1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. met een jointje kan je nog stoppen zeg je? ik heb het toch echt heel anders meegemaakt.. je bent even aan het blowen geweest, en een paar min daarna raak je zo knetterstoned dat je het 12 FRIGGIN UUR LANG VOELT.. als je niks te doen hebt of op één of anders blowfeest bent is het cool.. maar als je 's avonds naar huis moet en de volgende ochtend naar school moet of huiswerk maken is het niet fijn.. misschien is dat alleen bij mij, maar dat heb ik van de 5 keer iig 3 keer zo gehad..

    magoed, pillen zou ik idd nooit doen.. is echt pure troep..

    ik had het nog niet eens over dat feest.. bij ons in de buurt was ook een keer een feest.. nou woon je hier in zeeuws vlaanderen en is het hier hartstikke suf, maar der waren wel mooi 2 dooie, en die hadden geen 6 pilletjes ofzo geslikt.. als ik het me goed herinner gewoon 1..

    mag ik even zeggen dat dit niet helemaal waar is.. misschien dat dit voor jou geld, maar voor mij niet in ieder geval.. ik heb een paar keer geblowd (5 keer ofzo) en de laatste 3 keer was het puur.. en ik kan je wel zeggen dat ik echt helemaal stoned was.. licht ook aan de soort denk ik..
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2004
  2. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het langste dat ik maximaal stoned ben is zo'n 5a6 uur, maar dan moet ik echt heel erg stoned zijn. Dus bijna niet meer op de benen kunnen staan. Wiet gaat bij mij veel beter dan alcohol, als ik 's avonds veel drink, en ik moet de volgende morgen vroeg op ben ik zwaar brak. Maar met een joint voel ik me gewoon standaard normaal. :) Je moet rekenen hoe higher je je voelt naa een stevige haal, hoe meer stoned je word. Als ik dus een aantal trekjes neem en ik ben ongelooflijk high. dan weet ik automatisch dat je uberstoned word, en heb je dus nog tijd om te stoppen.
     
  3. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het voor mij geld, ik heb namelijk alleen nog maar puur gerookt. Maar ik heb het op diverse internetsite opgezocht en het schijnt dat het komt dat je stoned word omdat tabak en wiet elkaar tegenwerken..
    Het kan natuurlijk ook dat je een pure rookt, en daarna een sigaret, dan krijg je hetzelfde effect als een joint waar tabak in zit.

    http://scholieren.samenvattingen.nl/search/open/5465190/
    http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/bekijk.php?id=6112
    http://www.blowlands.nl/index.php?blpart=hashwiet&info=wiet
    http://www.google.nl ;)


    Ik heb de 1e dat ik heb geblowd TE veel geblowd, ik ging om 03:00 naar bed, vlak nadat ik had overgegeven (ik had mezelf ook helemaal klem gezopen :$), maar de volgende ochtend (om 08:15) voelde ik me perfect! Alleen nog een heel klein btje licht in mijn hoofd :confused:

    Over dat rode stukje:
    Ik neem aan dat voor jou (en misschien anderen) geld als je een joint met tabak rookt? Want als ik een pure rook heb ik dat helemaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2004
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    welke wiet roken jullie nou meestal???


    Ik meestal (laatste tijd) K2 gewoon das wel goeie shit vind ik...
     
  5. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Over drugs praten vind ik nu echt iets voor kinderen.
     
  6. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb pas 2x wiet gehaald (laten halen ;)) en dat is 2x White Widow geweest, alleen geen id welke soort White Widow, de 1e die ik had was 'zacht' en de 2e was echt heel scherp. Maar beiden was het lekker :)

    En waarom dan?
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    vind je 't gek als je het puur gaat roken.

    En over dat puur/tabak en stoned/high verhaal klopt volgens mij helemaal niks van.

    Van hasj word je high en van wiet word je stoned. De namen zeggen eigenlijk al genoeg want bij hasj voelt je hele lichaam alsof het omhoog gaat en van wiet word alles veel zwaarder.

    Ik haal overigens meestal silver hierzo in zoetermeer.
     
  8. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt ja
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt niet high na het roken van wiet/hasj.. Klinkt misschien vreemd, maar tot het moment dat ik stoned raak, voel ik me compleet normaal.. High wordt ik van sigaretten of sigaren, maar dat duurt maar een kwartiertje ofzo..
    En die keer dat ik het 12 uur lang voelde was ik echt superstoned ja.. was iets teveel denkik, geen idee wat voor spul het was, wist niet eens dat dat per merk verschilde.. Ik kreeg iig hartkloppingen en kon niet lang op één plek blijven anders werd ik misselijk en deed m'n hart pijn, ik werd ook helemaal bleek.. ik was redelijk helder van geest nog, maar alles was wazig..

    misschien was dit een bad trip? of een overdosis, who knows.. gelukkig wist ik wat er gebeurde en dat het een paar uur later beter zou gaan en werd ik niet bang..

