1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slipknot maskers

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 7 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GomoRra

GomoRra Guest

Gaamaa lekker kopen die masker, is goed voor de economie...

Wel in Nederland bestellen he!

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ze ook gewoon om te draaien.
    Vanaf de computer afspelen klinkt gewoon zo kut, de computer is dan ook niet aangesloten op goede boxen ofzo, de radio/cd-installatie wel.
    Daarbij voelt het gewoon goed om het cd-tje in de speler te stoppen en het geluid lekker hard te zetten.

dit is wel heel erg off-topic btw

3. GomoRra

GomoRra Guest

of je zet het nummer op cd en bespaard dan 20 euro per album

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar wat een kutweer vandaag he?

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Leuk topic! :)

Heb even zitten lezen en wat Bas zei vroeg ik mij ook wel af. Uiteraard ben je natuurlijk gewoon jezelf maar zoals we allemaal weten is het in een hokje plaatsen van mensen de laatste jaren alleen maar populairder. Ik draag wel bandshirts en shirts van bekende skate merken als Globe maar skaten kan ik niet (meer), dat maakt mij niet tot skater imo. Mijn kapsel is erg kort, gemillimeterd maar hardcore luisteren of skinhead zijn doe ik absoluut niet. Vind het gewoon prettig om geen gel en andere zooi er in te moeten doen.

En wat zo'n masker betreft. Ze zien er cool uit maar in het openbaar zo'n masker op doen is niet echt een strak plan als je het mij vraagt :lol: En drolletje, jouw muziek stijl is rapperdepap als ik het niet mis heb en ook in die muziekstijl zullen er dergelijke verzamel objecten zijn, die voor iemand als mij die een enorme haat heeft tegen alles wat met rap te maken heeft als nonsens worden verklaard. Ieder zijn ding toch? Mijn moeder spaarde vroeger eierdoppen en postzegels. Tijden veranderen en nu willen mensen alles maar dan ook alles van hun favoriete band verzamelen. In dit geval een masker.

6. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Winterbase heeft gelijk.

I have spoken.

7. GomoRra

GomoRra Guest

Ik verzamel geld, dus als iemand nog wat heeft leggen pm me maar!

Let op ik spaar alleen Eurobiljetten! Dus als je wat heb liggen en je wilt er af, ik betaal de verzendkosten wel, geen probleem. Doneren is fijn probeer maar is:D

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb een biljet van 1 euro, interesse?

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar ik hoef die zooi niet hoor :+ ik hou het gewoon op muziek luisteren:thumbs:.
    maar hokjes plaatsen doe je zelf ook. ik luister hiphop waar jij wat tegen heb maar wie zegt dat ik ook echt zo'n hiphopper ben? ik ben gewoon een nederlander die naar muziek luistert en af en toe zin heeft in een jointje. Is dat zo erg :+

In iedergeval zeg ik gewoon ; doe wat je niet laten kan en koop zo'n masker en veel plezier ermee ofzo..
    ik snap er zelf geen fuck meer van waar het nou echt overgaat maargoed :+

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is het voor carnaval ofzo?

11. GomoRra

GomoRra Guest

Ik denk dat als je dat masker bij carnaval draagt dat je zeker wat klappen krijgt als mensen aangeschoten zijn:) Dus doe hem vooral op, zorg wel dat je vrienden het filmen dan kunnen we het nog terug zien op youtube!

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik denk dat je dan al helemaal geen klappen krijgt. Lopen er niet de gekste figuren rond met carnaval?

13. GomoRra

GomoRra Guest

Er zijn zelfs figuren bij die je klappen willen geven al heb je blonde haren met krullen, zo was er vorig jaar een gast die een vriend van me wilde slaan omdat hij die krullen irritant vond. Laat staan zo'n masker.

Je moet btw wel gek zijn al ga je met een masker in zo'n warme zaal lopen;)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In wat voor buurt vier jij carnaval dan?

15. GomoRra

GomoRra Guest

Noordwijkerhout in de schelft

maar je weet, er zijn altijd van die figuren, waar je ook komt

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah Noord-Brabant. Daar wordt inderdaad anders carnaval gevierd. :+

17. GomoRra

GomoRra Guest

Noord-Brabant?

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Noord-Brabant= officieel brabant;).. Maar iedereen noemt het brabant omdat er geen Zuid-Brabant is:9. Maar lijkt me nogal pijnlijk om iemand te tikken met zo'n masker op;).. En bovendien kom je in Eindhoven er nergens mee binnen..

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Noordwijkerhout ligt toch echt in Zuid-Holland :+. Dat daar carnaval gevierd wordt trouwens ;). Hm maar, dat ligt echt aan de figuren denk ik, het lijkt mij juist dat er met carnaval over het algemeen een gemoedelijke sfeer hangt?

@ BroertjePSV:
    Niet elk masker van de band heeft die spikes erop, als je daar op doelt ;).

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Nja je kan van de zijkant slaan, dan lukt het wel maar denk dat dat niet zo chill is om op van dat harde plastic te slaan;)..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina