1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snowboarden/Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Svensson, 1 nov 2004.

1. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe wie zegt dat hij wel overeind bleef staan (geintje hoor). Maar gewoon veel oefenen, jumpen is natuurlijk weer iets heel anders als gewoon boarden.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nice jump(Y).
    Zelf ook bezig met alle mogelijke jumps (voor mij mogelijk he;)).
    360 Grabs enzo, tziet er niet altijd even stylisch uit, maar ik land ze wel :+ :cool:

NOG 2 WEKEN!!!

3. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    whaha, stakkers :+

ik ga donderdag al _O_

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel overeind gebleven hoor:+, maar als je al tijdje doet (lees: 7jaar) en je hebt een beetje lef op jonge leeftijd, dan is het allemal wat makkeljker te leren. Ik ben nu bijna 4 maanden 15 en doe al vanaf me 8e ongeveer.....Ik ga deze vakantie (krokus, dit jaar neit mer kerst) wil ik frontflip oefenen....ze zeggen dat die makkelijker is dan de 360, en op trampoline kan ik ook al gewoon salto....

TIP: als je beetje grote tuin hebt en beetje geld overhebt, koop een grote trampoline ne leer daar je tricks op..met snowbaoprd wel om natuurlijk...ik heb het zelf niet maar wel paar x op geoefend bij kennissen.

5. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker wanneer je dat kan hoor, ik was laatst in snowworld en daar deed zo'n vent ook een full flip. Lijkt mij vooral link wanneer je hem niet helemaal red want dan kom je echt ongelukkig terecht ;)

6. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    IK GA MORGEN!!! :D

zal na de vak wel ff paar pics posten van mijn tricks (of een foto van mij in een zweeds ziekenhuis ;))

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag het ergste gehoord dat je maar kan horen :eek:

ik ga 7 februari op stage, en nou schijnt het dat de bedrijven niet verplicht zijn om je vrij te geven op de schoolvakanties (zomervakantie daar gelaten). En je raad het al..wij gaan 11 februari op wintersport :'-(. Ik hoop dat ik wat kan regelen..maar ben bang voor het ergste :mad:.

8. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer een weekje eerder te beginnen met stagelopen, de meeste bedrijven (en scholen) vinden het niet erg zolang je maar genoeg uren/dagen in je opdracht kan steken. Ik zelf zou eigenlijk officieel 1 feb moeten beginnen met mijn stage, maar ik begin al op 3 jan, want ik ga in feb 2,5 week naar maleisie (was geen probleem) en ik wil eigenlijk eind maart nog een weekje gaan boarden, maar dat moet ik nog even meededelen aan het bedrijf waar ik ga stagelopen. Bedrijven zijn overigens wel verplicht je een aantal vrije dagen te geven (ligt aan het aantal contracturen), dus als je lang stage gaat lopen kan je daar misschien een weekje van pakken.

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind snowboarden niet zo vet, laat staan skieen. Alleen vind ik amped 2 wel gaaf op de xbox. Ik ben ook nog nooit gaan boarden of skieen. Ik skate en BMX. Miss moet ik gewoon eens met m'n vrienden mee gaan naar de skihal. Verander ik vast van gedachten.

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Zou opzich wel me gaan ja, veranderen van gedachten doe je toch wel...:).
    Ik ga btw deze week ook weer 1 x naar landgraaf en voglende weke avst ook nog wel:)

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lol Hoe weet je nou dat je snowboarden en skiën niet leuk vind als je het nog nooit gedaan hebt? Maar als je naar een skihal gaat kan je er op afknappen aangezien dat niet (imo) echt representatief is voor wintersport.

12. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik board nu al een flinke tijd, en hiervoor heb ik ook geskied(4 tot 8). IK hoefde nooit per se van mijn ouders een helm, maar nu willen ze toch dat ik 1 ga dragen omdat ik toch vrij hard ga, en gevaarljike dingen uitvoer. En als het een x fout gaat, is helm toch beschermend. Hebben jullie nu ook allemal voorzorg maatregelen, zoals helm, handschoenen met harde dingen voor je polsen. rug protector, boxershort(voor je stuitje) en je hebt natuurlijk nog wel meer. Ik ga off piste, wel eens, en mijn oudere broer wil een lawine piper, maar die krengen zijn enorm duur(lees:399Euro heb je goede). welke voorzorg maatregelen hebben jullie? en hebben jullie misschien nog andere dan deze genoemde voorbeelden.....

Zoals jullie misschien al eerder hebben gelezen ga ik naar noorwegen(trysil), ik wil daar met mijn broer en 2 andere vrienden de frontflip oefenen, schijnt makkelijker te zijn dan 360, ik kan 360......hebben jullie nog beschermingen hier voor, of ideen hoe ik het best kan uitvoeren?

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals jullie weten heeft het vandaag gesneeuwt. Aangezien mijn broer een rijbewijs heeft en we in de auto van me moeder mochten, ben ik achter de auto met touw aangegaan ging hij rijden en ik op snowboard boarden. Schitterend was het gewoon, we gingen neit al te hard, gem 25 km, maar was pas de eerste x en hoop dat er vele zullen volgen...:)

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is een lawine piper??

15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer jij offpiste gaat, en er komt lawine en jij komt er onder te liggen, dan kunnen mensen met ook een lawine piper jou vinden waar je ligt. Het geeft signalen uit.

16. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    geen foto's gemaakt? maar ging je dan met de auto op een grasveldje? anyway best wel kut dat het alleen in het oosten heeft gesneeuwt.

17. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bescherming? Niks behalve polsbeschermers (die heb ik een keer gekneust).
    Ik ben het er trouwens niet mee eens dat een flip makkelijker is dan een 360.

Als het kan moet je even de flip proberen op een trampoline met je board om. Als je de flip niet volledig maakt val je toch wat harder dan bij een 360 ;)

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ga met de voorjaarsvakantie ook weer skien :cool:
    heb er wel weer teeeeeeeeeeeeeeeeringveel zin in:D

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga over een uurtje al weg! :D Een weekie skiën in Kaprun, komt helemaal goed *) _0/

20. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik huur een snowboard
    Favo trics:
    Grindtrics
    360

ga dit jaar naar de Kitzbühel alpen (of hoe je het ook schrijft) in Oostenrijk...

Deel Deze Pagina