Dus ik ga maar voor 10.5, liever te groot dan te klein.

En als iemand 3000 keer feedback gehad heeft en hij heeft 100% positief, dan mag ik er toch vanuit gaan dat hij geen fakes verkoopt?

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    In principe wel. Je kunt voor de zekerheid het wel ff goed in de dunkpedia op NikeSB.org kijken zodat je zelf kunt zien of er iets neit klopt. Of op datzelfde forum vragen om een legit check. ;)

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook toe aan nieuwe schoenen, maar dit keer eens iets anders. Ik koop meestal gewoon aanbiedingen van een scapino, of bristol...simpele sneakers van 25 a 30 euro.
    Heeeel soms als Aktie sport of Perry sport etc...wat in de aanbieding had enzo.

Ik ben dus nog wel gewoon op zoek naar sneakers, maar ze mogen dit keer meer kosten. Tenzij het schoenen zijn die normaal bijvoorbeeld heel duur zijn, en nu in de aanbieding.
    Ik zag in de Large wat schoenen van DC, die vond ik erg nice...

maar of ik ze nou 80 euro waard vind.....nee eigenlijk niet.

Ik woon zelf in groningen en afgezien van de bekende sportzaken en Sneakers (die ik echt te duur vind, en ook niet genoeg toffe sneakers) zijn er volgensd mij niet echt veel speciale winkels voor sneakers. Dus ik denk dat ik het maar op het internet moet gaan proberen. Welke sites zijn er echt goed voor?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina