1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slecht weer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 25 nov 2005.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister 9 uur erover gedaan uiteindelijk om van utrecht naar geldrop bij eindhoven te komen. Wat een dag... Maar wel aardige mensen in de file, ze zwaaien allemaal terug en het tankstation leek wel een soos.

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Sneeuwde hier (Oosterhout NB, bij Breda) ook vanaf 5 uur t/m 9 uur ofzo. Flink pak sneeuw ,,, (auto's kwamen de straat niet meer uit :p)

Iglo staat al in de tuin, krat pils erin :cool: :D

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier ligt nu ook sneeuw, moest vanmorge al vroeg (half 12):+ sneeuw gaan weg vegen:mad:

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn Broer heeft het gisteren en vandaag niet eens gesneeuwt, hoe blind kan je zijn??!!

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Doed, naast het feit dat het niet overal in Nederland heeft gesneeuwd, zou ik je erop willen wijzen dat je niet overal moet posten.

Misschien posten als je daadwerkelijk iets zinnigs te melden hebt? En nee, ik bedoel niet alleen deze post.

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag de hele dag geen sneeuw gezien, alleen een beetje regen. Ik kon dus wel naar de expo :cool:

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hier ligt nog 10cm sneeuw :eek:
    wel lullig voor die vent die in het lek gepleurd is!

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Yeeey! \o/. Eindelijk, 5 minuten geleden is eindelijk de stroom aangesprongen. Sinds gisteren avond 10 uur:{ Bij ons is er een dak ingestort en is er bijna een boom op m'n moeder's auto gevallen. Het is echt niet normaal hier. Heel het dorp ligt sinds gisteren avond plat. Maar 2 km verderop heeft wel iedereen stroom:mad:

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wou toch een vrachtwagen chauffeur helpen ofzo, en hij wou over de vangreel springen maar sprong in het Lek. Hoop ik vinden ze hem nog.

10. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag in zoetermeer zowat geen regen.
    Ik heb vandaag wel de zon weer gezien, want vergeleken bij gisteren was het toen echt slecht weer.
    Vanaf donderdag middag begon het te regenen en zo ging het tot gisteren begin van de avond door.
    Er is hier echt veel regen gevallen (en soms wat hagel, maar geen sneeuw helaas) maar wat er niet is kan altijd nog komen.

11. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    lang leve Friesland.........

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Weers verwachting voor vannacht

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister avond was het hier echt wazig, om de zoveel tijd ging het licht even uit, terwijl de tv en radio wel doorspeelden|:-. Net was mijn oom hier, en die zei dat bij hem hetzelfde was geweest:{, dus volgens mij heeft het hier niet veel gescheeld, of we hadden hier ook zonder stroom gezeten.

14. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Het ''slechte'' weer is hier allang voorbij, alleen vrijdagavond...

15. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik geen sneeuw gezien (helaas)

16. mars15

mars15 Guest

ben benieuwd wanneer het weer slecht word vind ik toch wel mooi hoor die winterse buien

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag de wegen lekker insneeuwen weer. kan ik tenminste niet naar school :cool:

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    haha, dat was in maart zo, dri dagen vrij vanwege de hevige sneeuwval :D

Alleen wel jammer dat er dan ook telkens voetbal wordt afgelast :mad:

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    helaas hebe ze daar op de HBO geen bericht aan :confused:.... je mag dan thuis blijve als je niet kan komen, maar moet je werk wel doen |:-

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons is het vrijdag ook gewoon mooi weer geweest, t zonnetje scheen gewoon, onbewolkt ook ;) Alleen zaterdagochtend heeft het even gesneeuwd, moest voetballen.. KOUD!!!! 8)

Deel Deze Pagina