1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wiet voorkomt geen kater.. dat kan ook helemaal niet eigenlijk.. wat wel zo is, is dat alcohol nicotineverslaving tegengaat.. het breekt de nicotine namelijk snel af in je bloed ^_^.. maar als je verslaafd bent aan roken met je juist meer gaan roken om je nicotinespiegel op pijl te houden.. stom he? ^^

2. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap echt niet wat er nou zo lekker aan is.. maarja.. dat zal aan mij liggen..

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Veel onwaarheden in deze thread in ieder geval, voor de mensen die goed engels kunnen is www.erowid.org een aanrader.

4. mieke

mieke me is a jedi

Leuk Bevonden:
    0
    je moet nooit aan de drugs beginnen, voor je het weet zit je leven er aan vast...

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Zelfde geldt voor caffeine, alcohol, internet, sex, en tabak.
    Hell, eigenlijk zouden we gewoon in een geisoleerde ruimte moeten zitten, zodat we nergens aan vast zaten! :{

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Jep, drugs en internet/sex vergelijken is een beter idee ;)

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom zou je voor je leven lang aan wiet en alcohol vast zitten?
    Mensen met een beetje karakter raken er niet verslaafd aan.. Alleen de geestelijk zwakkeren, raken er verslaafd aan.

En waarom zou je het niet gebruiken, alsof de hele tijd met je kop in dezelfde realiteit zitten zo'n pretje is? Beetje afwisseling kan geen kwaad vind ik :cool: En daarbij komt bij dat drank en roken erg lekker is..

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Sarcasme, dude, sarcasme... :cool:

Mijn post was een reactie op dat moralistische gepreek van mieke, wat letterlijk uit een biologieboek komt. Ikzelf mag overigens graag een jointje roken.

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    aan wat?

vertel er ook even bij wat de onwaarheden zijn, dan kunnen we elkaar op de betrouwbaarheid van onze bronnen gaan bestrijden, want hier hebben we weinig aan ;)

dit geld natuurlijk alleen voor geestelijke afhankelijkheid, wat lichamelijk gewenning betreft gaat dit natuurlijk helemaal niet op :)

Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ok :)

Ja, maar lichamelijk is makkelijk om vanaf te komen.. :) Na een maand ben je helemaal lichamelijk van iedere drugs afgekickt. Geestelijk duurt jaren, zoniet altijd, bij degene die zwak van geest zijn:)

11. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik niks, ik vind het slecht voor je.
    maarja, ik ben nog maar 13.:p
    ik ben er a helemaal kapot van dat mijn broer dat allemaal zowat gebruikt.:mad:

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nu ben je 13 en zeg je dat je nooit wat gaat gebrukken. Straks ben je 16/176/18 en dan merk je stiekem dat het toch eigenlijk wel iets is wat je wil proberen. Maarja, je bent nog zo jong, eerst maar van die verdraaide Bueno kindereieren af (met als verslavend ingredient cacao)

13. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahah, lekker!:p
    mijn broer zei dat ook telkens hij het nie zou gebruiken maar nu doet ie het ook.
    maar ik kan nie tegen roken, ik heb astma gehad.............

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    mmmm, da's klote, maar veel drugs hoef je niet te roken hoor ;)

(ik probeer je trouwens niet aan de drugs te krijgen hoor, het is allemaal rotzooi waar je beter vanaf kan blijven :))

15. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik, ik zou er echt nie aan willen beginnen, mijn broer is er al naar de klote van geworden, dus dat is mijn voorbeeld.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had ook astma, nu niet meer, en nu rook ik |:-

Agja, je zal het uiteindelijk toch allemaal proberen, 1 keertje roken, 1 keertje blowen, 1 keertje te veel drinken.. Dat zijn nog dingen die je kan proberen wat ook geen kwaad kan, zolang je het maar in kleine mate gebruikt..
    De andere spullen moet je echter van af blijven.. Ik sta ook niet bepaald te trappelen om een keer harddrugs te proberen..

Maar ik wou wel een keer proberen te roken, blowen en drinken.. Nu rook ik en drink ik nog, maar niet in ongezonde mate :)

17. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Harddrugs vind 'k maar niets... (misschien 'n keer xtc proberen maar spuiten enzo dat nooit...)
    Blowen wil 'k nog wel is 'n x proberen :p
    Roken soms, maar ben egt niet verslaafd :)
    Drinken... Ja, best veel eigenlijk...

18. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    MM.. ik heb 1x te veel gedronken.. nou.. toen heb ik het ook geweten de volgende dagen.. ik kon amper lopen en had koppijn niet normaal... En dat zelfs nog na het kotsen.. Nee zo veel drink ik nooit meer.. Maar ik lust natuurlijk nog altijd graag een pint.. Zo nu en dan drink ik wel es ietsje te veel.. maar nooit meer zo super veel te veel :) ehum ok..

ik heb 1x geblowed.. en ik vond er geen ruk aan.. alleen een beetje lachterig.. nee.. dat doen we ook niet meer

Roken zelf vind ik ook niet echt lekker... Ik heb het een paar keer gedaan.. maargoed.. misschien dat als ik het binnenkort weer es doe dat ik het dan lekker vind.. maar ik ga er niet vanuit..

hard drugs.. daar begin ik niet aan... veel te verslavend.. en over xtc hoor je best vaak dat er iets mis gaat.. dus..

19. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    soft drugs & alcohol zijn goed de rest slecht

20. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon proberen.. en tis jouw lichaam je mag het verkloten zoals je wil.. (niet dat ik alcohol, soft drugs, roken zo erg vind hoor :p)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina