1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sk8boarden] Hoe lang en welke tricks?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmaniaxx, 19 apr 2003.

1. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ollie is easy man 8) behalve als je wilt springen over 5 decks maar dat is iets anders :+

2. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0

damn dats goed voor 3 maanden, ik heb eerst een jaar geskate, toen anderhalf jaar gestopt, nu weer 1,5 maandjes begonnen.

Ik kan:
    shove-it
    180
    dropping
    fakie ollie
    bijna kickflip

maar k ben meer bezig met gaps ollieen en shit, dus k concentreer me op dit moment helemaal niet op grinds en slecht een klein beetje op flips.

Er is btw net echt een zwaar vet parkje gemaakt bij olympia plein in de buurt in amsteram.

Een tip om snel beter te worden is om te skaten met mensen die zwaar veel beter dan je zijn, dan wordt je zoooo snel goed.

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  3. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik skate ong. 1 jaar en kan:
    pop shovit
    180 {Bs}
    to rail komen en dan flip to primo
    heelflip
    5 stairs ollie

nja.. k kan nu bijna varial heelflip maar als k hem land vlieg ik steeds voorover |:-

nja... Voor diegene die naar 3 maanden kick en/of heelflip kunnen _O_ _O_
    Na 3 maanden kon ik nauwelijk een ollie :eek: in 1 maand heb ik 180 , pop shovit , heelflip enzo geleerd :confused: nja... wij maken ook vaak filmpjes.. wie doet dat ook?

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  4. Trossarms

Trossarms Guest

maar jong kan je nog niet eens us de ollie

5. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    wat voor stijl skaten jullie hier eigenlijk? ik ben street en miniramp(meer miniramp dan street).

6. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Street , en Heel af en toe mini ramp , ik X per maand ofzo.. en dan ga ik ook om de 2 weken naar een hal in de buurt ( the promise in heerlen:))

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik skate in december alweer 4 jaar ! Ik skate het liefst op straat maar als er een midiramp in de buurt is dan vind ik dat ook wel dope !..... Ik kan oa. :

- (180) Ollie (Nollie, Fakie Ollie)
    - Kickflip
    - Heelflip
    - Varial Kickflip
    - (360) Pop Shove-it
    - Boardslide
    - 50-50 (5-0)
    - Nose- en Tailslide
    - Crooked
    - Hang-up (Rock 2 Fakie)
    - Bijna Blund 2 Fakie

_0/

Het had bij mij 5 maanden gekost om een 'goeie' Ollie te kunnen ! En ik vind het leukste om te doen, een 180 Heelflip van ong. 1 meter hoog, over een gap van 1 meter, naar iets lager 0.5 meter hoog) en dan landen :)

Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuup.. ik kan nu duz een kickflip ook :) .. , maaruhh.. heeft iemand tips voor kick/heelflip van trappen af:|

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Je benen goed omhoog trekken en je schouders recht houden.

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    probeer je deck uit de lucht te "grijpen" door je met je voeten je board naar de grond te duwen na de flip

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, om maar geen nieuw topic te openen ga ik hier maar verder over skaten..
    Ik kan nu een 180 van de 5 trap, maar ik heb nu steeds als ik de 5/6 trap wil ollien dat ik op het laatste scheef ga :{ ik land hem wel , maar ik ben bang dat als ik meer trappen wil ollien , ik nog schever ga en dus steeds val.. Wie heeft een tip om recht te blijven..

Ps. Wat is het langste wat je van een deck hebt gehad.. ik 3 maanden |:- :D

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je van een trap af ollie't, dan moet je zorgen dat je schouders parralel aan je board/deck blijven !!! Dat moet trouwens bij alle tricks behalve de 360 Flip ... Probeer ook je voet goed te "levellen". dit is je voet schuin omhoog schoppen zodat je een ollie maakt. Hierdoor maak je goede hoge, maar vooral lange (rechte) ollies

Ennuuh ... ik heb bijna een jaar gedaan met mijn eerste "pro" deck ... Nu doe ik er ong 4 maanden mee ...

Nog een goede tip om je board langer mee te laten gaan:

- Laat 'm niet buiten in de regen kou en staan
    - ook niet tegen de verwarming aan (je slaapkamer is een goede plaats)
    - Probeer niet af te remmen met door met je Tail over de grond te sliden ... Maar zet je schoen een paar cm. over de rand, en slide dan op je schoenzool, dit helpt echt !

Laatst bewerkt: 6 feb 2005
  13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor. Maar een superman kan je niet eens op een skateboard doen. Dat gaat alleen met een fiets. (BMX/Mountainbike)

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    @ berrie, het was ook een grapje..

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nu sinds vandaag een Nollie op het stoepje , en ik ben daar wel blij mee:p hehe:p ook kan ik nu Bs Flip sinds vandaag:D:D

16. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    nu nog Bs flips van trappen af ;). maarre ik doe ongeveer 2 maanden met een dek. ollie veel trappen en smijt er soms mee O-)

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    D'r niet mee smijten man! Maar om eerlijk te zijn... ik pleur ook wel eens m'n bmx neer. Als ik m'n scheen b.v. weer langs die scherpje randjes van mijn trappers schaaf. Dat is echt verrot. Maar ik ben altijd zo bang dat ik iemand z'n deck breek. Een vriend van mij had da. Die maakte een nollie over zo'n ruggetje en het voorste stuk brak af. Vet lullig.

18. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vroeger 4jaar geskated :9
    ff me tricklijst tervoorschijn halen:
    street:
    ollie(DUH)
    180ollie
    kickflip
    180kickflip
    360flip
    manual
    bs50-50
    5-0
    saladgrind
    bs en fs boardslide
    bs noseslide
    360 pop shove-it
    heelflip
    frontsideflip
    varialkickflip
    rare flat dinge

Ramp:
    180ollie
    nose grab
    tail grab
    indy air
    iquana air
    cannon bal
    Droppin in 8)
    bs50-50(op de coping)
    Bluntstal
    rock 'n roll
    nose stal

dat was et zo'n beetje. :9

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Lekker lijstje. Als ik geluk heb kan ik net een rock 'n roll op een funbox. Dus dan land ik hem niet he.

20. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    Veel oefenen en elke dag doen :9 dat deed ik ook :cool:

Deel Deze Pagina