    De volgende dag voelde ik me iig tot 2 uur 's middags lang een beetje suf en kon me niet goed concentreren..

    Van alcohol krijg ik eigenlijk ook geen last, alleen een droge bek als ik niet genoeg water gedronken voordat ik ging slapen.. magoed, ik drink ook niet veel, want ik ben beetje overgevoelig voor alcohol.. voor nicotine ook trouwens.. zal voor THC dan ook wel overgevoelig zijn ofzo.. hahaha..

    nope.. als ik blow rook/drink ik daarna niets meer en zo min mogelijk ervoor.. ik rook zoiezo niet verder..
    Het kan best zijn dat het zo op die sites sta, maar ik weet wat ik weet iig wel wat ik voelde.. dusja, voor iedereen verschillend dan maar zeker..


    dat was dus de wiet van vorige nacht nog..

    vind je het gek als je puur gaat roken? uhm, ja.. ik lees overal dat je het maar iets van 6 tot 8 uur blijf voelen, terwijl ik het (na nog wat rekenwerk) zeker 14 uur heb gevoeld!
    En van Hasj ben ik ook een keer helemaal knetterstoned geweest, dus hoe verklaar je dat? Toen voelde ik me ook helemaal zwaar enzo.. ze bevatten trouwens allebei dezelfde werkzame stof, dus dat is eigenlijk helemaal logisch..
     
  10. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ik me suf voel en moeilijk kan concentreren heb ik altijd na een nachtje goed stoned te zijn geweest, maar dat betekent niet dat je nog stoned bent. Het is echt gewoon weg na 5/6 uur hoor. Enne hasj is duidelijk een ander gevoel dan wiet. Dat is ook de reden waar om ik hasj niet lekker vind en wiet wel.
     
  11. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij klopt dat niet, High is het lichte en lacherige gevoel, je krijgt het na een paar trekjes meestal al. Tabak werkt de high tegen. Stoned krijg ja ongeveer 10/15 minuten na het roken van je joint. Je word zwaar, en je gaat diep over dingen nadenken (ik dan)
     
  12. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het verschilt per persoon, want sommige hier worden dus stoned van een pure joint, terwijl ik echt verschrikkelijk melig word en ga zweven. High dus.
    Ff mailtje sturen naar drugsteaminfo :p Ff vragen wat ze er daar van vinden ;)
     
  13. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, dat heb ik dus gewoon niet (meer).. de eerste 2 keer dat ik blowde was het hasj in een joint (met tabak dus).. ik werd high en moest heel veel lachen, en tijdje daarna werd ik stoned..

    doen!

    de laatste paar keer was het wiet, puur.. ik voelde niks totdat ik opeens heel stoned werd dus..

    nee, je bent niet meer stoned.. maar het effect is er nog wel.. het is niet zoals met alcohol dat je organen aantast zodat het weer allemaal even op gang moet komen.. THC moet gewoon uitgewerkt zijn, en dat duurt gewoon lang.. Das niet stoned, maar dat is nog wel het effect ervan..

    En hasj is idd een ander gevoel, maar ik werd er wel stoned van.. maar daarvoor werd ik wel higher dan bij wiet, vond dat wel prettiger opzich eigenlijk, maar ieder z'n smaak natuurlijk..
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2004
  14. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag verstuurd, alst goed is binnen enkele dagen antwoord :)
     
  15. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die hier loopt te patsen dat hij drugs gebruikt is een sukkel, een n00b, een klootzak.

    de ****** sloopt je hele lijf met die rotzooi.
    die zooi stinkt bovendien als de neten |:-
     
  16. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom mag het woordt k a n k e r niet genoemd worden op een topic over drugs. we weten allemaal dat roken dodelijk is.
    maar ja, als je zelf een steentje aan je dood bij wilt dragen heb ik daar niets op tegen, soort actieve euthanasie :D
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, maar misschien patsen we er hier niet mee maar voeren we een normale discussie.. :{
     
  18. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand loopt hier te patsen, wij zijn gewoon ervaringen aan het uitwisselen, dus als je aub je kop zou kunnen houden, verneuk je deze thread niet.

    en nu weer ontopic: 8)
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb vrijdag nog 1ker ïets "gebrukt, en dat was ook de laatste keer OOIT:mad::mad:, het was helemaal top... maar als ik me vrienden er door ken verliezen nou NEE, dat nooit. en ook geen hasj/wiet meer voor mij... ik quit.:mad:, heb nu fokking erge ruzie met beste vriend van mij:'-(:mad:..................
     
  20. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je als je 2 pure joints rookt en ondertussen bier zuipt :+ ;)

    Mijn zus rookt meestal ook een jointje na het stappen als ze de volgende morgen moet werken, het schijnt dat wiet een kater voorkomt. Ikzelf heb er geen ervaring mee omdat ik Nooit drink en rook tegelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina