1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snel geld verdienen? Kan dat echt?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Q-Dancer, 17 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Een piramidespel heet niet voor niets een piramide spel. Alleen de top wordt er rijk van. Alleen de beginner van het spel verdiend. Als 10 miljoenen mensen elkaar 5 euro geven veranderd er toch niks? Als je logisch nadenkt, je kunt geen geld maken. Volgens dit spelletje zou iedereen er dus beter van worden en dus zou bijvoorbeeld iedereen die maar 20 euro op de bank heeft 50.000 euro moeten verdienen? Hoe kan dat? Dat kan omdat alleen de bovenste laag het verdiend.

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is precies hetzelfde en daarbij zijn ze ook nog eens niet de enige die dit doen.
    Toevallig kreeg k vandaag een mailtje van HIER

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  3. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K vind t wel héél verdacht dat al die stinkende Amerikanen in die vette bakken rijden & in in 10x vettere vila's wonen...... hmmm

4. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

OMG!

Dit is gewoon een kopie van die andere site :eek: Precies dezelfde menustructuur maar alleen een andere naam..hmm..wat gaan we hier mee doen? Eens even de Kamer van Koophandel een belletje geven?;)

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
  6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het trieste is nog dat mensen over de rug van iemand anders meedoen. Ze doen dus mee in de veronderstelling dat ze hun vrienden zo gek kunnen krijgen om ook mee te doen. Je krijgt dus gewoon het geld van je vrienden en die ligt je dus gewoon op. Echt trieste praktijken.

7. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we dan maar met zn alle tegelijk gaan mailen? }:]
    Vragen hoeveel diegene dr al aan verdiend heeft.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deal}:]

zouden die mensen ook een vertrouwenslijst hebben?:+

9. jouwpagina

jouwpagina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de maker

Eej jongens,

ik werd getipt door een jongen uit mijn klas, die het adres van mijn website [ik zal niet beginnen met een spam-bericht: zie mijn sign.] ontdekte in deze URL. Ik ben inderdaad de beheerder van deze pagina, en ik wil graag mijn reactie kwijt.

1./ legaal? Het is legaal, omdat het een omzeiling is van het piramidespel. Volgens de wet verkoop je namelijk waardevolle informatie. Bij piramidespelen gaan er hogere bedragen om, is het zo dat de bovenste altijd bovenaan blijft staan, en dus steenrijk wordt, en dat mensen gedupeerd worden

2./ Werkt het? Dat ligt aan jezelf. Er komt net zoveel geld in, als dat er geld uit. Sommigen verdienen, anderen krijgen het geld niet terug. Ik heb het er dik uit, omdat mijn website grote bezoekers aantallen heeft, en ik het via die weg een tijdje gepromoot heb. Dat doe ik nu al niet meer, omdat ik genoeg keer rapport 1 verkocht heb.
    Mensen die adverteren of goed hun best doen, gaan verdienen.
    Mensen die het onderschatten, die gaan (helaas) het geld niet terug verdienen

3./ onze beweringen kloppen, maar gaan uit van positieve gegevens: iedereen verkoopt bijvoorbeeld 5 rapporten in niveau 1. Hopelijk zitten er wat wiskundigen, die dat kunnen vertellen

4./ Sommige beweringen zijn onjuist, maar ik heb geen tijd om deze eraf te halen. Bijvoorbeeld: 1 op de 5 miljonairs is dat via MLM. En dat zijn er ..... . Dit is niet mogelijk, heb ik zelf 'nagegaan'

5./ Die geldboom heb ik gemaild, wegens het kopieeren van mijn website. Delen vn mijn website zijn ook niet zelf verzonnen, evenals het systeem, maar deze heeft mijn website letterlijk over genomen, en hier staat natuurlijk ©opyright op

6./ Bij ons kun je gratis een eigen link krijgen, waarvia je bezoekers kunt sturen. Bij bestellen komt dan jouw naam bovenaan, en bij contact wordt er naar jou gemaild.

een vorobeeld: www.jouwpagina.nl/geld/5/
    dit loopt door tot nummer 14

Sommigen mensen hoeven niet zo'n website. Totaal heb ik ongeveer 30 rapporten verkocht, na ca. 3 maanden, vooral van niveau 1 en 2. Als het goed is komen er dus nog veel van rapport 3 en 4 bij.

Overigens, ik ben 15 jaar... Ik ben hier niet een ouwe zak die mensen loopt op te lichten.

Ik hoop jullie goed te hebben geinformeerd. Echt waar, voor mij hoef je de stap niet te doen!

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    weet je waarom deze flauwekul nooit werkt omdat je jezelf gewoon in zon lijst kan plaatsen zonder ook maar1 euro op te sturen. Neem de info over, zet je eigen adres in de lijst, promoot de manier op verschillende messageboards en hup iemand anders neemt het over en je staat in de lijst.

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Aah, dus jij (jouwpagina) ben dus dat -overigens best slimme- mannetje dat mensen geld uit ze zak klopt door met beweringen te komen die dus totaal niet kloppen (je geeft het zelfs toe!). Voor zulk soort mensen heb ik vrij weinig respect, ga een baan zoeken en verdien daar je geld mee man, en niet met deze oplichterij

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Van de maker

DUH! natuurlijk is dat niet waar....

en het blijft gewoon oplichterij, heel smerig de wet omzeilen vind ik ook misdaad... en waarom werk je niet gewoon in de supermarkt of ga je folderen ipv zo een oplichterij?

13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    als je toch mensen gaat oplichten doe het dan goed wat met deze onzin verdien je dus echt peanuts

14. jouwpagina

jouwpagina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je de rapporten niet, die je moet sturen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  15. jouwpagina

jouwpagina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit systeem niet uitgevonden hoor! Er zijn in Nederland alleen al zo'n 1000 mensen die hieraan meedoen. Het is gewoon een vorm van thuiswerken, waarbij je die rapporten verkoopt. D.m.v. de piramidevorm zit er ook nog'n klein risicootje en een kans op veel geld in.

Ik deed het alleen om uit te proberen eigelijk, heb't ook niet veel gepromoot.

Ik snap ook wel dat'k HIER niet rijk van wordt.

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  16. jouwpagina

jouwpagina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Van de maker

[normaal] Geld verdienen doe ik met mijn website, d.m.v. adverteerders of voor't maken van websites.

17. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    lol dan heb je de raporten niet, ik heb zelf deze flauwe kul ook eens geprobeerd en zonder ook maar een cent optesturen en dat werkt net zo goed kid

18. jouwpagina

jouwpagina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je niet in rapport 2 en 3 en 4 verdienen, en dan ben je WEL een oplichter. Als jij dat zo fijn vindt, ga zo verder!

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap iets niet, een rapport? WTF heb je daaraan?

ik bedoel, als je ze alleen maar door verkoopt, wat het je dan aan een rapport, met 204204029 blz over rijk wordne!!??

en dan nog iets, ik verkoop mijn rapport aan piet, oke? dan heb ik geen rapporten meer en nu?

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: Van de maker

Not true! Ik daag je uit één van je berekeningen van je site hier wat nader uit te leggen, zodat we allemaal kunnen zien dat er geen kont van klopt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina