1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sk8boarden] Hoe lang en welke tricks?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmaniaxx, 19 apr 2003.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    enige wat ik van nike SB heb zijn 3 paar schoenen... in het centrum hier bij 1 chille skatewinkel verkopen ze de schoenen :)

    vandaag weer geskate in poeldijk skateparkje! en weer wat normale dingen geland, kickflip van verhoogs stukje bank, de flips die ik boven heb aangegeven( meeste ) en een paar grinds... volgende keer ga ik weer skaten :) gelukkig dat het weer wel een beetje mee zat vandaag, alleen was het parkje nat, maar na een uurtje ofzo droogde het wel weer snel op!
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nike.. De schoenen zitten heel lekker maar ze gaan me toch echt wat te snel kapot.
    Ik had 6.0 en die waren echt verschrikkelijk snel kapot. Vooral dankzij 360flip.
    Mijn favoriete tricks zijn bs 180 heelflip en 180 50-50 360(of bigspin) out.
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag ook beetje geskate met me nieuwe (gewonnen) wielen maar ze zijn tering groot gek moest er echt aan wennen verder nog wat torries geland smith BS 180 out heerlijke trick op dikke ronde rail :D
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    dit is aankomende zaterdag heb er nu al zin in:D
     
  5. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vakantie skateboarde ik eeen beetje, had van een maat van me een board van Relik, trucks en wieletjes ook van relik :9, en ik kon een ollie + kickflip, maar ik ben 2x gevallen en 2 keer een gat in me broek, toen had ik het gehad :D 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    man man hoezo kan iedereen zo snel al een kickflip, bij mij duurde het zeker 2 jaar voordat ik een beetje kon, maar ik denk dat het komt dat ik hem van me eigen heb geleerd want toen ik begon was het nog niet zo populair als nu. en ja gat in je broek hehe moet je stevige spijkerbroek aan doen:)
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    watttt een bagger weer:mad: no skatin
     
  8. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehe ik had beide keren ene vet dunne broek aan 8), maarja misschien ga ik na de winter wel weer skaten(als ik zó in de ban ben van tony hawk 8):9
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa tuurlijk man zeker doen, nail de trick in het echt:D
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    oe oe ik kan een popshovit XD
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer die feeble grind maar steeds, maar als ik set, dan draa ik door naar boardslide, of ik ga niet vooruit... iemand tips voor die tricks??? feeble en smith.... dion :p??
     
  12. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa wil best tips geven maar op single - double rail of op een blok is namelijk heel anders
     
  13. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we ervan uitgaan een rail oke komtie: kom niet te schuin aan dan grind je namelijk niet, je moet de hoogte goed inschatten als je namelijk te hoog ollied knal je te hard neer op de rail en sta je meteen stil, en grinden is al moeilijk bij smith omdat je gewicht op 1 truck is. je moet naar achter leunen met je (als je regular bent) recher poot gebogen en je voorste poot wat meer gestrekt en je achterste poot wat verder naar achter op je tail zodat het makkelijker is je nose omhoog te houden. en zorg dat je wel best hard aankomt. zo nu het uit komen, het makkelijkste is aan het einde van de rail er uit te ''vliegen'' door simel weg je tail iets harder in te drukken zodat je nose een piecie meer omhoogkomt zo dat het er wat beter uit ziet als je land, je kan ook niks doen maar dan ziet het er wat minder uit maar is wel weer makkelijk, trouwens hoe meer snelheid je hebt hoemakkelijker het is om uit te komen maar hoe enger het is erin te komen. als je dit aardig onder de knie hebt kun je hem 180 out bossen en nog wat andere torries ik kan hem sinds een tijdje overtap dat je in het midden van de rail je nose optilt over de rail heen en aan de andere kant eraf.:D
     
  14. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de helft op xbw hier niks van snapt hehe:9 net zoals heel veel mensen denken dat tony hawk de enigste goede skateboarder is|:- :+
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    haahah, denk t ook :p maar ik snap het volkomen, thnx voor de tips, zal het zaterdag ( als ik ga skaten en t weer mee zit ) meteen even proberen, het is inderdaad een gewone rail, ronde railbuis niet al te hoog, precies goed, dus daar zal ik m wel even op oefenen ;) tnx
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan mooi, maar het is nu kurk droog hier wauwawiewa!!!! ik ga los vandaag:) :D :D :eek:
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk is het zaterdag droog, dan kan ik rustig weer skaten, moet alleen ff afspreken met een maat en kijken waar hij wil gaan rollen
     
  18. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag is hetweer droog wat een feest nu heb ik tussen uur daarna nog 1 uurtje les daarna boarden!!!!:D gister voor het eerst een ollie boven de koping gedaan in een quarter is vet eng en gisteravond nog wat andere torries zoals tailslide 270 out :)
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zieke shit hoor...

    weet je hoe erg... had ik gepland morgen te gaan skaten, hoor ik dat ik moet helpen met 1 of andere verhuizing die ik was vergeten... gvd... :mad:
     
  20. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    zo gefokt MORGEN NACHT SKATENIGHT:D:D
     

Deel Deze Pagina