1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ShuttleRun / piepjestest

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ExtraBB, 20 nov 2008.

1. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste was trap 15 in de 3e klas, vorig jaar in 4e klas had ik 12. Mijn conditie gaat er ook echt op achteruit sinds ik van voetbal af ben, ik denk dat ik nu 10 of 11 zal halen. Maar bij ons zijn de afmeting vaak wel wat verschillend. Ene keer in een grote zaal andere keer in een kleinere zaal.

2. Spire

Spire Gears of War

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest ook zo'n piepjestest (lol) doen voor de test om aangenomen te kunnen worden op Cios Arnhem. Was niet zo lastig. Vorige week 9 KM gelopen, dat was toch wat lastiger, maar wel 4 minuten onder de tijd gehaald.

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Met die piepjestest was ik altijd best goed, maar toen we het voor cijfer moesten doen ging mijn schoen los bij de 5,5 weet niet meer welke trap dat dan is. Dus toen moest ik wel stoppen :mad: als je gestopt was moest je dan bij een meisje van onze klas melden die opschreef wat je had, had die doos het ook nog verkeerd opgeschreven waardoor ik een 5 kreeg 8) terwijl ik minimaal wel bij de beste 5 hoorde normaal gesproken:+

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    bij ons op school doen ze ook aan die shuttle run
    maar de jongens moeten trap 7 halen voor een 6 en de meisjes moeten trap 6 halen voor een 6 en voor meisjes is trap 11 een 10 en jongen is trap 12 een 10
    PR.
    1e trap 9 dacht ik
    2e trap 10,5
    zoon gast bij ons uit de klas moest maar ff uitsloven tot trap 13:D

5. Remco

Remco Guest

Man, ik heb daar echt een grafhekel aan. In de 3e ging ie tot 16 en liep ik hem uit en daarna heb ik er eigenlijk nooit meer m'n best voor gedaan. Ik heb nog wel een keer 16 gehaald bij eentje die tot de 20 ging oid.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    uitlopen is echt een raar fenomeen, bij onze is het namelijk echt niet mogelijk. Zelfs een jongen die ik ken die bij ajax speelt en een andere vriend van me die in de A1 van zijn team bij hockey zit op de hoogste divisie kunnen het niet eens uitrennen terwijl die toch echt een topconditie hebben. Ligt echt aan de afstand en aan het bandje denk ik.

7. Remco

Remco Guest

Het was ook een ander soort inderdaad. De piepjes kwamen eerder sneller achter elkaar;)

8. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is te lang geleden voor mij, maar weet wel dat het nooit veel was. als ik het mocht overdoen zou het beter komen denk ik. lang leven cardio en altijd nog-net-effe-de-intercity halen :p

9. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat is natuurlijk heeeel sportief ;)

10. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha naja het sportieve behaal ik wel met mn krachttrainingen. maar de intercity halen is soms ook wel een behoorlijke sprint als je trein helemaal achteraan staat :p

11. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was zo saai die shuttle run. Ik haalde altijd onvoldoendes maakte niets uit de leraar gaf toch iedereen een voldoende/goed. Dus waarom nog inspannen?

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

LOL @ al die gamers hier. Trap 14 hier, trap 15 daar. Flikker toch op man. Ik weet zeker dat 75% van de mongolen hier aan het liegen zijn. Zelf train ik nu al een tijd héél erg veel, voetbal bij een BVO club en zelfs die jongens moeten blij zijn als ze trap 13/14 halen, dus ga me niet vertellen dat heel XboxWorld bestaat uit topsporters.

/Mod Anders post je even normaal, je hebt al ooit een OW gekregen. Er is totaal geen reden om "die gamers" uit te maken voor mongolen. - the Matrix.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2008
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    In de eerste had ik 5...
    ben totaal niet dik, heb gewoon geen conditie.
    Afgelopen jaar 8, hoe het komt, I dont know, doe nog steeds geen reet aan sport. Misschien het beetje fitness? :+
    Anyway, zodra ik een voldoende had kapte ik er al mee. Je mag wel een hele debiel zijn wil je een onvoldoende voor gym staan. :emo:

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ah gossie, gaat het Miracle? :):

/Edit: Trap 11 hier trouwens op de normale lengte

15. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nooit boven de trap 10 uit :mad:

vindt de ShuttleRun ook verschrikkelijk saai.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    w00t, ex-CIOS Student, Sportinstructeur, en ex Personal trainer. PLEASE laat mij bij die 25% horen _O_

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    geloof dat ik tot trap 10 kwam ofzo, met het schuim op m'n kin en m'n ballen in de sokken..
    Ben/was meer van een voetbal wedstrijd gewoon uitspelen, en continu 100% geven, dat weet ik veel beter vol te houden.. Vind rennen met kicksen op gras nog steeds de lekkerste manier van rennen :+

18. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Met Shuttlerun is mijn record 16, coopertest vorig jaar bij Landmacht in Oirschot 3375m gehaald :cool:

19. Nethris

Nethris Guest

Heb bij nac gespeeld, in de C.
    Conditie training, en nog meer conditie training.

20. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij misschien in het stereotype gamerplaatje van de maatschappij past betekent niet dat je iedereen hier ook maar meteen in hokjes moet plaatsen.

Deel Deze Pagina