1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Of gewoon proberen ervanaf te blijven :D Is veeeeeeeeeel beter dan 1x proberen ;)
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah, dus van soft drugs & alcohol loop je geen schade op?
     
  3. Dat bedoelt ie denk ik ook niet precies zo, meer dat is beter dan...
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    alsnog is het dan fout.. er moet staan, minder schadelijk als..
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik wil helemaal niks proberen eigenlijk. Waarom zou ik het willen proberen? :{ blowen sucked, roken sucked heb totaal geen behoefte om het buerhaupt te proberen
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet geheel mee eens.. Meestal is het nieuwschierigheid, je weet bijv dat mensen al eeuwen lang roken, en dat ze het "lekker" vinden.. Je weet dat roken erg slecht voor je is.. Heb je een onderzoekende geest dan ga je kijken of het allemaal daadwerkelijk zo is :) Ik neem niet graag dingen aan van anderen, ik wil er verklaringen of ervaringen voor hebben..
     
  7. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Alcohol is ook harddrugs. :)

    Ontopic: Ik vind het maar nep als je zegt: ik moet alles een keer proberen zoals al eerder gezegt, proberen er van af te blijven, dat is veel uitdagender. :cool:

    ''Alles'' is zo ongelooflijk veel dat je dat nooit allemaal kan proberen.
     
  8. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    je leeft maar 1 keer, doe het dan goed ook als is het 10 jaar korter!
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je niks wilt proberen ben je gewoon bang.. Simpel als dat.. Niks meer en niks minder, je weet niet wat het met je doet, en je staat er niet voor open om het ook te weten te komen..
    Als je iets 1 keer probeerd (van soft drugs dan), dan is het simpelweg niet schadelijk, maar je bent wel een ervaring rijker, en daar kan je meer mee dan je denkt.

    Ik heb een hekel aan mannetjes die soft drugs gebruik/drugs gebruik in het algemeen, stoer vinden. Als ik een persoon hoor opscheppen over hoe vaak die wel niet stoned is, vind ik het bij voorbaat een harde rag mongool..

    Maar mensen die het proberen, er een mening over vormen, en het niet overdrijven.. vind ik een stuk betere mensen.. nog beter dan mensen die nooit iets proberen, en ook absoluut niet weten hoe ze ermee moeten omgaan, of weten hoe iemand zich voelt na zoiets te hebben gebruikt.
     
  10. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou precies zo'n voorbeeld van ''hoe kan ik een beetje verkopen dat ik drugs gebruik?''

    Ik vind het maar nep hoor als je niet van drugs af kan blijven. Als je gewoon lol kan hebben zonder drugs waarom zou je dan aan die troep beginnen? Gewoon jezelf beheersing onder controle houden en er vanaf blijven. Daar heb ik pas respect voor.

    Het feit dat je zegt ''vind ik een stuk betere mensen'' slaat toch nergens op?
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    OMFG, dus jij loopt nu te beweren dat ik drugs gebruikt? OMFG KEREL.. wat kan jij slap lullen, en totaal niet lezen.. Lees het eerst GOED.. OK?

    En waarom zou je het proberen? Om te weten wat er met je gebeurt, om te kijken hoe het is, om te voelen of het misschien nog beter is dan je je normaal voelt.. Of om te kijken of je vermoedens werden bevestigt en het ook daadwerkelijk niks blijkt te zijn.. En als je weet hoe het is, kan je ook iemand helpen die er door in de problemen komt doordat hij er teveel van heeft gebruikt.. Ook kan je beter met mensen omgaan die lastig zijn omdat ze het hebben gebruikt, puur omdat je weet hoe ze op dat moment denken..

    En je kan jezelf altijd beheersen, tenzij je een zwakke geest hebt..
    En waarom slaat het FEIT (dus niet wat ik zei, maar het feit dat ik het zei) nergens op? Leer nederlands knuppel.
     
  12. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    pure adma rulez
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    waar halen de blowers onder jullie btw je wiet?

    bij de coffeshop of via 'contactjes' ;)??
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De meeste zijn van die afgezaagde 14 jarige mannetjes, met veels te grote kleren, die het via via krijgen :)
     
  15. What the fuck is adma?
     
  16. Ik kon het eerst goedkoop krijgen bij een huisdealer daar was de goedkoopste 3 gram voor 5 euro :D niks dus hij was ook veel goedkoper dan de coffeeshops in Amsterdam, nu is die dude helaas opgepakt en moet ik het doen met de coffeeshops waar ik ook met mijn 15-jarige leeftijd moeite mee heb, gelukkig is er 1tje waar het vet makkelijk is te halen :)
     
  17. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, wie van ons kan er nou hier niet lezen? Ik zeg niet dat JIJ drugs gebruikt, ik geef alleen een reactie (in het algemeen) op wat je gepost hebt. En ik bedoel dus precies dat het een feit is dat je het gezegt hebt. Vandaar dus ook dat er staat ''het feit dat je zegt'' en niet ''het feit dat het betere mensen zijn''.

    B.t.w. schelden doe je maar thuis en niet hier en vooral niet tegen mij. Fora zijn bedoelt om discussies te vormen en niet voor bekvechten om je gelijk te krijgen.

    Als je niet tegen kritiek op een post van jou kan, ga je dan lekker ergens anders vermaken.
     
  18. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 16, en word in de meeste coffeeshops niet toegelaten. Ik regel dan ook veel via via, of zoms haalt me zus wat voor me.
     
  19. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat je daarmee skaters en alto's bedoelt?

    Ik ben zelf 16, dus kan het niet legaal krijgen. Ik laat mijn broer wellis wat voor me halen, en verder had een vriend van mij een plant staan waar nog aardig wat van over is. :)

    *Edit:

    Ff wat anders, wat vinden jullie ouders ervan dat je het doet of soms hebt gedaan?
    Mijn ouders weten het namelijk niet, en ik ben van plan om het te vertelle, maar kdenk dattik dan mijn sociale leven redelijk weggooi (huisarrest en dat soort shit).:mad:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  20. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Fuck, dubbel.. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina