1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snavel van eend opgeblazen :(

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 18 nov 2005.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik las het in de krant idd. Echt schandalig. Een paar dagen cel is niet genoeg. Wat mij betreft mogen ze een paar maanden in de cel of vuurwerk in hun eigen gezicht laten ontploffen.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoe laag kan je gaan??
    vuurwerk kan leuk zijn maar waarom zou je dieren pakken?
    waarom zou je zon dier pijn doen??

echt te triest voor woorden dit

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Rotje? Voor zon eend was dat een dinamietstaaf. Schiet ze maar gerust een patroon in de bek.

Gadverdamme, als ik zoiets zou zien gebeuren, zou ik zulk tuig zo hard willen afranselen, desnoods met kameraden en knuppels. Smerige vuillakken :{

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus wat een trieste mensen die dit doen, hier kan ik me echt zo boos om maken :mad: Waarom in godsnaam zou iemand met hersens dit doen?!

5. mars15

mars15 Guest

zou zo iemand dan zelf worden mishandeld ofzo en dat die dan graag bij iemand anders wil doen?

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou ze echt een beton strijker voeren en dan dat hun halve hoofd verbrijzelt is, en dan dat ze nog leven zodat ze lekker kunnen leiden.

ECHT TE TRIEST VOOR WOORDEN!!!

7. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    zon beest kan gewoon niks terug doen, dit is gewoon echt te triest. Die gasten mogen van mij wel een strafblad van hier tot tokyo krijgen.. en verbod op vuurwerk.

8. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    wat een josti's die dit hebbe gedaan....

9. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg knokploeg en benen breken

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    hier kan ik dus zo kwaad om worden he, een onschuldig beest mishandelen omdat je te triest bent om je met normale dingen bezig te houden.

een rotje in hun eigen bek zou idd een toepasselijke straf zijn maar daar krijgt dat arme beest zn snavel neit mee terug :'-(

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een rotje in eigen bek is trouwens niet erg eerlijk, een mens is veel groter dan een eend, dus zouden er minstens 5 rotjes door zn strot naar binnen moeten!

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Teringlijers. Dat zijn et. Gewoon uit een vliegtuig pleuren zonder parachute.
    Dat is nog het beste ;)
    Moeders aan de grond toe laten kijken hoe de kindjes spatten, daaag!

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De maatschappij is Kapot:mad:

14. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt triest maat

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij ons was vroeger belletje trekken en blijven staan al stoet....nu doen/moeten ze dit/doen....

16. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Echt sick, maar ze komen er toch wel mee weg. Lijkt me sterk dat de politie hier een onderzoek naar de dader voor gaat starten, daar zullen ze het wel iets te druk voor hebben.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ehm, is dat niet gewoon hetzelfde als.. aanbellen? :+

18. JeePee

JeePee Guest

Als ze de daders ooit vinden gewoon een nitraat in hun bek douwen.
    Vuurwerk is leuk, maar wanneer je het om beestjes gaat binden die zich niet kunnen verweren ben je zwaar ziek in je hoofd. Ik hoop dat die gasten zelf eens wat ledenmaten kwijt raken door knalwerk... stelletje zieke geesten :mad:

19. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar toch vind ik het geen toepasselijke straf, zeker niet!

ik vind dit echt ongelofelijk! dit kan echt niet, maar een rotje (iets groters) in hun 'bek' doen, kan ook niet. Dat ben je precies hetzelfde als hun, en dat slaat dus nergens op. Hun zijn zo hersenloos dat ze dit gedaan hebben, dan hoeft de rest ook niet meteen hersenloos te zijn, toch?

Zoals Peter R. de Vries gister zei over de beloning van Wilders voor het oppakken van de daders van die zaak met dat hondje: Wat daar gebeurd is, is erg, heel erg zelfs. Maar er gebeuren ook andere dingen op de wereld. Er worden kinderen verkracht, vermoord en noem maar op. Die beloning wordt dus alleen maar uitgereikt omdat daarbij de 'troetel-factor' erg hoog is.

Hier ongeveer hetzelfde: er wordt erg veel ophef over gemaakt (nu nog niet echt gemerkt, bij nieuws enz. maar dat komt nog wel, denk ik) en het kan echt niet wat er gebeurd is, maar er gebeuren ook vele malen ergere dingen, die niet ook niet bestraft worden.....en ga niet meteen allemaal laten zien dat je net zo dom zijn :eek:

mijn mening, en ik weet ook dat dit niet kan, maar geef ze een straf, desnjkoods levenslang (zal wel 2 weken voorwaardeli worden), maar wees niet net zo dom....

edit: hmm, het is een beetje een raar verhaal geworden, maar ik hoop dat mn punt duidelijk is !

20. mars15

mars15 Guest

ja oke ik ben ook voor een lange straf,

maar een mens kan zich nog verweren.. Maar zo eend niet dat is echt erg

Deel Deze Pagina