hmm.. met een jointje kan je nog stoppen zeg je? ik heb het toch echt heel anders meegemaakt.. je bent even aan het blowen geweest, en een paar min daarna raak je zo knetterstoned dat je het 12 FRIGGIN UUR LANG VOELT.. als je niks te doen hebt of op één of anders blowfeest bent is het cool.. maar als je 's avonds naar huis moet en de volgende ochtend naar school moet of huiswerk maken is het niet fijn.. misschien is dat alleen bij mij, maar dat heb ik van de 5 keer iig 3 keer zo gehad..
magoed, pillen zou ik idd nooit doen.. is echt pure troep..
ik had het nog niet eens over dat feest.. bij ons in de buurt was ook een keer een feest.. nou woon je hier in zeeuws vlaanderen en is het hier hartstikke suf, maar der waren wel mooi 2 dooie, en die hadden geen 6 pilletjes ofzo geslikt.. als ik het me goed herinner gewoon 1..
mag ik even zeggen dat dit niet helemaal waar is.. misschien dat dit voor jou geld, maar voor mij niet in ieder geval.. ik heb een paar keer geblowd (5 keer ofzo) en de laatste 3 keer was het puur.. en ik kan je wel zeggen dat ik echt helemaal stoned was.. licht ook aan de soort denk ik..
Laatst bewerkt: 14 feb 2004