[Sk8boarden] Hoe lang en welke tricks?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmaniaxx, 19 apr 2003.

  1. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    MANNN MANNN WAT WAS HET VET SKATENIGHT, het was aardig druk maar wel gezellig met muziek enzo, verder was Ricardo Paterno er en Tim Zom en nog een paar goede, er werden erge dingen gepopt picknik tafel rechtop gezet met een schansje ervoor was echt hooog paterno first try frontside flip erover en binnen een stuk of 10 pogingen ook switch flip DAMN, verder van me zelf nog kickflipindy over een bariier (zon plastic dingwat aan de weg staat zo'n rode) stond op funbox, en nog wat dingen vertel ik later wel. verder bij Game Of Skate 1e ronde 2e plek en toen de finale tussen 6 mensen werd ik 4e. heel veel is gefilmd ook van mij ik kan niet wachten op het complicatie filmpje die zal ik dan ook hier posten ! toen om 2 uur werden we gebracht bij nachtbus paaltje nou nachtbus net gemist moesten we een uur wachten gingen we in de mac zitten iedereen sliep ja vind je het gek van 18:00 to 2:00 geskate:D
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ait ziek ziek...

    beter is het in de vakantie ook een beetje droog, dan kan ik in ieder geval skaten, toen ik zondag wou skaten ging het net nadat we weg gingen regenen :confused: vet zonde!! hopelijk is het vrijdag en de dagen erna gewoon droog zodat ik weer naar het zuiderpark kan :eek:
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa hopelijk is het droog maarja hier de nieuwe nike SB collectie ik ga ZEKER die witte vest halen !!!!!!!! zo vet jongen

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    deze dus de linkse echt zo vet:D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    vandaag was het weer zo ver: heel de dag droog:D:D aardig wat nieuwe shit geland, fiets achter de punt van de funbox gezet erover gekickflipt en ollie over het schuine gedeelte van de funbox, alleen wat wel minder is, op ons skatepark hebben we een container waar railtjes enzo in staan die is gisternacht uit gebrand echt balen

    /Mod Dubbelposten is nergens voor nodig, al helemaal niet vijf keer achter elkaar. In het vervolg je bericht bewerken in plaats van te dubbelposten - Cygnum
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    gister ging bij mij skaten ook wel goed chill, ik oefen nog steeds goed crooked en feeble...

    komen trouwens die kleren van Nike SB trouwens in elke skate zaak waar ze al nike sb verkopen??? want steeds waar ik ga krijgen ze wel aardig wat schoenen, maar qua vesten, petten en riemen enzo.. homaar : (
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    crooked is makkelijk joh, enigste wat een probleem zou kunnen zijn is het uitpoppen, feeble is een ander verhaal ik zou voor smith of lipslide gaan:D van de vakantie met de trein naar area 51 :D:D:D
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    5 posts achter elkaar |:- =( :x :emo: :{....

    En ook nog eens hele beroerde spelling... :emo:


    * report
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ach zeik niet man is al opgelost, trouwens deze moeten jullie checken jongens dit is de laatste tijd mijn favo Ronson Lambert niet normaal meer_O_
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    klein tijdje geleden niet gepost hier... lol report XD LMFAO

    morgen skaten in skateland rotterdam :D en dan zie ik dionskateboarder daar ook!! wordt vast en zeker weer een vette dag boarden! kben daar gwn rond openingstijd met wat vrienden en dan helemaal los gaan en lol hebben :cool:
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb al een paar maanden geleden een board van iemand over gekocht, na heel wat oefenen lukt het me nog steeds niet! Kan iemand mij uitleggen hoe je de Ollie doet (die gaat opzich wel goed, alleen hij blijft erg laag), de kickflip is me 2 keer gelukt, alleen altijd als ik land komt m'n achterste voet eerder op de grond dan me deck. Wie wil me wat tips geve?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  10. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    JA word vet meteorwings ontmoeten ik ga daar in skateland omroepen door de mic ''WIL MENEER DENNIS AKA METEORWINGS ZO SNEL MOGELIJK HET PANT VERLATEN'':D:D:D nee joh fa2 word echt vet man:D
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha '' dennis aka meteorwings XD

    @ headcollector... gwn door blijven oefenen, je kan het niet allemaal in een paar maandjes zoals de pro's op tv enzo... begin eerst rustig met een ollie, pop shove it, en kicklflip, na de hand komt het allemaal van zelf wel... als je echt goed door blijft oefenen, maar het verijst wel tijd!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dion ken je toevallig Sander?? Dat is een klein ventje met lang haar en zware ADHD. Hij woont nu in Arnhem bij ze moeder, soms gaat hij nog terug naar ze pa in Spijkernisse.
     
  13. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    je poten verder intrekken bij de ollie ga je hoger je hoeft niet percee harder te poppen deck gaat toch wel mee :) en bij kickflip er gewoon voor gaan lees dit jou probleem staat er vast bij en erg goed uitgelegd http://www.skateboard-city.com/kickflip.html

    @meteor: JA TOCH DENNIS, IK ROEP DENNIS , kom we doen die stair we hebben gewoon skit oke ik heb hem ook nog niet gedaan:thumbs:

    @head uhm uhm mischien skateboard die ?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag skaten in rotterdam skateland was de shit :cool: niet zo gek veel geland, mr dat ging een beetje moeilijk met pijn aan je poot :\.. wel vet dat ik daar met dionskateboarder heb geskate:) was echt harstikke vet.... alleen jammer van die kleine kinderen die '' meestal...'' een beetje hinder op die banks gaan zitten zodat je niets kan doen
     
  15. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja was lauw je had echt moeten blijven ik kom nu pas thuis toen jij weg was kwam Sebastiaan Vijverberg en tim zom, en die skateland stair gekickflipd ik. en we hadden zon schans in het grote park neergezet met daarachter een blok met zon rood plastic aan de kant van de weg-ding en daarop 2 deckies die had ik geollied echt hoog joh\o/ \o/ en ja die kinderen zijn irri maar wat je mattie deed is wel weer overdreven bijna aangereden express haha:D :lol:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zieke shit hoor!! die stair gekickflipt!! ja ik moest wel weg, want als hun gingen zou ik ook wel moeten, anders kwam ik niet thuis :p

    ja ah.. expres dat meisje zo omver rijden die gozer :p maar hij zei dat hij dat grootte meisje zo wou laten vallen, mr toen kwam dat kleintje er ineens voor en toen gebeurde dat... aah, was wel zielig XD
     
  17. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa ziek he ook gefilmd post ik als ik dat filmpje ooit terug zie:p maarja jammer dat je zo vroeg weg ging ik ga vrijdag weer kom ook dan.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hun vrijdag niet gaan, en het enige hoe ik vrijdag zou kunnen gaan is ook via hun, omdat familie/vrienden al druk genoeg hebben en dan niet er heen kan gaan zo snel :'\
     
  19. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    en is weer weg
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hele zieke video :) zoals al in het pats topic werd gezegd '' previeuw '' zonder U ;p die FS flips van die stairs zijn echt dope :D
     

Deel Deze Pagina