1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skull & Bones, een dispuut dat Amerika aan haar voeten heeft?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tigerstyle, 2 mrt 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm... niet helemaal waar ... je hebt nu een win-win situatie geschapen ... mocht het gevoel in Amerika veranderd zijn dan kan een andere van de Skulls en Bones Clan het stokje overnemen... om het uiteindelijke doel te bereiken

Ik geloof er zelf nix van ... maar okay

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, en zou dit kloppen, zou dit wel erg 'eng' zijn.
    Maar hebben jullie het filmpje gezien van NOVA? Het feit dat deze club bestaat is een feit, dat Bush (+senior) en ook Kerry hiervan lid is ook een feit. En dat er complete geheimhouding over bestaat = een feit. Dat het een erg intiem gebonden club is erg aannemelijk. En dat ze onderling nog veel contacten onderhouden is ook erg aannemelijk. En dat hier niet meer duidelijkheid van komt, niet eens van de president, die er op de 1e plaats is voor het volk, vindt ik erg fout.

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Als je als individu niemand kent en niemand kent jouw.. hoe kun je dan iemand van betekenis zijn of worden??? En wanneer beteken je wat??

Kun je met enkel vaardigheden of deskundigheid iets toevoegen aan de samenleving?

Of gaat het om het in stand houden van het netwerk... de macht. Is er een strijd tussen goed en kwaad... de witte en de zwarte broederschap? En wie zijn dit dan? Waar leidt dit toe?

Kun je als individu buiten deze machtstrijd een bestaan hebben? Worden we misschien gebruikt door personen om hun leven in rijkdom te leven. Koningshuizen, regeringsleiders en organisaties... voegen ze ook iets toe aan mijn leven?

Allemaal vragen waar ik nog geen antwoord op heb.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Weird, nog nooit van gehoord. Als het zo is, is dat natuurlijk geen zuivere koffie. :{

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Los van al je diep filosofische vragen, de vraag blijft, en die benadruk je, Wat hebben wij nou eigenlijk in te brengen? En als Skull & Bones, naast een club, ook een soort van complot is, en Amerika stuurt zonder verantwoording af te leggen (aleen schijnverantwoording) kun je je ook gewoon afvragen waar je recht op hebt, het democratische principe, en de massa bepaalt, rekening houdend met de rest. Zo'n complot kan niet gerechtvaardigd worden, behalve als er iets fundamenteels mis is met de mens, en een selecte groep dat zo probeert te reguleren, omdat het anders niet zou kunnen. En als jij wilt geloven dat je geen invloed kan hebben op de wereld dan vraag ik me af wat jij nog op deze wereld doet, als ik tot zo'n conclusie zou komen zou ik me meteen van kant maken. Zo'n machteloosheid zou ik niet kunnen verkrappen. En al denk ik dat wij allen gelimiteerd zijn, onze keuzes enorm beperkt worden, echte vrijheid niet bestaat voor ons, en wij in principe niet meer dan een chemisch proces zijn van een beginstadium opgeteld met ervaringen, en we dus volledige sympathe zouden moeten hebben voor elk ander, aangezien wij precies hetzelfde zouden kunnen worden, en zij net zoals ons zouden kunnen worden. Wij hebben zeker invloed in onze wereld, zeker in een landje als Nederland, waarvan ik niet geloof dat deze gecorrupteerd is zoals het in Amerika is (naar mijn gevoel). En ik weet dat als er zo'n systeem is als de illuminati (waar ik weer net niet in geloof) dat er een tijd komt waarin deze zijn macht zal verliezen.

6. -Red-

-Red- Tcolor of Communism

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet hoe een boer als Bush zonder dat z'n pappie veel heeft moeten dokken in zo'n gezelschap beland.

Papa Bush financierde zijn zoon, om zijn ideën via hem te realiseren. => kick saddam's ass.

7. -Red-

Leuk Bevonden:
    2
    O ja, ik ben de woordvoerder van die hooggevolueerde Maya-jodengemeenschap, en just for the reccord the kladderadatj is nabij.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit doet me denken aan de Patriots uit MGS2. Ook zo'n groepje mensen waar niemand iets van weet die stiekem alle macht in handen hebben. Maar als er zo'n geheimhouding is, begin ik vanzelf al wat te vermoeden. Ik vetrouw het zaakje niet. Ook al die vele geheime diensten en testen met hypermoderne vliegtuigen. Amerika is onbetrouwbaar. Ik vind dat je het al bijna gevaarlijk kan noemen dat zij wereldleider zijn. Neem Bush nou, ik snap niet dat hij bij die 15 beste leerlingen heeft gehoord, ik vind hem nou niet zo verstandig. :confused:

9. -Red-

Leuk Bevonden:
    2
    Het is natuurlijk maar speculatie maar,

dat object dat ze in de ruimte hebben gevonden niet zo lang geleden, en waarvan werd gedacht dat het van buitenaardse afkomst was, zou heel goed een object uit een of ander project kunnen zijn van Rusische of Amerikaanse bodem, dat men voor zo ver van iedereen geheim wil houden.

Noord-Korea zou ook misschien bezig kunnen zijn met het opstellen van een luchtschild

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Zo gaat er veel speculatie over en weer, met een defensiebudget van 500miljard kun je veel verbergen en uitvinden. Als ik bv. kijk naar veel docu's van discovery channel over reele toekomstplannen denk ik vaak bij mijn eigen, als de plannen al zo concreet zijn, vraag ik me af of landen als Amerika, Rusland, China of Noord-Korea daar niet al langer mee bezig zijn, je kunt er toch van uitgaan daar de creme de la creme werkt, en de meeste mogelijkheden zijn..

Maar back on topic/ Kijk, of dit skull en bones dispuut nu de touwtjes in handen heeft in Amerika (en daarmee meteen de wereldpolitiek) blijft de vraag, maar vinden jullie niet dat: De president heeft als eerste de taak zich te verantwoordelijken aan het volk, en wanneer hij geheimhouding houdt over dit skull & bones dispuut in tegenstelling tot de wens van het volk, zou hij eigenlijk meteen afgezet moeten worden, het risico is te groot, en dit kun je niet maken. Eens/oneens?

11. -Red-

Leuk Bevonden:
    2
    Een simpele burger krijgt niet veel voor elkaar in Amerika. Ook niet als deze burger met de rest van de simpele bevolking met zich aan komt hollen.

Wel kan zo iemand als Bill Gates, Alan Greenspan of andere topmannen met baken vol geld iets bereiken.
    Zij hebben namelijk een groter budget dan 500 miljard te besteden. En dan praten we nog niet over hun vermogenscapaciteit.

Ik ben het niet eens dat ze niets kunnen beginnen, ze hebben altijd immers de VN achter zich bij voldoende argumenten en ondersteuning van civiele organisaties.

Ik ben er wel mee eens dat het eens heel moeilijk zou kunnen worden als Bush zijn invloed vanuit het dispuut ook gebruikt.

Laatst bewerkt: 18 mei 2004

Deel Deze Pagina