1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen! [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Word. Voor meisjes kan het nog wel..

2. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die grijze denk ik gewoon hebben.

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Gaat iemand Jeezy 2's halen? :p

Edit: ah, ik zie nu oliebol's post op de vorige pagina pas :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2012
  4. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Kom naar 290sqm campen, kans dat je ze krijgt is wel heel klein. Waarschijnlijk krijg ik ze ook niet :9 ze gaan zo de lijst bekendmaken met welke maten binnen zijn en dan kun je kikken of je kans maakt.

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Fuck de haat op resellers. Kopen voor 250 en verkopen voor 1000, wie wil dat nou niet.

Zonder resellers ook geen "sneakergame"

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    _0/

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  8. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    290sqm had geen 8 in de verkoop dus is niks geworden. Patta heeft alleen nog plaats voor een 6, de rest is vol en zijn al veel mensen naar huis gestuurd.
    Had miss die 6 kunnen proberen maar het is me te hysterisch daar :+
    Edit: kijk snel at5 ik ben er nu op!

Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Beetje hele late reactie :+, maar die zijn gaaf! Waar gehaald en zijn ze nu nog te koop?

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Canada, Japan, etc. nooit last van. USA echt de helft van de tijd problemen met de douane idd.

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zo, vandaag m'n eerste paar Air Max 1 gekocht. Loop elke dag in pak met nette schoenen en in het weekend meestal ook redelijk nette schoenen, maar wilde nu weer eens een paar sneakers.

Als deze bevallen volgen er vast nog een paar. Sowieso deze als die in NL uitkomen:
    Zouden Holiday 2012 moeten uitkomen.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Air Max 1 is wel nice en ik zoek ook nog een mooi paartje daarvan. :) Ik zocht ook nog een bootie en heb deze maar genomen:

/Edit: Ik vind deze ook wel erg vet en erg verleidelijk om te bestellen. :9

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb ze nu pas half uurtje aan ofzo, maar ze bevallen idd erg goed. Gaat dus sowieso nog wel een paar bij komen. Vind die van Corona een paar pagina's terug erg tof, dus hoop dat ie kan vertellen waar ie ze vandaan heeft en dat ze nog beschikbaar zijn.
    Daarnaast vind ik deze ook erg gaaf, alleen zijn die blijkbaar al van begin dit jaar en dus (in de winkels) overal uitverkocht. Ga nog ff zoeken of ze online ergens te krijgen zijn, maar ik ben totaal niet bekend met wat goede sites zijn voor sneakers?
    Die jij nog gepost hebt is de Air Max 90 toch? Die vind ik qua model wat minder, oogt wat lomper vind ik. Maja, dit is pas mn eerste paar echte sneakers, dus wie ben ik :+!

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kijk eens in de OP. ;)

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol...thanks voor de tip! Ik ga op zoek ;)

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat zijn 90's indd en zijn iets robuuster. Ik ga ook nog ff checken voor Air Max 1 en anders neem ik die 90's wel, want die vind ik ook niet verkeerd qua kleur en afwerking. :)

/Edit: Ik heb ze toch maar besteld. :cool:

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Kleuren zijn zeker tof, ook voor in het najaar. Vind m zelfs qua kleuren mooier dan de Air Max 1 voor komend najaar:

Tenzij die rechtsboven er zoals onderstaand uit komt te zien, dan vind ik die weer wel tof voor het najaar:

Denk dat die bovenste afbeelding sowieso beetje geelig is, want dit is volgens mij die linksonder:
    En hij is volgens mij ook met van die denimstof, niet? Daar kun je bij de NikeID Air Max 1 ook voor kiezen als je die gaat samenstellen op de site. Opzich best tof. En waar heb je m besteld? Heb de sites uit de startpost nog niet bekeken, zijn er namelijk nogal wat 8). Je kunt me vast vertellen welke de betere sites zijn ;).

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is denim indd en ik had pas nog een andere denim Nike sneaker in m'n handen bij Foot Locker welke ik bijna kocht, maar deze 90 is vetter. De kleurencombo is sowieso erg strak en sprak me meteen aan. Bij de Air Max 1 kon ik niet veel soeps vinden. Maar goed, ik zag ze eerst op andere sites waar ze m'n maat niet hadden en uiteindelijk bij frontrunner.nl kunnen vinden en kreeg ook nog korting. :) Ze gaan alleen erg hard zag ik en ik had volgens mij ook de laatste in m'n maat. :p

19. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Die am1's die er aan gaan komen hebben wel eindelijk weer een goede shape zo te zien.
    Zelf deze binnen gekregen.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wil eigenlijk toch nog een paar wat nettere sneakers erbij halen. Twijfel tussen deze twee:

Die Adidas is er ook in het blauw, maar dan vind ik m toch wat minder denk ik:
    Op deze afbeelding ziet ie er eigenlijk toch wel weer goed uit. Op de site zelf ziet ie er echter veel minder mooi uit:
    http://www.adidas.nl/Heren-Chord-Low/V20600_580,nl_NL,pd.html

EDIT: Nog een andere vraag. Wil graag de Nikes kopen die Corona ook al gepost had. Nou heb ik een aantal sites gevonden waar deze te koop zijn...alleen vrij goedkoop, dus ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of het betrouwbare sites en of het echte Nikes zijn!?

http://www.parity-shoppingcity.com/nike-air-max-nike-air-max-87-c-49_62_95.html
    http://www.nikefree2shoes.com/nike-air-max-1-c-20.html
    http://www.francenikepaschers.com/Hommes-Air-Max-1-87/
    http://airmax2011.us/mens-nike-air-max-sneaker-nike-air-max-1-shoes-c-65_81/
    http://www.nikeairnederland.com/air-max-1-heren-air-max-1-c-6_7.html?page=1&sort=20a
    http://www.cheapairmax90s.com/air-max-1-heren-c-37.html#.T9o8-Ct1Dds

Laatst bewerkt: 14 jun 2012

Deel Deze Pagina