1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slipknot maskers

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 7 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Juist ja... Hoezo vooroordelen? :cool:

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind die maskers wel simpel hoor. Zijn ze zo lelijk ofzo dat ze die ophebben.

3. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het idee voor de maskers bij Slipknot, is onstaan toen ze besloten een band te vormen.
    Ze wilden hun gezin geen doelwit van de media maken, zoals je bij de aanhang van tig andere sterren ziet.

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Doe er dan een papieren zak overheen :cool:

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het wel vet die maskers en jumpsuits. Tenminste origineler dan je kont te laten zien. In het begin maakten ze de maskers nog zelf. Met wat leer of een oude helm waar ze grote spijkers doorheen deden.

6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Wouw :{

En jij gaat met zo'n dommasker naar een concert gaan en je klein zusje ermee wakker maken? Tof...
    Ze gaan toch bekan stoppen slipknot....

Mja iedereen zijn mening he 8) Niks tegen slipknot hoor, maar de mensen die op de eerste rijen staan bij hun concerten... Margie volk hoor. :eek:

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wreed!!Die is net zo stoer!!Heb je zelf gezien dat ze daar verkocht werden?of alleen gehoord?

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    1: Ik heb niet gezecht dat ik ermee naar concert gign of me zusje ermee wakker wilde maken, heb alleen gezegd dat ik ze vet vind.

2: bekan, wat is dat? Jaar geleden hoorde je ook al dat ze zouden stoppen, maar toch zijn ze niet gestopt en hebben ze onlangs een nieuwe cd uitgebracht en zijn ze begonnen aan een world tour.

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die maskers echt vet! Zou dr graag 1 wille hebbe, dan vooral die van Mick
    Dan wel de rechter :D

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    nou ik heb wel is zoiets gehoord van gothics dat ze zich willen afscheiden van de massa enzo. Maar zijn ze met allemaal dezelfde zwarte kleding dan niet partij van een kleinere massa en wederom 'normaal'?? of zie ik dat verkeerd?? _O_

11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    misschien hier even kijken:
    maskers
    of hier:
    maskers2

ik hoop dat je er iets aan hebt....het was wel 2 minuten zoeken op google

12. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn dezelfde advertenties als die van ebay ;) maar die schippen bijna alleenmaar naar de VS zelf

13. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Toch faage gasten die kerels van Slipkn0t

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    aha.........oeps, maar er is niemand die je kent in amerika die ze voor je besteld en ze dan doorstuurd?? dan wordt het waarschijnlijk te duur.
    dan weet ik het ook niet. Misschien op www.fopshop.nl bij maskers en dan "maskers rubber overig" zijn geen slipknot maskers, maar misschien zit er iets tussen.
    Je kan natuurlijk ook naar een grote kostuumwinkel gaan of een fopshop en vragen of ze ze daar kunnen bestellen.

15. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    1: was niet op jouw gericht
    2: Na de tour stoppen ze...

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja joh? Waar haal je die info vandaan?

17. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat je van plan ben hem nu op te zetten. Met dit weer. Je gaat dood (is geen bedreiging of iets dergelijks. ik bedoel van de warmte.(gezegswijze)).:+ ;)

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  18. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm kheb het is nagekeken en het bleek dus wel degelijk een gerucht te zijn, omdat Corey ging trouwen(ofiets in die aard) en zodat ze zich beter concentreren op hun andere bandjes zoals Stone sour...
    Hierbij mijn verontschuldigigen, maar dit sluit niet uit dat ik hoop dat ze stoppen :+

19. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    /offtopic: ten eerste skaters zijn andere volk dan je denkt dat ze zijn. dat noemen we het fenomeen wannabe skaters. normale skaters herken je nog geen eens omdat ze zich normaal kleden.

maarre als ze die maskers afdoen dan zijn het wel de grootste nerdjes die je ooit heb gezien. dus ik denk niet dat ze hun gezicht bedekken omdat ze bang zijn voor de media maar gewoon omdat ze uber lelijk zijn :+ . ze zouden anders ook niet echt succes hebben om met zoiets metal te maken.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Slipknot begon zonder maskers en jumpsuits. Later kwam dat op gang (en ook niet allemaal tegelijk).
    Heb een filmpje van ze zonder maskers (voorbereiden op optreden) en het is echt niet zo dat ze maskers dragen om hun lelijkheid te verbergen ofzo. Ook zonder maskers zijn het normale mensen.

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina