1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen! [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Croc's verbieden sowieso! Met Uggs is niks mis vind ik, zolang de dame in kwestie maar echte draagt zonder al te veel poespas. Waarom echte? Zoals Scarlett al zei, worden deze heel snel slonzig. Het gaat mij erom dat een vrouw er verzorgd uit ziet en dus het is het totaalplaatje erg belangrijk. Een leuk zomerjurkje met daaronder een paar Vans (Era's bv.) vind ik helemaal leuk. Of wat je nu veel ziet, Uggs-spijkerbroek-leren jasje-sjaal/poncho, ook leuk. Je kunt ook niet verwachten dat een vrouw met -10 op bijvoorbeeld (open) pumps loopt toch?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Duh, ik snap ook wel dat Uggs vast heel warm en comfortabel zijn, maar dat maakt ze er nog steeds niet mooier op, zelfs zonder toeters en bellen. Maarja, ieder zo zijn taste.

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Niet als ze, Ewa Smatje dit dat swa mogooltje wolla wolla doen..

en dan ook nog blank zijn :x

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo zijn inderdaad alle meiden op sneakers.

5. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    zei ik dat?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee , maar je doet overkomen alsof er wel aardig wat van zijn terwijl dat gewoon niet zo is ( ja misschien in Rotterdam-Zuid , maar daar hoef ik gelukkig toch nooit te komen).

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Precies! Al zie je dit nu wel erg veel :p
    Maar als je het gewoon tof combineert is het leuk.
    Ik zag ook een redelijk zwaarlijvig meisje met een adidas trainingsbroek en Uggs, lekker lopen te slonzen, kijk dat is een ander verhaal :p

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zie het nog niet heel veel, hoop dat het zo blijft, maar betwijfel het. Jongens in laarzen (en dan geen stoere cowboy laarzen maar foute laarsjes) en dan hun spijkerbroek erin gepropt, damn, ziet er zo niet cool en gay uit. Of een redelijk geklede man (veelal zwart, casual), en dan die extreem gekleurde sneakers eronder, was echt een te foute combinatie.

9. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Wat vinden jullie van wedges? Sleehakken, zeg maar:

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Prima dingen , vriendin heeft er 2 paar van en vind ze erg leuk staan bij d'r.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Die zijn nu volgens mij best wel in, right? Zie ze best veel de laatste tijd. Staan gewoon leuk, helemaal tussen de Uggs flood (sorry, kon het niet laten).

Oh, en wie o wie wil er een paartje SBTG's voor Modder kopen? :+

12. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Nee, zeker niet allemaal, maar hier in Woensel zijn er zeker wel wat van die gangsta meisjes die zo doen.
    Ligt ook niet aan de schoenen, maar je begint je er wel snel aan te irriteren, de standaard roze airmax, jogginbroek, en bontkraagjes..

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  13. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Mja ze zijn inderdaad in de mode. Ik vind ze wel wel fijn, want als je wedges aan hebt kun je een hele dag lopen zonder aan het einde van de dag heel erg het gevoel te hebben dat je op hakken hebt gelopen.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Gelukkig hebben wij daar nooit last van. :+

Maar niemand een paartje SBTG's in 11 over? :p

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nice! Ik wil ook nieuwe halen, maar weet echt niet welke ik zou moeten bestellen. Ik ga denk ik in de kerstvakantie naar Amsterdam, zal dan ook wel even bij de Ben-G outlet gaan kijken. Maar denk dat alles dan al weg is. :+

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je nou 500 eu overmaakt dan scoor ik wel een paartje voor je.:cool:

Sleehakken vind ik vaak ook niet mooi overigens, die op de afbeelding gaan nog wel. Vooral als die hak onderaan nog breed is dan lijken het echt van die blokken. Beetje zelfde niet elegante effect wat Uggs dan hebben. Beter gewoon een mooie fijne hak of laarsjes ofzo.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    :+

Zie mn vriendin het liefst op sneakers of laarsjes. Hakken zijn errug sexy, maar dan is ze meteen 10cm groter dan ik haha.

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja, jouw chick is groot man! Maarja jij bent ook 1.95 ofzo

19. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn chick hakken aandoet is ze ook groter als mij denk ik, dat vind ik eng:+

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Maar dat jij klein was wisten we al. :+

Edit: Oeps... :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina