1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slecht weer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 25 nov 2005.

1. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    dik, niet naar school vandaag, want er reden geen treinen van Maassluis naar R'dam centrum _O_ . Uberhaupt niet op dat traject *) 8) omdat er platen van het dak van schiedam centrum waren gevallen _O_ en :{ . En ja, ik kon ook met de bus, maar ik snap die regelingen niet dus besloot ik om door de hagel en regen weer naar huis te lopen :p

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb net ff twee halve liters bier naar binnen gehaald, en merkte dat het hier nu ook sneeuwt, maar dan wel van die kut natte sneeuw:mad:

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanmorgen was ik soaked.. niet normaal. Gelukkig had ik droge schoenen bij, sokken en een handdoek. En tref het dan mijn baas niet boos word als ik een kwartiertje te laat kom. Nja, ook al werden ze boos.. dit is overmacht met de macht 2952922. S'avonds kon gelukkig m'n pa me ophalen anders was ik nu nog niet thuis geweest. .\o/

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    15ºC in mijn slaapkamer vind je dat normaal??!!

5. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    het sneeuwde hier maar bier is hier: P ik vind de sneeuw wel leuk :)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja best wel.. denk dat het wel kouder is op mijn kamer..
    En als je het koud hebt, dan trek je toch je dekentje over je heen? 8)

Hier nog steeds niks aan de hand :{

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Humm deken goed idde :D

Ik lig ook al half op de verwarming

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, gewoon je processor koeler uit zetten... word het vanzelf warm.

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    En weer een processor verklooten, no way!

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon een aantal liters bier naar binnen schuiven, dat werkt ook:cool:

11. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Echt raar man, heb me raam open staan, lekker fris windje en hoor af en toe wat druppeltjes in de dakgoot, voor de rest lekker helder *)

12. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb echt nergens last van er zijn hier en daar een paar plasjes maar niks extreems.
    Trouwens lijkt me erg kloote voor de mensen in drente die hebben geen stroom meer |:-

13. Huricos

Huricos Legendary

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik heb het weer van het westen tot het oosten meegemaakt. Ik had vandaag namelijk maar is ff besloten om naar de HCC/GAMEXPO beurs te gaan (Heb nog ff bij xboxworld.nl stand gestaan trouwens).

Tussen 5 en 6 ging ik behoorlijk aangeschoten vanuit het centrum weg, en inmiddels (ca. 11 uur) ben ik uiteindelijk koud, nat, moe en brak aangekomen in Deventer.

Perfecte timing, Huri :'-( .

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten mensen vannacht in de file overnachten, hihi. Ben ik blij dat ik Apeldoorn-Zwolle in maar 2 1/2 uur gedaan heb :{.

15. mars15

mars15 Guest

Reddende engel valt in Lek

Uitgegeven: 25 november 2005 23:16

VIANEN - Een automobilist die vrijdagavond op de Lekbrug in Vianen een vrachtwagenchauffeur wilde helpen, is in de rivier gevallen. Vrijdagavond laat was hij volgens een woordvoerster van de politie nog niet gevonden.

Op de Lekbrug schaarde een vrachtwagen. Een automobilist die uit de tegenovergestelde richting kwam, stopte en stapte uit om de chauffeur uit zijn wagen te willen helpen. Hij sprong over de vangrail naar de andere baan, maar vergat dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen.

De brandweer heeft tot laat in de avond naar de man gezocht, maar werd gehinderd door het slechte weer.

16. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt erg hier in de buurt. Windvlagen hebben het dak van schiedam centraal deraf geblazen en de hele dag regent het al achter elkaar door. Erger heb ik het dit jaar nog niet gezien in elk geval. :p

17. MurderDoll666

MurderDoll666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in eibergen(een gat in de achterhoek) was de stroom eraf vanaf 13.30 tot 0.00

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier (Noorden) is echt niks aan de hand :p vanmiddag scheen zelfs de Zon.

19. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier (Achterhoek) sneeuwt het alweer. er ligt in totaal al meer dan 20 cm.

Hier in de buurt ligt de stroom er al sinds gistermiddag 2 uur af. Volgens Nuon kan het wel eens tot 6 uur vanvond duren voordat iedereen weer stroom heeft:+

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het sneeuw hier nu wel erg hard, maar niks blijf er liggen.

Deel Deze Pagina