1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    @ IndoAap, I know, ik heb ff foto's gemaakt van allemaal, hoop dat ze er nu wel komen :eek:
    *wacht voor het uploaden*

F*ck werkt nog niet :'l
    Dan maar ff ImageShack galerijtje:

http://img90.imageshack.us/gal.php?g=schoenenvannynke001.jpg

Whoop-de-doo!
    Vond dat mijn trouwe sloffen ook wel een plekje verdienden :eek:

Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  2. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duude, haal eens snel die paarse veters uit die Air Max :eek:
    En sowieso wat losser veteren.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

Als we collecties aan het droppen zijn, hier die van mij.

St pauli's zijn dope Skull, de rest, uhm... tsja smaken verschillen.
    @ Tyrant, die balistic blue zijn nice (of the wel Angel & devil), ik denk er aan om ze ook te kopen.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Die Nike Dunk Low schoenen zijn best mooi, maar komen die niet een beetje skater achtig over? Vooral die fel gekleurde? Die Baltic Blue vind ik ook mooi. Maar daar zijn ook wel andere mooie kleuren van zie ik al wel. Zijn die schoenen ook in Nederland te koop of importeren jullie die? Ik ben ook weer toe aan mooie nieuwe schoenen.

Passen die schoenen ook bij mensen zonder specifieke kledingstijl zoals skater of iets dergelijks? Ik draag meestal van die "standaard" G-star en Chasin shirts, en Nudie/ G-Star en Levi broeken. Misschien dat die schoenen te fel zijn en daar niet écht bij passen?

EDIT: Ze zijn dus wel in Nederland te koop: >Klik<

Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Onzin. Gewoon een keer bij een SB shop langs gaan en wat passen. Zie je vanzelf of je ze wel of niet dope vind.

En die paarse laces in die AM's.8)

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben ook geen skater maar draag ze wel. Is niet echt een probleem vind ik zelf. Je hebt genoeg Dunk Low die niet zo fel zijn. Ik ben zelf ook niet zo van die felle kleuren. Die Baltic Blue kan je gewoon onder je kleding dragen lijkt mij, niks mis mee.

De meeste kan je wel in de winkel kopen, maar je kan het ook importeren.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Baltic's zijn wel echt nice inderdaad!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol, ik heb het idee dat die populair gaan worden. Ik zag er iemand mee lopen en ze zien er super goed uit in het echt. Al dacht ik eerst dat ze nep waren omdat ik ze niet kende en het desbetreffende ventje 15 jaar was..

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als boardlord ze heeft, heeft de rest van de nederlands sb accounts ze ook (je lokale sb shop kan ze ook bestellen voor je, wat boardlords ook doet). Verder vind ik SB niet skaterig over komen, een echte skate schoen is het niet kwa looks (vooral niet felle kleuren) dus zit er niet mee. Als iemand jordans draagt ga ik er ook niet van uit dat die gene basketbalt.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    dope collectie luchtgolf! O-)
    like the: flashes, tiffs, heinikens etc.

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand al een goedkoope site/winkel gespot voor de Dunk Low Premium SB Black/Baltic Blue die Tyrant spotte? Ik ga ze denk ik kopen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    WTF, welke stof is dat lichtblauw? Het ziet er niet echt leer uit op die foto..

Anyway, zoek een shop bij je in de buurt. Geen idee waar Sint Michielsgestel ligt, maar er is vast wel een stad in de buurt met een SB dealer.
    Als je nog nooit SB's hebt gehad zou ik het niet echt aanraden om via internet te kopen. Doe je het wel, zou ik een half maatje groter kopen.

@Legend.. Welke staan er recht tegenover die Heinekens?

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nou je het zegt... Ik had ook veel (!) liever leer gehad. Ik zie ze staan bij Opperbest voor €89,95. Weet iemand hoeveel de verzendkosten zijn? En is die site betrouwbaar? Zijn de verzendkosten minder wanneer je 2 paar koopt?

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben LeGeNdaRisCh dan wel niet, maar dat zijn Stussy's. Dopeste SB cw wat mij betreft. Moet ze zelf ook nog eens scoren...

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hm ik lees net dat het lichtblauwe katoen is en het zwarte leer..
    Nou heb ik zelf de Atom Red's, dus ik vind dat geen probleem :+.

Enne, ga ze nou eerst ff passen ;). Opperbest heb ik nog nooit van gehoord maar klinkt oppberbest. Verzenden kost 5€.

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Opperbest is een goede, is de webshop van bonk in breda. Maar misschien kun je ze ergens cheap van ebay plukken?

En thanks pascal, zijn inderdaad stussy's, staat ook in mijn top3.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Oja, ik kon het al zo moeilijk zien..
    Stussy's zijn inderdaad dope.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad katoen, hier beter te zien:
    Sorry nu stop ik met plaatjes posten :)

Ik ga van de week maar eens naar de Britainshop in Den Bosch om te kijken welke maat ik nodig heb. Ik neem aan dat ze daar ook met dezelfde maten werken en de maten van alle Dunk Low's hetzelfde zijn? Dan test ik daar even welke ik nodig heb en bestel ze daarna online aangezien de Britainshop deze schoenen niet heeft en ook wat duurder is neem ik aan.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Vandaag eindelijk schoentjes binnen die ik via Nike ID had besteld. Speciaal voor in de zomer wat fellere kleuren gekozen :)

Ojah Giorno op de achterkant is gewoon mijn naam. Waarom ik dat heb gedaan? Nouu gewoon omdat dat kan hehe:lol:

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Whaha een jongen die ik ken die heet Niek, dus dat heeft hij op de achterkant staan: Niek/Nike 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina