1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

slechtste film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 14 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alle films van de Wayans zijn leuk.

2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    predator 2.. predator 1 is natuurijk een klassiekertje, dus vond ik het laats wel eens tijd worden om 2 te gaan kijken... Maar pffff wat was dat onder de maat slecht :| Net of die acteurs hun tekst van een blaadje bij de camera probeerden te lezen en ook nog eens vet achter een (heeeel slecht geanimeerde) predator aanzaten.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vond American Psycho echt de meest slappe film ooit.
    Hij leek me echt leuk, maar was op geen moment boeiend.
    Heel slap verhaal...

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb laatst toch zoooooo'n baggerslechte film op tv gezien. Ik weet niet meer hoe die heet maar t ging over een gast met een lapje voor zn oog die in het jaar 2000 nog wat een afstandbediening om de wereld te vernietigen moest terug halen van een boef. En Los Angeles was verwoest en afgescheiden door een vloedgolf ofzo en was nu een outlaw eiland waar de boeven heen werden verbannen en daar speelde het zich af. Dat was zo'n film uit de jaren 80 toen ze dachten dat het na 2000 helemaal fout zou gaan met de wereld. Die film was zo slecht dat ik hem helemaal af heb gekeken :D

Wat toch ook zo'n jammerlijk slechte film is, dat is D-Tox met Sylvester Stallone :). Dat is gewoon om te huilen :'-(

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Escape from LA - Kurt Russel.

Weet je hoe goed die films zijn? 8)

* vind de Escape from... meesterlijke films

Tja, wat zal ik zeggen?
    Ook dit vond ik een goeie film. Maar goed, iedere gek z'n gebrek, toch? ;)

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Escape from New York is een absolute classic, maar Escape from LA is qua special effects zo ontzettend slecht. Snake Plissken blijft natuurlijk wel een van de coolste filmpersonages ooit. :cool:

De slechtste films die ik de laatste tijd heb gezien zijn toch wel Irreversible en Dude Where's My Car. Irreversible was een echt slaapverwekkende arthouse fim waarbij het overdadige geweld me niet eens wakker kon houden en bij Dude Where's Is My Car heb ik met een open mond van verbazing een half uur lang naar de domste film allertijden gekeken. Toen vond ik het wel genoeg aangezien ik bang was voor een permanente hersenbeschadiging.

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld Braindead... die is geweldig! Is geregiseerd door Peter Jackson.. ja die van Lord of the Rings :)

Met de geweldige tekst van de karatende priester: I kick ass for the Lord!

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond 'Signs' erg tegenvallen.
    De film begint goed en houd de spanning redelijk goed vast, niks aan de hand dus zou je zeggen.

TOT het einde komt, dat is zo'n verschrikkelijke afknapper. Echt de meest neppe alien die ik in tijden heb gezien *ik vond E.T. nog overtuigender* en de manier waarop de alien was te verslaan was zo'n bullshit! Echt de maker van die film heeft het zich erg makkelijk gemaakt.

En dan zijn zoontje met astma die net op het laatste moment toch weer wakker wordt, hij had gewoon dood moeten zijn!! Echt weer zo'n cliche eind goed al goed verhaal... |:- BAH

Verder ken ik nog wel meer erg slechte films, maar ik zal daar binnenkort verder op ingaan.

Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread lijkt teveel op deze thread, en is dus een beetje dubbelop. Slotje dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina