1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen! [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Nee want je kan ze alleen bij Nike SB dealers halen en dat zijn er een heeel stuk minder dan Vans.. en aangezien de meeste mensen random winkels binnen lopen om zulke schoenen te halen is de kans veel kleiner dat ze een Nike SB dealer binnenlopen

2. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Maar kon ze jammer genoeg nergens meer in store krijgen. Heel A'dam en R'dam afgezocht:mad:
    Ik moet voor deze maar 35 euro betalen omdat ik ze van m'n vriendin krijg en ze in store 130 zijn.
    Heb een us7

3. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die Janoski's lekker voor in de winter? Heb nu Vans half cab maar die zitten niet heel warm :9

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nee zijn echt niks voor in de winter, maar ze zijn wel tof. :p

5. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, denk dat ik ze alsnog koop. Zijn inderdaad erg tof! Zag op boardlords ook deze jas staan. Vind hem wel nice maar weet niet zo goed welke maat ik moet hebben. Is boardlords een beetje makkelijk als ik toch een andere maat nodig blijk te hebben?

Edit: Zie dat ze alleen nog een S of een M hebben. Moet ik een gokje wagen en de M proberen? Ben toch aardig lang.. 1.95 meter ongeveer. Hoe vallen dat soort jassen?

Edit 2: Sorry voor het offtopic gaan wat betreft de jas!

Laatst bewerkt: 1 jan 2011
  6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zou niet weten hoe die jassen vallen. Ik denk ook niet dat Boardlords moeilijk doet als je het wilt terugsturen maar je moet dan wel zelf de kosten betalen. Dit staat er op de website:
    6.3 Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen zeve (7) dagen na aflevering aan boardlords.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product en de originele verpakking onbeschadigd zijn, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen. Verder zijn ook alle voorwaarden genoemd in artikel 6.4 van toepassing.
    6.4 Indien na overleg met boardlords.nl wordt overgegaan tot een retourzending, dan moet deze in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd en voldoende ingepakt worden opgestuurd aan boardlords.nl. Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, dan zijn de eventueel gemaakte extra kosten voor u. boardlords.nl houdt zich het recht voor ongefrankeerde zendingen te weigeren.
    6.5 Wanneer u het door u aangekochte artikel retour wilt zenden zijn daar annulering/administratiekosten aan verbonden.
    De Annulering/administratiekosten bedragen € 7,50.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    M is te kort voor je 1.95 natuurlijk.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Clarks
    Active Air

Vandaag gehaald zitten goed! Eerste paar nette schoenen voor mij, dus is wel enigszins wennen.

Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik dus ook bang voor, toch maar niet besteld. Wacht ook nog even met de Janoski's..

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Janoski's gewoon halen, ook al zijn ze niet echt warm. :+ Toffe Clarks ook hierboven!

11. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    UNIFORM! als ik clarks koop heb ik het uniform compleet:+

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat caliroots je order verzend? heb volgens mij met oudjaar besteld en kreeg een soort foutmelding bij de creditcard maar toch kreeg ik nog een mail met orderstatus en al die shit dus ik hoop dat het goed is.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    1 dag bij mij..
    Je kunt gewoon via je account je order tracken.

13. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Daar staat order ok. Kan ik verder ook niet zo veel mee. Als ik over een paar dagen geen bericht heb dat ze geshipped zijn zal ik ze wel een mailtje sturen ofzo

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Rechts moet je package ID staan!
    Zie dit:

Anders moet je ze ff mailen.
    Wat heb je besteld btw? Hiking Boots? ;)

15. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Kreeg gisteren toch nog een mailtje dat ze shipped zijn dus het zal gelukkig toch wel goed zijn. Heb die hiking boots gekregen en nog een paar vans erbij besteld. Had de laatste dag van de BenG sale ook nog een paar era's gekocht. Gewoon omdat ik ze niet kon liggen voor €25:+ maar zal vast wel een keer leuk zijn voor in de zomer.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Kut shelta reageert niet op mail en heb eigenlijk helemaal geen zin in verzendkosten....

Dus als iemand hier blij van wordt, 50 euro per paar:
    11.5

10.5

doei.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    US of UK size?

18. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    US lijkt mij.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Klopt, zag het op LB. :+
    Heb opzich wel interesse in die zwarte, maar heb pas nieuwe + heb nog een shitload en weet niet of UK10,5 gaat lukken. Heb af en toe al moeite met UK11.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    US ja.

Ik wil je niet naaien, maar ze vallen groot!
    Omdat jij het bent mag je ze zelfs ff proberen :p.

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina