1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snowboarden/Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Svensson, 1 nov 2004.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    M'n vrienden zeggen idd ook dat ik van gedachten zal veranderen als ik ooit nog eens ga boarden. Maar het lijkt me echt niet zo vet. Gewoon ook redelijk makkelijk. Een voordeel is wel dat je tricks veel sneller kunt als bij skaten want je zit namelijk vast aan je board, dat is wel relaxed.

2. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    pardon, makkelijk?? Ik weet niet hoor, maar de eerste 3 dagen viel ik alleen maar op mn reet.

Auw...

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    De basis dingen heb je inderdaad vrij gemakkelijk onder de knie. Als je weekje ff op ej tande bijt kan je het wel, maar voordat je echt goed kan boarden ben je echt wel flinke poos bezig. Vooral als je niet de luxe hebt om elke dag te gaan boarde in een indoorbaan.

4. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus één weekje geboard in Tsjechie, het was dope, maar de eerste dag haalde ik het eind van die k*tlift niet eens :D

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug uit Berwang in Oostenrijk... echt een super vakantie _O_

Mijn voorkeur gaat uit naar skiën boven snowboarden omdat je skiën, naar mijn mening, veel verder kan perfectioneren. Hier zijn twee foto's om een idee te geven hoe het was... (de tweede foto is erg overdreven, maar dat was de enige waar ik met ski’s opstond :eek: )

6. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug uit Valloire in Frankrijk. Het was gaaf, maar het funpark is niet open geweest en ik heb mijn snowboard behoorlijk gemold omdat er op stukken nog takken uit de sneeuw staken.

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Die sneeuw bomen foto is erg mooi. Ik ga zelf morgen weg, goede kennisen van ons hebben huisje in vogezen en vroeg of we nog kwamen. mijn ouders konden neit maar ik ga met me broer heen. Dus kan ik toch nog 3 daagjes boarde, en daar is ook funpark denk dat we nog wel foto's gaan maken van tricks. Zij hebben huisje zeg maar onderaan de berg, en zijn daar 3 goede skigebieden dus kunnen we kijken. Voordeel is ze hebben echt een huis daar staan dus lekker realxed daar beetje chille in huisje, met hun playstation2 en xbox:) en natuurlijk BOARDE!!

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo lekkere vakantie word dat voor jou dan, boarden EN xboxen!

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben vanochtend teruggekomen uit Oostenrijk. Echt een supervakantie gehad _O_
    Wat van mn foto's:

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    flinke sneeuwstorm gehad zo te zien. :eek:
    any die powder is heerlijk, ik kan niet wachten om daar over heen te boarden. ik raad iedereen aan powder te proberen (niet te ver offpiste natuurlijk.) dat is misschien wel het mooiste van een wintersportvakantie

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Net trug:)

Knie verdraaid bij een 360 :eek:
    Verder nog wat stickers gekocht voor op mijn board, vind hem niet echt mooi zoals ie standaard is. (Burton Charger 1,56)
    Sneeuw was goed, hele week zon, ben moe->gaat zo slapen :)

12. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Pics?

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Van toen ik op mijn bek ging? Krijg je niet:+

verder alleen een filmpje van mij als ik een sprongetje maak, mijn broer ligt onder me. Als ik mijn camera uit de handen van mijn pa kan rukken post ik hem wel:)

14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net terug uit Tignes, het was daar echt geweldig! Heerlijk weer gehad en het uitzicht is zo ongelovelijk gruwelijk mooi! Echt een top vakantie gehad :D

15. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in de herfstvakantie nog bij Snowworld ofzoiets bij Beverwijk in de buurt geweest. Het was mn eerste keer dat ik ging snowboarden en skien en het ging gelijk al mis. Regelrecht naar het ziekenhuis, gips erom heen dan moest ik de vakantie maar ff doorbrengen met 1 arm. De volgende keer als ik ga snowboarden of skien kijk ik wel uit. (Als ik dat ooit nog ga doen).

16. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    knullig, ik doe al 4 wintersporten + 2 jaar borstelbaan zonder!

17. Ben net terug van Oostenrijk, Lienz om precies te zijn. Leuke piste. Vooral de rode pistes waren daar ideaal voor het snowboarden. Wat ik trouwens echt vet vind zijn van die Bigfoots :cool:.

Ohja, ik gebruik een Rossignol snowboard, met Atomic AIA bindingen

Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2005
  18. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    net terug uit oostenrijk. Klein gebied in de buurt van het zillertal/saalbach etc. Was echt heerlijke condities. "s avonds ging het sneeuwen en overdag was het stralend weer. Laatste dag heb ik een heerlijke tree run genomen van ongeveer een kilometer lang. In het begin was hij echt zo extreem dat ik geen bocht kon draaien, daardoor moest ik met de blader techniek om de boompjes heen. Maar toen eenmaal de bomen verder uit elkaar stonden en minder stijl werd heb ik echt heerlijk er tussen door kunnen boarden.

Was natuurlijk geen funpark daar(niet dat ik er om geef:p). Mjah nog wel een paar mooie bs/fs 180 maakt over natuurlijk kickers. En veel gejibbed op de piste, butters/360 spins nose/tail turns etc. En natuurlijk gewoon hard de piste afknallen. Jammer dat de summercamps alleen freestyle zijn georienteerd, anders was ik van de zomer ook nog gegaan:)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben van zondag tot vrijdag in Duitsland geweest, in Feldberg. het is daar relatief best goedkoop.
    We hadden alleen niet zo goed weer. We hebben 1 dag zon gehad, 1 dag bewolkt en 2 dagen mist op de pistes. Ik heb nu gelukkig wel goed leren snowboarden.
    Ik heb me alleen wel geergerd aan die skiers. sommigen gaan echt te sloom voor woorden en nemen de hele piste in beslag, en sommigen skieen je zo omver.
    mja, dat zal andersom ook wel zo zijn.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik deel die ervaring :+. Eerste dag, 2de afdaling meteen achterwaarts op me hoofd geflikkerd (geen ervaring, geen les, niks), was meteen een paar uur 'out'.

Hier nog wat (ingescande) foto's. Wie die ene berg (de hoogste raad) mag zich een berg-pro noemen:

Bij de lift:

Het (saaie) dorp:

Mooi uitzicht

Tegen de zon in gefotografeerd met een wegwerpcamera :+

Laatst bewerkt: 25 feb 2006

Deel Deze Pagina