1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sk8boarden] Hoe lang en welke tricks?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmaniaxx, 19 apr 2003.

  1. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    die kan ik ook die is gruwlijk hè:D
    Respect _O_ dat je die trick kan_O_
     
  2. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een snollie??? :p
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Wasabi please, kap eens. Je reply't op posts van maanden terug. Staat zo stom.:p
     
  4. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Keej, jij sk8 ook wel erg veel.. ik doe het misschien .5 á 1 uurtjes in de week :)
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb een maandje geskate op een bart smit sk8board en het enige truukje wat ik kon was op me bek gaan
     
  6. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja ik zat ff een paar dinge te leze en ik dacht ja daar moet ik op reageren hahaha sorry messenjah:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
     
  7. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik skateboard al enkele jaren niet meer en heb zo`n 10 jaar geskate maar mijn beste trick ooit was een 360flip to crooked grind down 11stairs.

    Gassies die hier zeggen dat ze na enkele maanden al ditjes en datjes kunnen is gelul ik heb zelf erg lang geskate en weet hoe moeilijk het is, veel maten van me skaten nog steeds en ik weet dat enkele erg goed zijn geworden(door de jaren!!)

    Ik speel met veel plezier tony hawk 5 :):)
     
  8. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    die van intertoys zijn ook veel beter;)
     
  9. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    zij het nog zo tegen sinterklaas , mjah weet het met die oudjes, eigenwijs !!
     
  10. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    heb meer dan een weekje niet geskateboard lukt vandaag me de 360 :D
     
  11. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou best weiilen gaan skaten... (als ik op mn bek ga hoef ik weer niet naar school :p) Ik heb t wel eens geprobeerd, maar niet echt doorgezet, ik woon in n buurt waar het vrijwel onmogelijk is :mad:. Maar ik vind het ook erg vet om naar te kijken. Toen ik met mn klas naar dusseldorf was gegaan had je daar ook skaters (board en inline en bmx) echt ziek wat ze soms kunnen. Had je nog iets te kijken in de verder best saaie stad.
     
  12. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    tjah skaten is gewoon doorzetten. vallen en weer opnieuw proberen en weer vallen en weer proberen. en als het onmogelijk is moet je gewoon handtekeningen verzamelen voor een skatebaan. of anders is het gewoon fietsen naar andere skatebanen.
     
  13. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah kheb ooit in mn leven een paar x geskate, en kmoet je zeggen ik bakte er niks van.
    Maar me buurjongen skate vaak en die zei dat ik het best goed deed voor een van de 1ste keren. :D *Voelt zich trots :+ *
    Maarjah skaten is niet voor mn weggelegd, om zo maar te zeggen. :+
     
  14. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik skate al 2 jaar (meestal in de zomervakantie als we op vakantie waren). Voor de rest gewoon hier thuis doe ik het niet veel. Heb wel geluk, er is een skatepark hier in de buurt (overdekt). Maar daar ga ik dus bijna nooit heen. Ik kan dus nog geen tricks:'-(. Als het goed weer is ga ik weer proberen.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  15. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    echt bout weer de laatste tijd kan helemaal niet skaten. maar lande eerst wel een axle stall to rock to body varial :D
     
  16. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, hoe draai je die body varial, fs of bs. lijkt me moeilijk
     
  17. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    bs is best makkelijk hoor als je rock staat. alleen zorgen dat je niet naar achteren glijdt.
     
  18. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    je staat zeker met de voorste trucks ver naar voren
     
  19. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon met mijn achterste truck tegen de coping aan en veel naar voren leunen en als je voelt dat het goed zit draaien.
     
  20. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Al deze mense die hier boarden, kunnen d'r aardig wat van :p Ik board nu zelf al 2 jaar waarvan 2x ½ skateboarden en 2x ½ jaar snowboarden. Na 2x een halfjaar skateboarden kan ik:
    - pop-shove-it
    - vs-shove-it
    - varial-kickflip
    - manual
    - ollie

    Ollie is denk ik het moeilijkeste, vooral als je al vanaf het begin na dat je de ollie kan gelijk door gaat met de pop-shove-it :p Hierdoor doe ik bijna altijd een pop-shove-it i.p.v. een ollie 8) Over fakie truckjes maar niet te spreken ;)
     

Deel Deze Pagina