Ok, ik dacht dat je de savegames eerst per stuk moest selecteren op je HDD en dan pas kon moven naar USB. Maar blijkbaar zijn er dus meerdere items tegelijk te selecteren. Nja, alleen maar beter. All I know is dat het in ieder geval mogelijk is savegames te verplaatsen.
Er zal geen transferkabel bijzitten, dat kan ik je verzekeren. Moet je los bij microsoft aanvragen en kost geloof ik 15 euro of iets dergelijks.
Mja, ik heb anatuurlijk lang niet alle saves meer nodig, alleen nog van de games die ik speel. Die haal ik er dan wel via USB vanaf.EN de rest blijft dan gewoon achter op de oude HD en kan ik als het nodig is er ook later nog afhalen...
videoconnect Hallo, Wij hebben kinect ook net gekocht en wil graag het videokinect ff proberen. Heb helaas niemand inmijn vriendelijst die ook dit heeft ! wie wil dit met ons proberen? Mijn naam is MonetaryEye om toe te voegen thanx
Ik heb dus een Slim en Kinect gekocht en met beide super tevreden. Belangrijke data met usb overgezet. hoop dat het geen probelemen met achievements oplevert... Nu vraag ik me af hoe het zit met arcade games; kan ik die op beide 360's spelen: 1) Met mijn account (ja, neem ik aan). Ik kan op de Slim download again doen... 2) Met de accounts van mijn gezin ?
Je moet eerst op je hoofd xbox je licenties overzetten: http://www.xbox.com/en-US/Support/LicenseMigration/Home op de xbox die je secondair gebruikt kan je dan alleen de games spelen als je zelf ingelogt bent. Op de Hoofd Xbox moet je de content op nieuw downloaden, zodat de licenties overgezet zijn Je secondaire xbox moet dus wel aangesloten zijn op xbox live
Maar ik hoef dat licensies ding toch niet te doen? Als ik opnieuw download (op de Slim) kan ik hem gewoon spelen direct ? Zijn de games gekoppeld aan GT of xbox hardware ? Ik heb express geen HD-transfer gedaan. Was de perfecte kans om met eens chone box verder te gaan Alleen van games die ik nog speel de saves overgezet. Het lijkt erop dat ik DLC en arcade games gewoon opnieuw op de Slim kan downloaden. Zal het eens gaan proberen ...
Beide. Op de originele Xbox kan je familie gamen op de slim kan je alleen de content spelen als je aangemeld bent op xbox live Dat klopt
Ik heb mijn Kinect sensor horizontaal verdraait ten opzichte van het plateau. Ik weet dat de sensor zich automatisch bij het opstarten verticaal aanpast. Is het uberhaupt toegestaan de sensor horizontaal ten opzichte van het plateau te verdraaien (ik voel namelijk geen weerstand daarin), of moet je daar vanaf blijven. Ik zie er niks over in de handleiding staan.