Ik heb het al eerder gezegd. Je hoeft dit niet niet erg te vinden. Het is wel erg (hoewel ik er niet veel om geef en het doet me ook niet veel). Ik herken alleen wel een houding die veel mensen nu aannemen en mij doet vermoeden dat veel mensen moe zijn van menselijk leed en naar een SBS6 niveau aan het tuimelen zijn. Dat mag van mij, het is alleen wel SBS6 niveau.
Tevens is het wel een eenrichtingsmening Goiz. Je mag niet zeggen dat je het niet erg vind. Dan ben je fout. Om het eens in populistische termen te plaatsen, ik zou een 'Anne-Frank-eend' zo weer verraden. Terwijl dat helemaal niet zo is, ik vind het alleen niet erg. Als ik dat post krijg ik verwijten van "post dan niet, wij willen gezellig huilen" (of zoiets, allemaal voorspellende fictie of geen exacte citaten). Vind ik een verkeerde sfeer van discussiëren en als je niet wil discussiëren, maak dan een condoleance register voor de eend, ik hoorde dat de mus er ook al een had.
Tevens weten een boel mensen niet eens wat ze de daders toe wensen. Op het moment dat je mensen eeuwig lijden toewenst, ben je zelf erg ziek in je hoofd of je hebt nooit stil gestaan bij wat eeuwig lijden eigenlijk wel niet is. De reacties zijn sowieso geen oplossing en maken mij meer neigen naar een facistische levensovertuiging dan naar een democratische overtuiging, want als dit de toekomst is die onze leiders moeten bewandelen volgens het volk, dan pleeg ik liever zelfmoord dan die tirannie te moeten overzien. Sommige geuitte straffen zijn net zo ziek als de mishandeling van de eend zelf of nog zieker zelfs. Dat zoiets ook maar in je hoofd komt.
Laatst bewerkt: 21 nov 2005