1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. nielzo

nielzo Guest

Heb geen zin om het hele topic te gaan lezen maar ik heb hier zeker een antwoord op:
    Vroeger toen niemand hier nog van wist was het algemeen bekend dat er een Homo ziekte bestond, iedereen wist dat als je homo was zomaar die rare ziekte van kon krijgen en waaraan je opeens zomaar dood ging.
    Dit kwam dus omdat er anaalgevreeen werd en daarbij speciale bacterien in het bloed terecht kunnen komen via wondjes.

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe wou je het dan zeggen, met je tong over het andere geslachtsdeel heen wrijfen? ;)

Maar in iedergeval lijkt me het heel kut om zelf zo'n SOA te hebben.

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ooit gehoord van oraal sex??

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    check die woordspeling!! 8)

ahem...

volgens mij zijn er ook weinig mensen die een SOA fijn vinden, lijkt mij..... duss...... :'-(

5. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het komt door homo's

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Doed, je ben 11..je weet niet waar je over praat|:-

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah dat snap ik ook wel!

Iedereen weet hoe hij een SOA kan krijgen!
    Maar ik ben op zoek naar de vraag hoe ontstaat het! En niet op hoe kun je het krijgen!

Maar vanwaar het ineens opduikt! Via bacterien ofzo! dat bedoel ik! Daar wil ik wat meer over weten!

Welke reacties zoiets voortbrengen!

Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  8. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen zijn trouwens ook soms immuun voor HIV, in Afrika (waar in sommige landen 50% van de bevolking besmet is) zijn er echt duizenden mensen die het simpelweg niet kunnen krijgen. Zij worden even ziek, maar herstellen snel en raken immuun.
    Hier ligt denk ik de oplossing voor geneesmiddelen.

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus je wilt er nog dieper op ingaan? Oke daar gaan we dan. :)

Zoals je zelf al snapt worden soa's veroorzaakt door bacterieen en virussen. Waar komen die vandaan? Heel simpel. Bacterieen en virussen zijn levende organismen die al net zo oud zijn als het leven op Aarde zelf. Op zichzelf zijn ze geen probleem, maar wanneer zij in een menselijk of dierlijk lichaam komen hebben zij de eigenschap om cellen in dat lichaam te veranderen wat dan weer kan leiden tot een aandoening of ziekte. Waaro wordt de een dan wel ziek en de ander niet? Omdat je in je lichaam een afweersysteem hebt dat vijandige indringers als bacterieen en virussen aanvalt. Er kunnen dan drie dingen gebeuren. Of deze wordt verslagen en je raakt uiteindelijk niet ziek, of deze verliest en je wordt wel ziek of deze wordt afgeslagen, maar niet helemaal met als gevolg dat je dus wel besmet bent maar dat het virus dus niet actief is. Als je dan weer terug komt op soa's dan is het dus zo dat wanneer iemand die dus al wel besmet is of die besmet is, maar waarbij het virus in hun lichaam niet actief is, vervolgens contact heeft via de huid of het slijmvlies van de mond, penis, vagina of anus een ander dan weer kan besmetten. Dan krijf je weer hetzelfde verhaal als hiervoor en kan de ander uiteindelijk dus wel of niet ziek raken of dus ook het virus in zich hebben zonder dat het actief is. En hoe zit het dan met Aids? Zoals ik al eerder had verteld is Aids niet in een ziekte op zichzelf, maar iets wat zich kan ontwikkelen uit het HIV virus in combinatie met complicaties die ontstaan door een verminderde weerstand. Het HIV virus zelf is nog maar bekend sinds de jaren '70. Er zijn immers nog zo ontzettend veel bacteriesoorten en virussen die nu nog onbekend zijn en voorkomen in bijv. de jungles van diep Afrika. Omdat de mens steeds meer van de wereld ontdekt en dus ook op die plekken komt kan men dus in contact komen met deze bacterieen en virussen en dus besmet raken. Een goed voorbeeld is bijv. het Ebola virus waar je misschien wel van gehoord hebt. Deze komt voor in die diepe jungles van Afrika en om de paar jaar hoor je wel eens in het nieuws dat er weer eens een afgelegen Afrikaans dorpje besmet is geraakt met deze virussoort. Deze is zwaar dodelijk en mocht de mens daar dus ook massaal hout gaan kappen en woningen of iets dergelijks gaan neerzetten dan kan dit virus dus uiteindelijk wereldwijd verspreid worden.Dan nog even de relatie tussen HIV/Aids en homo's. Homoseksuelen waren idd de eersten die besmet raakten met het virus waarna het zich verspreidde, maar zij zijn zeker niet de veroorzakers ervan.

Nog meer vragen? :)

10. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    whaha, hail to Gothicrules _O_

anyway, ik zou nog even verder gaan op wat ik gister zou zeggen.

Namelijk, in Nederland was een tijdje geleden(nog wel in deze eeuw, weet niet precies wanneer) in een dierentuin een ongeluk(je) gebeurt.
    Een dierentuin'bewaker'(hoe heet zo'n figuur alweer) had 'ruzie' gekregen met een gorilla. Wier besmet was met HIV(immers zijn erg veel apen besmet hiermee, zij zijn er immuum voor). De bewaker kreeg een flinke klap van de gorilla, de huid van de bewaker werd geschadigd. Bloed vloeide uit de wond van de bewaker, die de kooi uit wist te komen. De wond heelde, de man voelde zich OK, en ging sexen met een aantal mannen. De bewaker was homo namelijk, en nog vrij jong.
    Zo werd van aap naar mens het HIV virus(in ons koude Nederland dus nog wel) overgebracht. Snel (bijna exponentioneel) accelereerde deze versrpijding.

11. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ruig! Misschien bestaat er ook wel iets tegenovergesteld van aids! Zoals wij aids van apen krijgen kunnen apen/dieren misschien ook wel dikke ziektes van ons krijgen waar wij imuum voor zijn maar wel bij ons dragen!

12. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik elf????
    sinds wanneer?? 3 jaar geleden?

13. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mijn weten is het aids-virus ooit door de defensie van amerika in het leven geroepen voor biologische oorlogsvoering toen is er een wetenschapper besmet mee geraakt is naar afrika gegaan heeft toen sex gehad met een afrikaanse en zo is het begonnen vandaar dat afrika het grootste populatie aids-besmettingen heeft

14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    hoelang heb je erover gedaan dat te verzinnen?

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Jaja, ze lopen ook altijd nakend rond in Africa dus dan 'vraag je erom'8)
    En ik heb nog nooit gehoord van een arabier met Aids, dat zal wel door die Burka komen....:confused: :)

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een oud collega van me had het Herpes virus, dat kan je dus gewoon oplopen als je met iemand zoent.

Je hebt dus herpes genitalis, wat zich zoals de naam al zegt, uit rond de geslachtsdelen.
    Mijn collega had alleen het herpes virus, wat zich dus uite als een hele grote koortslip rond de mond.

17. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    HIV is wel een door de mens gemaakt virus hoor, als experimetn in afrika een keer zo`n bommetje gegooit, bleek toch niet helemaal goed geregeld zijn, en ja nu hebben wij daar alllemaal consequenties van en zeg nou niet dat dit verzonnen want die is vrij zeker...laat bush het maar niet horen..alhoewle die weet het allang..

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kap nou toch eens met dit soort belachelijke onzinverhaaltjes joh. :{

19. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    wedden dat het waar is seen it once op discovery civillisation

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zijn hier mensen die eigenlijk een keer een soatje hebben gehad of hebben?? Ik gelukkig nog nooit. Maar een collega van mij had een keer een druiper. Hij wist niet wat hem overkwam. Hij kwam er achter toen hij in turkije op vakantie was. Maar durfde daar niet naar de dokter. Bleek dat hij het had op gelopen nadat hij het met de tante van zijn vriendin had gedaan!!!! Ik heb me echt kapot gelachen toen ik dit verhaal hoorde!!!!

Deel Deze Pagina