1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snowboarden/Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Svensson, 1 nov 2004.

1. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn board zat gewoon in het originele plastic, maar ik heb het in de duijvestein winkel gekocht. Volgens mij koop je bij de snowworldshops ook gewoon nieuw spul, maar misschien kan je ook ex-rental kopen.

Dit is trouwens mijn board. Rossignol Wind

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is btw mijn board, een Forum JP Walker 154cm:

3. Petor

Petor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat niks boven Snowbladen (korte skies). Er wordt altijd een beetje lacherig over gedaan, maar na 9 jaar skieen ski ik nu 3 jaar op snowblades. En ik wil niet meer anders. Je kunt overal heen, je bent snel, wensbaar. Enne, qua stunten. Laat ik zeggen, die domme snowboarders met hun klunsige geschraap op de pistes kunnen nog wat leren van elke snowblader. En mensen die zeggen dat het simpel is, snowbladen. De basis is inderdaad makkelijker te leren, maar wil je t mooit kunnen op kleine skies is een kunst op zich.

Met een vriendelijke lach,

Hij, die een hekel heeft aan snowboarders

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Snowboarden pwnatsj, mag je hier ook patsen met je sprongen(A)
    na 7 jaar skiien en nu 8 jaar boarden (gaan wel 2x paar jaar...) heb ik vorig jaar een board gekocht. wilde het meteen goed doen dus een Burton Custom(voor de kenner;)) met rossignol klik-bindingen gehaald. dat grapje heeft me meer gekost dan ik in een jaar verdien, maar nu kan ik ook wel even vooruit. ben samen met mijn broer begonnen waardoor we elkaar steeds uitdagen om weer vettere jumps te maken.
    we maken elk jaar op de eerste dag een dikke schans en eindigen daar elke dag het laatste uur mee. heb ook pas 1x iets gebroken, niet met een moeilijke sprong...nee, een lullig sprongetje van 3 meter ver ofzo:mad:.

ff foto zoeken van een über-jezus sprong van me:p

5. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet om het een of ander... maar klik bindingen? waarom?

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    relax met instappen na een lift. als ik 1 ding haat, is het ook maar 2 minuten van mijn tijd omgeven die ik had kunnen snowboarden. je zult me dus nooit rustig bij een restaurantje zien zitten. eten is tijdverspilling*)
    verder zijn de schoenen dus verstevigd en heb je achter je binding nog dat plastic ding om je meer steun te geven. het zit dus net zo vast als een ouderwetse of Flow(die ik ook erg fijn vond) binding.

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    heb je dan nooit honger gekregen van een paar uur snowboarden?
    of eet je in de lift?

8. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    wel allemaal ff foto's maken ej van de snowboardvakantie :D

ik ga de 23e _O_

9. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga pas in februari :'-( maar wel lekker elke maand naar de uithof met me vrienden. 8)

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    k eet in de lift*), daar heb je toch tijd genoeg.

(klink wel als een freak zo:eek:)

11. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik heb net flow bindingen gehaald met flow boots, maar ben benieuwd. Mijn straps waren ideaal totdat ze uit elkaar begonnen te vallen, vandaar dat ik deze keer voor flow bindingen ben gegaan.

12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    morgen weer snowboarden in een koelkast(tja nu is het niet echt de tijd om na de bergen te gaan). heb er echt zin in. heb het al 9 maanden nie tmeer gedaan.

13. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je met flow-bindingen wel minder "feeling" met je board, je ziet ook altijd op van die snowboardevents ->tricks (dit weekend bijvoorbeeld nog op eurosport) dat ze gewoon straps hebben omdat het toch wat vaster zit en je meer het gevoel hebt 1 met je board te zijn...

maar ik ben t met je eens dat als je gewoon lekker wil boarden dat het dan wel vervelend is als je na elke lift een paar minuten moet wachten om je binding vast te maken

14. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    je hoeft niet perse je binding uit te doen. ik ga altijd met kleine sprongen na de lift toe.

15. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    dat is natuurlijk per lift verschillend maar bij de meeste liften in zweden staan er wel van die mannekes die er wat van zeggen... dan MOET je je binding los hebben...

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    in de grote gebieden mag je ze ook neit aanhouden hoor.
    ik merk geen verschil met Flow/click/straps. het zit allemaal vast, en allemaal board t fijn.

nog 2,5 week*)!!! en uhm...nog 10 weken!:D

17. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een eigen snowboard :) Met mn naam erop :) Ooit eens gewonnen bij een prijsvraag van Sportweek :D Lucky me... Ik heb er alleen nog nooi op geboard omdat er geen bindingen enzo bijzaten...

18. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang heb je em al? (zelf net 2de snowboard gekocht)

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dit ben ik zelf in februari 2003, met een gehuurd board(A-snowboards). Het is in Les Coches. Waar mijn oduers 4 jaar een appartement haddenm, nu verkocht.

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    nice pic man... wou dat ik zo kon springen :D als ik alleen al omhoog spring dan gak meestal al onder uit, laat staan als ik een grab ga proberen, ga deze vakantie ook is proberen wat meer te tricken... nog maar 2 dagen !!!

Deel Deze Pagina