1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen! [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Oreo's!! \o/:cool:

    [​IMG]
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Dik!

    Net een paar Nike Air Safari's gekocht, knellen nu een beetje vooral in de breedte. Altijd met die klotedingen, eerst die Janoski's nu deze weer...
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Heb voor de liefhebber een paartje US9 Urban Camo's over, helemaal nieuw met tags. PM bij interesse!

    [​IMG]
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik ga die van mij ook verkopen... Had ze gisteren al een maar ze staan me niet echt eigenlijk.
    Voor dat geld koop ik eens een gitaar denk :9
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nog ergens verschillende paartjes Filling Pieces te koop met Cyber Monday?
    Vooralsnog alleen een tas en twee shirts gekocht met Black Friday.
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Staat mij ook niet. Eens in de zoveel tijd probeer ik weer eens runners maar het werkt gewoon niet bij mij 8)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ben benieuwd hoeveel ik voor een 10.5 kan vangen.
     
  8. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker 300 :+
    Pick up
    [​IMG]
    Weet nog niet wat ik beter vind, links of rechts.
    Groetjes pocahontas
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn. Ik ben hevig opzoek naar een tof paar Nike Roshe's maar kan echt weinig toffe vinden op NL'se webshops. De enige toffe die ik vind zijn voor vrouwen.. Zoals deze:

    http://www.stylefile.nl/nike-roshe-run-schoenen-zwart-blauw-fid-41179.html
    Dit kan toch ook gewoon door mannen gedragen worden of niet?

    Al een week lang ben ik Ebay aan het afstruinen maar door die achterlijk hoge verzendkosten is het alsnog niet aantrekkelijk om te importeren..
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Suc6 met dit weer! 8) Maar pas op met eBay, veel fakes! ;)

    Ik vind ze zelf in het echt erg tegenvallen, maar die rode zijn opzich wel cool die hier laatst stonden. :)
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ivm de kou bedoel je? Valt wel mee toch :p. Ebay is indd wel oppassen ja.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kou, nat... het een mesh stof dus het zit vol gaatjes direct naar je voeten/sokken. Meer leuk voor de zomer. Ik zag er vorige keer nog iemand mee lopen in de stromende regen en ik was blij dat ik boots aan had. Volgens mij druip je er dan in...
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De meest toffe Roshe Runs zijn inderdaad voor vrouwen, echt klote. 8)
    Dat paar dat je hebt gepost had ik ook al even op het oog maar kon ze niet echt op een NL'se webshop vinden, en het meest kutte is nog dat die vrouwenmodellen nauwelijks in grotere maten te vinden zijn, heb een 42,5 nodig maar op de link van jou gaan ze natuurlijk maar weer tot maat 41...
    Het enige verschil volgens mij is dat de vrouwen modellen wat smaller zijn, want tja vrouwenvoetjes he.. :9

    En ze zijn aardig koud vanwege die mesh stof inderdaad, maar dat model dat je postte is van suede dus is al wat dikker en niet zo vol met die gaatjes. Maar je moet er in deze tijd niet mee op de scooter of langs de lijn bij het voetbalveld mee staan haha. Ze lopen echt hemels dus ik doe ze gewoon aan als ik met de auto bij een vriend ergens binnen ga chillen ofzo.
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb maat 41 dus misschien bestel ik ze wel gewoon. Zien er niet uit als pure vrouwen schoenen zo fuck it :9.
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige verschil aan wmns releases is dat er wmns voor staat. Die dingen lopen meestal wel door tot een maat of 43 ook ofzo en zijn ook niet smaller.
    Zou alleen nu geen roshes kopen want dat is het tegenovergestelde van wat je nu nodig gaat hebben.
    Als ik kon kiezen zou ik trouwens die eerste zwarte of burgundy halen
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben ook op zoek naar een nieuw paar hardloopschoenen, welke Nikes zijn geschikt voor nu en de komende paar maanden?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik loop op Lunaracer 3, prima dingen.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  19. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iig schoenen met shield halen, is weerbestendig en dan loop je niet met natte voeten.
    Ik vind free's ook best lekker om te rennen maar dat moet je net liggen en je moet dan meer op je voorvoet lopen als normaal gesproken
     
  20. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    In de tijd dat ik punk/skater was droeg ik deze schoenen. Wat zou ik daarvoor kunnen vragen op marktplaats? Ik ben echt clueless, ze kostte destijds (10 jaar terug ongeveer) iets van 100 euro nieuw in ieder geval.
    Ze zijn maat 39, dus had ze sowieso ook te groot gekocht, maar als ik ze ook even voor de grap aantrek denk ik al: wtf :9
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina