1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snowboarden/Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Svensson, 1 nov 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tss. Mazzelapen. Ik ga pas eind Februari. :)

2. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik ga pas half maart, maar hoop er ergens in januari nog een weekje tussen te kunnen proppen (financien, he...). Ik ben nu 4 jaar aan het boarden en heb vorig jaar voor het eerst mijn eigen spul gebruikt. Kwaliteitsverschil is echt groooot, als je van plan bent vaak te gaan skien/boarden kan ik zeker adviseren om je eigen spul te kopen (iig schoenen).
    Kijk trouwens een op duyvestein . Dit is de zaak die ook bij enkele snowworlds zit, ze hebben nu 50% korting op de collectie van afgelopen jaar. Heb ik vorig jaar alles gekocht. Rossignol freestyle board, Burton bindingen en Solomon softboots, alles voor 380 euris :D .
    Eens kijken of ik het dit jaar weer voor elkaar kan krijgen om een grote groep bij elkaar te zoeken. Afgelopen jaar zat ik in les meniures, 18persoon chalet met Jacuzzi en sauna :9 . Heerlijk na een dag boarden met een pilsje in de hand in het zonnetje in de jacuzzi chillen... Ik kan niet wachten!

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    [plaatje]http://plankenkoorts.oli.tudelft.nl/yannick/Hinterglemm/images/DSC01743a.jpg[/plaatje]
    dit is jibben, ik ff gegoogle't op jibbin maar dit is het enige wat ik kon vinden.
    ik heb ze van deze site. check de filmpjes. snowboardende studenten. _O_

voor de duidelijkheid, ik ben dit dus niet. ;)

4. Käysor

Käysor Behind blue eyes

Leuk Bevonden:
    0
    2 januari boarden in Maria Alm (Oostenrijk)!!!!!!

5. bastheboss

bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    snowboarden aan de macht!

Snowboarden is echt fantastisch ik doe het al 5 jaar maar dit jaar ga ik niet want de vakantiedagen van mijn ouders zijn op(opgemaakt aan een vakantie in zuid-afrika).
    svensson doe de groeten aan me broer JW/anthony (ik weet niet hoe die daar heet) hij werkt daar in zweden volgens mij.

6. funfreak

funfreak hardcore for life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 14 dec voor een half jaar de chatel in de portes du soleil.
    Lekker de hele dag snowboarden en 's avonds een beetje werken in een restaurant/hotel.
    Ik heb er echt onwijs zin in en hoop dat het wat is daar.
    Ik ben nog nooit in de port du soleil geweest, is iemand toevallig al een keer geweest en me kan vertellen hoe de pistes en het uitgaansleven daar is?

Ik ben de afgelopen jaren in Andorra wezen snowboarden en kan dat iedereen aanraden.
    De pistes zijn onwijs mooi en goed geprepareerd.
    De liften zijn spliksplinter nieuw en er staan bijna nooit wachtrijen voor de liften.
    Ze hebben daar ongeveer 300 dagen met zon per jaar.
    En je komt echt super bruin terug.
    En het is daar nog allemaal goed te betalen.
    ongeveer 1 euro voor een biertje en voor nog geen 12 euro kan je je buikje vol eten.

any way Ik heb zin in december lekker weg van hier en naar de bergen toe!

7. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe groot zweden is :confused:

ik ga iig naar een plaats die Sunne heet... als ie daar werkt dan zie k m misschien wel ;)

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga in voorjaars vakantie naar Noorwegen, Trysil. Sinds 5 jaar weer ergens ander heen met wintersport, voorheen 5 jaar dus in La Plagne gezeten(eigen appartement). Maar heb in die tijd ook wel eens dagen in Val Thorens en Tignis geskied/gesnowboard. Ik ben nu 15 en ging al op wintersport toen ik 1 was. leren skien van af me 3e/4e en snowboarden vanaf mijn 8e. Ik heb sinds vorig jaar weer eens eigen snowboard voorheen altijd gehuurd, wegens groeien en dergelijke.

Mijn Board: Forum JP walker 154
    Mijn binding: Burton Mission Greed Special Edtition
    Schoenen: Nitro, model week zo niet even.

