1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jah en ik blijf er voor de rest van me leven ook vanaf en ik weet dat ik dat ken, want ik heb nog nooooit het gevoel gehad dat ik het nodig had dus.. dat gaat wel lukken..

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    en voor de gene die het NOOIT gedaan hebben begin NIET aan die TROEP:mad::mad::mad::mad:

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Het was redelijk wat wiet, want als je ze puur maakt zit er toch aardig wat in ;) Het was het sterkste spul wat er te krijgen was in de coffeeshop.
    Maarach, ik zal wel wat minder snel high/stoned worden dan anderen.
    Kdoe het zelf 1x per 2 weken ofzo.

4. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    I don't do drugs! JUST WEED!!!
    :D ik smoke me de pest! en het bevalt me prima!
    dood ga ik toch wel een keertje.. :D
    paddo's eten is ook super vet :) en pilletjes doe ik niet (wel getest natuurlijk) voor de rest alles wat via me neus of arm naar binnen moet mag uit me buurt blijven...
    daaraantegen drink ik geen alcohol..

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vroeger gebruikte ik echt een hoop van die teringzooi eigenlijk zeg.

Denk aan Hasj,wiet,speed,xtc,paddo's,postzegeltjes en sosa.

Sosa heb ik maar 2 keer gedaan,en hier ben ik daarna mee gestopr omdat het gewoon erg duur is,en de verslavingskans vele malen hoger ligt dan bij andere drugs.

Paddo's en postzegeletjes(beide voor een leuk trip effect),heb ik een stuk of 10 keer gebruikt,en daarna ook niet meer.

Het meest relaxte wat ik bijna elk weekend deed,is een combi van Xtc en speed.
    Op mijn hoogtepunt slikte en snoof ik op een hardcorefeest in leeuwarden 5.5 gram speed,+ 4 pillen.

Hierna heb ik die zooi nooit meer aangeraakt.
    Ik raakte echt in een super vage bui,en ik schrok echt van mezelf eigenlijk toen :)

Toch heb ik er nooit spijt van gehad hoor.
    Elk weekend was altijd super geweldig,en we gingen altijd met ons groeppie wel ergens heen.
    Ik werd alleen van speed echt helemaal para,vooral de dagen erna,en ook het "niet honger" hebben zag ik niet meer zitten.

Ik denk dat ik dit alles ongeveer een kleine 5 jaar lang gebruikt hebt.

Wiet en hasj rookte ik meestal dagelijks,maar na langdurig gebruik heb je meer en meer nodig,en kreeg ik ipv een lachkick,gewoon hele duffe periodes.

Nu heb ik alweer 3 tot 4 jaar niks aangeraakt,en ik moet zegen dat ik me nogsteeds prima vermaak op feesten.
    Ik mis het eigenlijk niet zo,maar kijk ook niet raar naar de mensen die het wel gebruiken.

Ik weet immers hoe vollop relax het ken wezen hehehe.

Greetz Angelo

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    het lijkt wel of je jezelf probeert te overtuigen dat het niet slecht is...:cool:

7. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    nog een tip: rook goed over je longen. probeer de rook een paar seconden in je longen te houden voor het uit te blazen. Ik heb zelf het geluk dat ik al vrij snel stoned/high word, scheelt behoorlijk in de kosten.

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, dankje, over een weekje ofzo maar eens proberen. :)
    Iemand btw nog een tip voor een lekkere, niet al te scherp smakende wiet waar je wel lekker high van word?

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb nog nooit een joint of wat voor drugs dan ook aangeraakt en ben heb denk ik ook niet vanplan om et ooit es te doen..

Ik drink elk weekend wel vrij veel en ja ik weet het is even slecht als drugs maar het is gewoon lekker en gezellig als je met vrienden bent.

Ik ben nu 15 en ik hoop echt dat et lukt van die troep afteblijven. :)

10. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Skunk is erg lekker, je word er snel high van. En niet zo lamlendig als van white widow:)

11. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Mwaoh, khet nou 2x White Widow gehad (geen id welke soort, er zijn er meerdere, sommige scherp andere zacht van smaak) ennik vond het zeker lekker :)
    Maar bedankt :)

Kheb trouwens net een wannabe toeter gedraaid, voor het eerst dattik iets heb gedraaid met lange floei. Kvind hem wel mooi geworden, xal zo anders ff foto posten :)

Ik draai btw zonder wiet/tabak erin, dan laat ik alles er telkens weer uitmieteren dus stop ik het er nu achteraf in :)

Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  12. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Lukt je vast wel als je maar vol blijft houden, en ook nooit zegt: "Een keertje proberen kan geen kwaad"
    Ik heb het zelf pas 3x gedaan, maar ik ben ook begonnen met "Een keertje". Ik wil niet zeggen dat ik verslaaft ben, maar ik het het wel gedaan, met als laatst gister.

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer eens ergens in een coffeeshop het wietje genaamd "Cietral"(zoiets schrijf je het,je zegt het precies zo:) tevinden.

Deze is echt heel lekker,en helemaal niet scherp in je keel.

Kut alleen met deze is dat ze hem niet overal verkopen.

Anders Orange bud ofzo?

Wel iets scherper,maar heel lekker imo.

14. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Danku :) Ik heb trouwens ook ff op inet gezocht naar zachtere wietsoorten met toch een goeie high ;)

Ik kwam uit op:
    /Mod spam

Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit is dus SPAM!!!

AUB ervaringen uitwisselen (niet als aanraders verwoorden aub), meningen ventileren over gebruik in het algemeen.

Wat niet gewenst is om een faq samen te stellen over wat 'het beste' is, 'hoe iets het best te gebruiken is' of andere vormen van stimulans tot gebruik!

Laten we wel wezen. In Nederland is harddrugs streng verboden en softdrugs gedoogd (ook verboden dus), wat inhoudt dat je slechts niet wordt vervolgd. In overtreding op de opiumwet ben je wel!

16. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ok

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ge-badtripped en ben der maar mee gekapt.. na 5 keer te hebben geblowd was ik het beu.. der is geen zak aan om stoned ergens rond te lopen terwijl verder iedereen (half)nuchter is..

mocht er ooit nog es een feest zijn ofzo waarbij iedereen echt knetterstoned raakt doe ik vrolijk mee.. het is opzich wel leuk, maar alleen in combinatie van beetje hangen, lachen en samen stoned zijn.. niet in combinatie met uitgaa, disco of dansen..

Tis weer bijna carnaval en ik ga niet veel drinken.. heb net een vriendin waar ik heel blij mee, en heel verliefd op ben.. dus concentreer me liever op haar dan op bezopen door een loods hossen.. that reminds me.. der moet een carnaval topic komen..

idd.. maar wat is je punt?

Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  18. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat komt waarschijnlijk echt heel weinig voor. Dat meisje dat een tijd geleden was overleden op een feest bijvoorbeeld kocht een pilletje voor 1 euro, ze merkte er niks van en besloot om er nog maar 6 te nemen. Dat vind ik een beetje dom. Maar het blijft natuurlijk zooi die harddrugs en zeker niet aan te raden.

19. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    jep, complete maagperforatie (glas) en een overdosis. Nee geef mij maar Wiew, geen X voor mij, sowieso een pilletje als je dat eenmaal binnen hebt.. kun je niet meer terug.. bij een jointje kun je altijd stoppen als het niet goed voelt.

20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook voor wiet, maar ik raad het iedereen aan om NOOIT te beginnen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina