Klopt, maar toch vind ik het geen toepasselijke straf, zeker niet!
ik vind dit echt ongelofelijk! dit kan echt niet, maar een rotje (iets groters) in hun 'bek' doen, kan ook niet. Dat ben je precies hetzelfde als hun, en dat slaat dus nergens op. Hun zijn zo hersenloos dat ze dit gedaan hebben, dan hoeft de rest ook niet meteen hersenloos te zijn, toch?
Zoals Peter R. de Vries gister zei over de beloning van Wilders voor het oppakken van de daders van die zaak met dat hondje: Wat daar gebeurd is, is erg, heel erg zelfs. Maar er gebeuren ook andere dingen op de wereld. Er worden kinderen verkracht, vermoord en noem maar op. Die beloning wordt dus alleen maar uitgereikt omdat daarbij de 'troetel-factor' erg hoog is.
Hier ongeveer hetzelfde: er wordt erg veel ophef over gemaakt (nu nog niet echt gemerkt, bij nieuws enz. maar dat komt nog wel, denk ik) en het kan echt niet wat er gebeurd is, maar er gebeuren ook vele malen ergere dingen, die niet ook niet bestraft worden.....en ga niet meteen allemaal laten zien dat je net zo dom zijn
mijn mening, en ik weet ook dat dit niet kan, maar geef ze een straf, desnjkoods levenslang (zal wel 2 weken voorwaardeli worden), maar wees niet net zo dom....
edit: hmm, het is een beetje een raar verhaal geworden, maar ik hoop dat mn punt duidelijk is !
Klik om te vergroten...