We gaan voor het eerst ook met vliegtuig op wintersport. Ik ga ook bijna elk jaar wel een stuk of 10 x naar een indoorhal in Nederland of naar Duitsland(lees: Botrop). Ik kan vrijwel alle grabs en 180 kan ik FS en BS en 360 kan ik FS bijna en BS aan oefenen nog. Verder grinde is wel lachen en off piste gaan is ook zeker mooi.
    Wat ik ook leuk vind is manual doen (nosemanual of manual) en dan een grab(nose- of tailgrab.

Maar even over die 'Jibben foto', dat is gewoon een manual......

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Das zeker mooie binding en goed, maar als je de beste wilt, niet dat ik hem heb hoor, maar de Burton P1 Carbon is echt superbinding!En prijzig, helaas...

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  10. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort ga ik weer eens een dagje boarden in Landgraaf (nu al zin in). Weet iemand welke dag rustiger is, vrijdag of maandag (niet in kerstvakantie) want ik ga natuurlijk om te boarden en niet om in de rij te staan voor de lift...

11. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister 4 uur lang geskied in Snowplanet spaarnwoude, was me eerste keer op echte sneeuw :D ... Toen we er aankwamen was het echt ongelovelijk rustig (twee mensen op de piste :D ) Maar toen kwam de marine... :confused: En zag het helemaal groen na een tijdje, maar het was echt vet. Ik wil nu binnenkort eens naar Snowworld Zoetermeer.

12. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    ga dit weekend ook naar Snowworld/Snowdome (1 van de 2 ;)) ff kijken of ze nog leuke snowboards in de verkoop hebben...

13. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook eens op duijvestein.com, vette (40-50%) kortingen op de collectie van 2004!

14. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    die duijvestein zit ook bij Snowworld/Snowdome in toch?

15. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ze hebben 3 verstigingen. Bij snowworld zoetermeer en landgraaf en een winkel in Den Haag (bij het omniversum in de buurt) Ik denk alleen dat ze niet in alle vestigingen het gehele assortiment meer hebben. Ik heb vorig jaar mijn spul gekocht bij de vaste winkel in Den Haag, daar hadden ze toen nog het meeste (van de oude collectie)

Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Het is dat ik vrij ver weg woon van een indoorbaan en dat ik nog mar 15 ben en moeilijk om er naar toe te komen, anders zou ik er zeker elke weekend zijn en misschien door deweeks ook wel.....Snowboardenis gewoon genieten voor mij...

17. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn boardje:
    *dit plaatje is van marktplaats, dus niet echt mijn board, maar hij ziet er zo wel uit*

Hijs niet echt geweldig.. maar we hebben die voor goedkoop kunnen inkopen bij een gecancelde actie.. duss nu snowboard hier ik al mooi 3 jaar op.. vd 5 dat ik snowboard..

het mooiste is dat de helft van de mensen waarmee wij op vakantie gaan ook dit board hebben.. dus lijkt net alsof wij gesponsoord zijn! :+ zie je ze altijd wel mooi kijken.. :D

jammer dat het nu allemaal vodafone heet.. *al een tijdje maargoed*

18. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    je kan als je ze bij duijvestein koopt toch eerst proberen in snowworld? wat ik me dan afvraag is dat als je een board koopt, dan koop je toch eigenlijk een gebruikt board omdat iemand anders m misschien geprobeerd heeft en toch een andere heeft genomen of werkt t niet zo?

19. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0

Dit board heb ik bij de makro gehaald...kon hem écht niet laten liggen voor die prijs (€117)
    En volgend jaar naar Laax, Zwitserland (schijnt wel lekker gebiedje te zijn:)
    Nu maar hopen dat het boarden een beetje wil lukken..ik heb het een paar keer bij zo'n indoorbaan gedaan, en dat ging wel lekker :D

20. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga sparen voor een mooie burton. dat zal dus nog wel ff dure
    de laatste paar jaar ga ik naar wagrain in oostenrijk
    echt geweldige pistes
    maar voor ik ga wou k wel me techniek verbeteren dus heb ik les op zo'n rolbaan
    die zijn best dope

Deel Deze Pagina