1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Foto uploaden bij imageshack.us of photobucket.com of een andere upload-site
    dan de direct link nemen en dan tussen deze tags zetten: [​IMG] en voer de link in;)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.816
    Die Gortex zijn wel zwaar mooi, het is dat ik op dit moment geen geld ervoor heb en pas een paar nieuwe dunks heb gekocht anders had ik ze meteen gehaald. Misschien later, mocht ik ze dan nog eens tegenkomen. :)
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Zijn ook erg moeilijk te krijgen he..
     
  4. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit echt zwaar te twijfelen om die licht blauwe nikes die Rydan in het vorige deel poste te kopen:x kan beter wachten tot ik wat meer geld heb eigelijk want ik geef het veels te snel uit de laatste tijd, zijn dit soort schoenen snel uitverkocht? dus kan ik beter nog ff wachten met kopen of niet8)
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Die Rydan postte zullen nog wel te verkrijgen zijn over een tijdje. Misschien ergens in de sale als je de sites goed blijft bekijken
     
  6. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan :9 dan wacht ik er nog ff mee.. thanx in ieder geval
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    [​IMG]

    Weet niet wat je maat is, maar bij Caliroots nog in 9.5 en 10+

    Ik vond ze zelf erg vet (had ze zelf nog nooit gezien totdat werd laten in zien in Berlijn) maar stonden mij beetje raar (of niet Ed)
     
  8. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    daar had ik nog niet eens aan gedacht 8) waarschijnlijk zullen ze niet eens in mijn maat zijn door die reuzepoten die ik heb (lees maat:39/40) :9
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Rydan heeft het dus over 43/44 dus dan zal 40 ook wel te krijgen zijn. En dat is trouwens echt klein :eek:
     
  10. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het is flink klein :9 maar vaak beginnen ze herenschoenen vanaf 42 ofzo dus dan zul je net zien dat ik weer de lul ben en ze te groot zijn, misschien zal 41 me nog wel passen omdat nikes vaak wat klein vallen als ik het goed heb maar 41 gaat echt niet meer lukken lijkt me
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij caliroots niet hoor, 9.5 kleinste
     
  12. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik al:'-(
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn, wist ik niet. Dan heb ik nog liever mijn maat kano dan die maat van oliebol...
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is natuurlijk bij dat model alleen, al zie ik bij die ik vet vind vaak dat tussen 8 (9) en 11 alles weg is :+
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.flightclubla.com/p.php?fc=la&c=sb&i=080437 daar op die site zijn ze wel in kleinere maten, dus hoop dat ze dan in gewone winkels in Rotterdam ofzo ook wel in mij maat te verkrijgen zijn:D
    edit: je ziet idd vaak dat als ze ze in wat kleinere maten zijn dat ze meteen weg zijn:+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
    Groningen (Boardlords), ze verkopen ze alleen in-store.
     
  17. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie een hoop Nike's, helaas niet mijn smaak :)
     
  18. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, sommige zijn wel abnormaal duur 8)
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Veel van die nikes zijn ook niet mijn smaak, hou meer van simpele kleuren, en geen overdaad eraan. Vind de nikes die ik heb gehaald daar perfect aan voldoen. En tjah, sb's zijn denk gewoon populair :+

    Heb ik de mijne ook besteld, enig idee hoe lang het duurt voordat zij verzenden?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
    Zoals ik zei: Deze verkopen ze alleen in-store en dus niet op de site, omdat dit geen common modellen zijn zoals die jij hebt besteld. Deze kan je dus enkel ophalen bij ze in de winkel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina