1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd herpes kan zich uiten (onderandere) als een koortslip.. of je dat met zoenen kan oplopen weet ik niet.. geen idee eigenlijk..

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik heb alleen het koortslip virus (mijn geslachtsdelen functioneren allemaal naar behoren :D) en die is alleen besmettelijk als je zoent terwijl er vocht/bloed uit komt. Als blaasje is het minder/niet besmettelijk.
    Voor soa's geld dat je zonder bezwaar kan zoenen, zolang er maar geen bloed/sperma/baarmoederslijmvlies etc in het spel is.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja maar, slijmvlies komt dus voor in de vagina, penis, anus en de mond. Met (tong)zoenen heb je dan toch wel degelijk een risico op besmetting dacht ik zo.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    een wijf beffen zit er voor jou dus niet meer in:D

5. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Over AIDS, niemand gaat dood aan AIDS, maar wel aan de gevolgen ervan. Het HIV virus veroorzaakt het zogenaamde Aquired Immuno Deficiency Syndrome, (als je niet weet wat het betekend zoek je het maar op). Mensen met AIDS hebben een ernstig afgezwakt immunsysteem, schadelijke invloeden van buitenaf, zoals bacterien en virussen hebben de vrije hand in het onbeschermde lichaam. Het woord syndroom impliceert dat er sprake is van een opeenstapeling van ziektes. Mensen met AIDS gaan bijvoorbeeld dood aan een longontsteking die niet over gaat.

OVer de herkomst, het virus is inderdaad afkomstig uit apen. In Afrika worden apen gegeten. Apen dragen het HIV virus, maar worden er niet ziek van. Dit virus is gemuteerd. Virussen muteren aan de lopende band, vraag je maar eens af waarom je ieder jaar griep krijgt, terwijl je het jaar ervoor antistoffen tegen griep hebt opgebouwd. Door deze mutatie is het schadelijk geworden voor de mens, terwijl apen er geen last van hebben.

(btw, ik weet waar ik over praat, ik studeer medicijnen)

Deel Deze Pagina