1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CubeGamer

CubeGamer RPG GAMER

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou hier even wat vertellen aan al die "stoere" gasten hier die vinden dat ze alles een keer geprobeerd moeten hebben.

ik daag jullie stoere gozers uit om geblindoekt 3 keer heen en weer te rennen over de A6 en daar en filmpje van te maken en op te sturen naar what_tha_dillio@hotmail.com.

Dus als je echt tof bent en vind dat je alles een keer moet proberen waarom dit dan niet ik wacht op jullie filmpjes. :cool:

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Ah dus hiermee bedoel je dus niet, als je mij quote, da tik het gebruik, maar geef je er alleen een reactie in het algemeen op?
    Waarom quote je me dan :{

Over het volgende punt, je kan dus echt niet lezen want lees dit nou eens, ik quote mezelf, na jou te hebben gequote over het "feit"
    Lees de zin is goed, lees jou zin is goed, begrijp de bedoeling, laat je hersenen werken, en dat komt het wel goed.

En schelden? Ik gebruik het word knuppel verwijzend naar jou en jij noemt het schelden? Zeg je dat ook tegen je leraar als die dat tegen je zegt? En voel je jezelf speciaal, dat niemand tegen je mag schelden.. Stel ik zou schelden dan heb jij er niks tegen in te brengen makker.. Maar dit is offtopic, dus dit discussie punt laat ik nu links liggen.

En ik kan tegen gegronde kritiek op een post van mij, dus LEES het GOED, en geef dan gegronde kritiek.. Je moet mijn posts niet half lezen, en dan met ongegronde kritiek aan komen lopen.. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Maar ik ga vanaf nu weer ontopic, want ik zit hier op een forum, en dat is om te discussieren, en eigenlijk niet om mijn mannetjes onderuit te halen die mijn posts maar half lezen, en er niks van begrijpen.

@alien, nope blegers bedoel ik er mee :)

@cubegamer: get a life, je begrijpt er niks van.

3. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de werkzame stof in XTC-pillen.
    Volgens mij bedoelt hij overigens MDMA;)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn blegers?

5. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Get a life man als je zo nodig on topic wilt posten en niet op mij wilt reageren post het dan ook niet.

En nee, ik ben niet speciaal maar ik neem aan dat je iedereen die hier normaal kan discussieren met respect kan behandelen en niet hoeft uit te maken voor ''knuppel'' of wat dan ook.

B.t.w. ik quote je om aan te geven dat ik het over jou post had, niet gelijk aangesproken voelen.

6. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon in da shop. Toen ik nog geen 18 was, haalden mijn vrienden die er "oud" uit zagen altijd bij de shop. Maar ze zijn nu een heel stuk strenger geworden hier in Den Haag, dus dat gaat denk ik niet meer zo makkelijk. Heb ook wel eens via contactjes gehad, maar ik vind de shop toch gewoon het beste.

7. CubeGamer

CubeGamer RPG GAMER

Leuk Bevonden:
    0

pff man ik vind je echt een mafkees als je alles wilt proberen en niet eens geblindoekt over de A6 durft te rennen en dan zeg je dat ik een leven moet krijgen??? als jij het het normaal vind om dat "stoere" gedrag te vertonen met die leuke drugs dan ga je er van zelf wel dood aan en ik zag iemand zeggen dat je het maar een keer hoeft te doen daar klopt helemaal niksvan want het is niet voor niets een VERSLAVING.

maar goed ik ga me zeker niet druk maak over jullie gezondheid omdat me dat gewoon niet intresseert dus ga gewoon lekker door met waar je mee bezig bent als jullie er andere niet mee lastig vallen

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jij zit ook al op lezen? Moeilijk he :{ @robind zelfde reactie.

@alien een bleger is volgens mtv een blanke neger

Anyway, ben je een principe aapje zonder ervaringen en wil je er ook niet mee in aanraking komen? Post dan niet. Simpelzat.

Dus ontopic: @the_dentist, het is 1 van de werkzame stoffen in xtc, volgens mij btw gewoon mda, geen mdma?

9. CubeGamer

CubeGamer RPG GAMER

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op lezen wat lul je nou idioot ben je weer stoned ofzo

10. DJ Lugs

DJ Lugs ---...::...---

Leuk Bevonden:
    0
    ever fucked on cocaine?

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jongens, kom op nou.
    Ga elkaar nou niet af lopen zeiken, maar maak er een gezellige discussie van.

Anders gaat dit topic nergens heen natuurlijk...

12. DJ Lugs

Leuk Bevonden:
    0
    I can tell you, it's good..

13. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Nopes, nog niet gedaan ;) Denk niet dat ik het ooit gha doen, maar je weet maar nooit ;)

14. DJ Lugs

Leuk Bevonden:
    0
    aanradertje

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je hebt beide stoffen: MDA en MDMA.
    Maarre, gezelligheid is hier ver te zoeken. TIP: maak elkaar het leven zuur met MM3 op XboX Live ;)

16. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    Ik rook af en toe wel eens een jointje(nee niet om de 3 dagen maar om de 2 weken oid), ik word en dan lekker rustig van ga ook niet flippen ofzo.

zeker wel eens proberen hoor en nee het is niet zo dat je na 1 keer roken verslaafd bent zoals sommigen zeggen

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hetgene waar je wel heel erg mee moet oppassen is dat als je veel gezopen hebt en je rookt ff een jointje (hoeft geeneens veel te zijn) dat het ongelofelijk fout kan vallen.
    En dat kan dus altijd fout gaan. Zoals dus daarnet 4 uur geleden bij 1 van me beste vrienden. En als je dus je beste vriend out ziet gaan dan kan ik je vertellen dan ga je helemaal trippen (zelfs zonder drugs). Ik ben me echt fucking dood geschrokken en ben mee geweest met de ambulance shit en heb daar ongeveer 3 uur gezeten.
    Nou komt gelukkig alles goed en viel het allemaal wel mee maar ik zit hier nog steeds te shaken hier achter me computertje.
    En zoiets als dit zorgt er echt niet voor dat ik nooit meer zal blowen, hij ook vast niet, maar 't laat je wel even nadenken dat zoiets altijd fout kan gaan en dat je zowiezo als je veel gezopen hebt gewoon niet moet gaan blowen! En denk dus niet alleen aan jezelf maar ook aan je maten.

18. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je dus maar dat het, inderdaad, altijd verkeerd kan vallen en helemaal mis kan gaan.
    Dit gebeurd voornamelijk bij drugs in combinatie met alcohol, maar niet alleen dan.

Drugs zijn gewoon gevaarlijk.

19. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar eerst alcohol drinken en daarna een jointje roken. nee dat doe ik niet en al helemaal niet nu ik dit verhaal heb gelezen.
    maar gewoon een jointje roken blijf ik nog wel doen :9

20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    goed dat je het ff zegt, weet ik het voor vanavond :eek:

btw, weten jullie of je, door het enigzins te mengen met tabak, hasj goed door een waterpijp kan roken of is dat verspilling van de middelen? gezien de bouw van de waterpijp denk ik wel dat het moet lukken eerlijkgezegd..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina