1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik dacht die een keer bij flatspot te hebben gezien (die zwarte), maar kan hem nu niet meer vinden.

Ik vind 300 overigens ook een te hoge prijs voor welke SB dan ook, maar los van de prijs vind ik SBTG's gewoon wel dope.

Ik wil zelf overigens echt veelste veel :+ (New Balance Providers <3<3<3, old loves, new loves, asics GT 2 x Sold Out, Adidas ZX9000 Wood Wood, Jordan 5 Grape, Jordan 4 Bred om er een paar te noemen) maar ik heb het geld er momenteel niet voor en ik ga sowieso niet meer dan 200 euro voor een paar betalen. 200 euro per kwartaal is ook gewoon het maximum wat ik aan schoenen uit wil geven, want ik heb maar een inkomen van 150 euro per maand +- en nu momenteel even helemaal geen baan.

Helaas ondanks dat ik zoveel wil is mijn "collectie" wat magertjes:
    Ben wel echt super blij met me Hemps die ik sinds kort heb.

Denk dat ik voordat ik op vakantie nog hooguit 1 paartje haal, zodat ik nog wat kan sparen voor Salou/dagje Barca :+.

Denk dat het een paartje van deze wordt als de prijs aantrekkelijk is.
    Vind P-rod niet een bijzonder tof model, maar de cw vind ik echt gruwelijk. Helaas is de SB Dunk ietswat aan de dure kant :+

Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    wtf? Sinds wanneer bestaan die P-Rods in het wit? Ik heb die exacte namelijk, maar dan in het zwart/grijs met rood.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je bedoelt die zwarte supreme cw? Ik weet het niet, maar volgens mij zijn deze nog niet uit. *Hold on*

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Laat maar, Ik mistake ze met een paartje andere P-Rod II's. Ze lijken heel erg op elkaar, maar toch net niet.

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Rydan, hoe oud ben jij? Want ik kan echt niet overleven van maar 150 euro per maand.

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, eens met hierboven. 150,- is best wel weinig :p

7. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    bij alle winkels die sbtjes verkopen kun je ze denk ik wel kopen

8. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn deze dezelfde: http://purchaze.nl/en/cat6/445/nike-dunk-low-premium-black-sail.html

Grote sizerange beschikbaar, en ik dacht dat de verzendkosten gratis zijn(?)

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn niet de zelfde, hij poste black packs.

10. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke. Nja zien er bijna hetzelfde uit dan ;)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ze verkopen dus wel SB Dunk Lows :+ Maar ik heb eigenlijk liever een paar blazers (de hoge), die vind ik wel vet.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    17, ik verdiende 100 euro per maand maar bij de Appie, ik wilde meer werken maar dat mocht niet/kon niet :x en dan 1x in het kwartaal nog 75 euro + 250 euro kleedgeld per kwartaal. Dus dat is eigenlijk wel wat meer dan 150 euro :+ maar nu ik niet meer werk komt het op ong 150 neer (verkoop elke maand wel iets etc.) 210 euro dus eigenlijk.

13. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor jullie moeiten maar denk dat ik ze gah bestellen op nike id en dan zwart witten met me naam er op:+
    Ltr,_0/

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind die nikes die hierzo worden gepost nooit zo mooi. Volgens mij ben ik de enige want er komt geen ander paar schoenen voorbij :confused:

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mooie schoentjes dit :)

16. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zijn die SBTG's nou 1 schoen of zijn het meerdere modellen?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    SBTG is een designer uit Singapore. Meest bekend zijn die groene SBTG's, daarom is het vaak zo dat deze bedoeld worden onder de naam SBTG's.

Er zijn geloof ik nog een paar andere SBTG modellen, zoals Skulls Of Saigon:

Allemaal zijn ze echter duur.

19. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn dan weer wel kneiterlelijk :+

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niet zo'n beetje ook :+

Toch wel benieuwd wat een beetje "grails" zijn van jullie Sneakerfanaten :+. Zelf absolute holy grail = New Balance x Provider. Een andere zijn de Asics GTII x Sold Out:

Kan ik werkelijk nergens vinden voor een leuke prijs (onder 200 euro) in 9,5.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina