1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snel geld verdienen? Kan dat echt?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Q-Dancer, 17 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    en toen was het stil.............

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    T gaat ook eigenlijk niet om de rapporten.
    Tis gewoon piramide, heb zelf vroeger ook meegedaan aan dat soort. Heb er nooit wat mee verdient (te lui). T gaat er gewoon om dat je eerst n zoot mensen onder je krijgt & dan ist slim om die mensen onder jou te gaan helpen met mensen vinden. Zo kom je dus levels hoger. Anyway, als je t echt goed wilt doen, moet je dr ook echt héél véél voor doen.

Eigenlijk moet je een soort e-mail adressenboek hebben waar alle adresen in staan. Van het lijstje mensen dat je zelf hebt krijg je dr misschien 1 overgehaald.

3. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    LOL, als dat er was zou dus iedereen zo veel SPAM krijgen dat email uiteindelijk gewoon uit frustratie vd users doodging :)

Maar, I for one, heb eigenlijk wel respect voor t gozertje. Licht mensen gewoon op op 15 jarige leeftijd, eigenlijk best wel cool. Natuurlijk niet als je er zelf in trapt maar het is overduidelijk dat dit niet (zonder heel veel moeite) niet werkt dus dan ben je ook gewoon niet al te slim. Maar ik vind t op zich wel gaaf, zo rijk worden :)

Maar ja, IK neig dan ook altijd naar de illegale handel etc..... :)

4. jouwpagina

jouwpagina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Van de maker

Ik neem de uitdaging aan. Zullen we er een weddenschap van maken, hehe ;)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: Van de maker

leg het dan meteen nader uit?

6. jouwpagina

jouwpagina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Van de maker

dan neemtíe'm niet meer aan ;)

Nee het was zo dat hij voor mij even het tegendeel ging bewijzen. Het klopt wat 'r staat. OF het in de praktijk lukt, dat is wat anders!!

Hopelijk komt hij spoedig met een reactie. Wanneer hij gelijk heeft krijgtie 10 euro van mij, hehe. Ik hoef niets als't niet goed is

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zoals ik al zei, het is een pyramide spel. Er zijn altijd mensen de dupe en daarom is dit illigaal. En daarom gaat hier ook een slotje. Dat jij je vrienden en familie wilt oplichten, ok maar wij hoeven dit hier niet.

Het is en blijft een pyramide spel. Ook al probeer je het te verdoezelen met thuiswerken en andere onzin.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina