1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 8 okt 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    nadeel is dat je dus maar met 1 persoon kan praten.

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Maar op deze manier blijft de kwaliteit wel gewaarborgd. Als jij net als bij Live met acht personen tegelijk gaat praten, vind je het dan gek dat het voor geen meter klinkt. Dit is gewoon een virtuele telefoon, in een normaal telefoongesprek praat je ook maar met één persoon tegelijk.

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het is ook allemaal nog beta fase..

Dus het zit er allemaal wel aan te komen, binnenkort zelfs naar vaste telefoonlijnen. :cool:

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dat zou te gek worde!!!:D

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Maar dan krijg je ongetwijfeld weer met kosten te maken, je maakt dan immers weer gebruik van het KPN telefoonnetwerk... :'-(

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las 't ook in de metro, helemaal enthousiast maar helaas bestaat t nog niet dat je via internet naar een huis telefoon kan bellen :mad: ach ja, dit is ook grappig :9

7. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bellen naar vaste telefoonlijnen kon een tijdje terug ook op www.ikbelgratis.nl nu niet meer. Dat was pas vet, beetje willekeurig mensen bellen;)

8. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whooooooops

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag werden er in de Metro van vandaag twee volledige pagina's besteed aan de ontwikkelingen van Skype en wat achtergrond over de bedenker van Skype en Kazaa. Was leuk om te lezen, in Amerika zijn er nu al mensen die de vaste telefoonlijn opzeggen omdat ze gemakkelijk via de PC kunnen bellen. Ze willen in de toekomst ook bellen naar normale toestellen invoeren, maar daar zullen waarschijnlijk wel gewoon kosten aan verbonden zitten, al liggen die prijzen natuurlijk lager dan de huidige aanbieders. En dan wordt Skype een doorn in het oog voor telecombedrijven, net als Kazaa dat is voor de film/muziekindustrie.

10. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    vaste telefoon opzeggen gaat bij mij nog lang niet gebeuren...
    maja ik zie er wel wat in.. voor in de toekomst..

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Skype 0.94

Van het steeds populairder wordende Skype is een nieuwe bètaversie verschenen, versie 0.94. Nieuw in dit programma voor gratis bellen via internet is de verbeterde spraakkwaliteit, meer chat-opties en een meer betrouwbare netwerkverbinding.

Skype werkt als een instant messenger, met dat verschil dat je een andere gebruiker geen tekst doorstuurt maar met hem of haar spreekt. Om Skype te kunnen gebruiken heb je wel een microfoon en luidsprekers nodig, of een headset.

Daarnaast biedt Skype ook volwaardige chat-functies zoals we die kennen van ICQ en MSN. Het zoeken van vrienden die ook Skype hebben geïnstalleerd verloopt nu ook een stuk vlotter in deze nieuwe versie.

Voorlopig is Skype gratis. De makers zeggen dat de basisfunctionaliteit (bellen van pc naar pc) dat altijd zal blijven, maar dat er op termijn extra diensten bijkomen waarvoor wel betaald moet worden. De applicatie werkt voorlopig alleen onder Windows 2000 en XP. Mogelijk wil Skype ook onder oudere Windows-versies draaien, maar daarover doen de makers geen belofte.

Windows 2000/XP, microfoon en speakers

Bron: zonnet.nl
    Download hier.
    --------------------
    ik heb m nog niet gehaald...
    ik haal m nu wel ff..

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had mijn PC volledig geformateerd, maar ik zal deze nieuwe versie straks ook maar eens binnen halen dan. Bedankt voor de tip.

13. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    no thanx ;)
    heb m trouwens ook al gehaald, heb nog nix gemerkt...
    maar dat komt omdat ik maar 2 mensen in mn lijst heb (die dus niet online zijn:D)
    nog niemand heeft m (tenminste, niemand die ik ken..)
    dus dat is wel balen..

14. n0t0ri0us

n0t0ri0us --------------

Leuk Bevonden:
    0
    Cool programma Skype! Ik en mn broertje gebruiken dit ook, kwaliteit van de calls is zeker niet slecht! Leuke functie is ook dat je gemiste oproepen kan zien.

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    zijn er nog mensen die het proggie nog steeds gebruiken?

16. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nee, ik KAN het progje niet gebruiken :'-(
    niemand kent/heeft m... |:-

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb 2 mensen van me studenten vereniging die hem gebruiken.....

best wel handig.... nog beter zou het zijn als meer mensen hem zouden gebruiken

18. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    idd, het is gewoon zo dat niemand het kent, en als ik zeg dat ze het moeten downloaden en ik zeg erbij 'gratis bellen via internet', nou dan gelooft niemand me :mad:

maar voor de modjes lijkt het mij wel handig, kunnen ze een gesprek voeren, en dan helemaal als er nog een groepsgesrpek komt.. ;) toch?

19. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.056
    je kan al met 2 tot 4 mensen bellen.. vin zelf nog steeds goede kwaliteit

20. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Over oude koeien gesproken ^^.

Deel Deze Pagina