1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen id ik rook alleen joints :)
     
  2. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    jointjes zijn heerlijk, k merk alleen dat mn korte termijn geheugen wel minder wordt. K word er wel creatief van.
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    je korte termijn geheugen is echt de lul als je veel blowt. Bij mij tenminste wel...sinds ik blow word ik ook 'gaar' genoemd door me vrienden als bijnaam dus dat zegt wel weer genoeg:)
     
  4. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoeveel blow je dan, dat je gaat merken dat je kortetermijn geheugen zoveel achteruit gaat?

    gisteren btw heeeeeerlijk stoned geweest, perfectie werd berijkt.. voor herhaling vatbaar..
     
  5. Ik rookte eerder ongeveer 15 gram in de week, als je stopt met blowen merk je na een maandje of 2 wel weer dat je korte termijngeheugen zich weer herstelt.
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik rookte geeneens zoveel. Het was zowiezo eigenlijk al niet doordeweeks. Gewoon vrijdag en zaterdag na het uitgaan of als we nergens naartoe gingen gewoon blowtje roken en chillen. Ik blowde als enige samen met 1 andere vriend dus aan 1 gram per avond hadden we wel genoeg.

    Maar 't begon eigenlijk na een vakantie week en 10 dagen achter elkaar stoned was. Nog nooit zo'n relaxte 10 dagen meegemaakt maar toch...
     
  7. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ben heerlijk stoned geweest afgelopen zaterdag.. om één of andere reden was ik na 3 behoorlijke trekken van de waterpijp al weg en de komende 2 uur niet echt aanspreekbaar (ik was het wel, maar wou het niet zijn.. lekker op de bank liggen en naar triphop luisteren, zalig :) )

    daarna nog lekker trampoline gesprongen :D

    nuchter blowen werkt btw niet bij mij, alle keren dat ik dat deed ging het mis eigenlijk, dusja, laten we dat maar niet nog es doen :confused:
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb wel meestal dat ik even 2 biertjes gedronken wil hebben anders valt de blow te snel en te zwaar. Dan voel je het even zeer heftig dat je het wel weer even genoeg vind maar tis wel na 10 minuten weg en als je buiten staan is het na 5 min weg.

    dus beetje drinken erbij doe ik graag maar veel nooit meer!
     
  9. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide so Ownage8)

    Weetje wat ook cool is, na t uitgaan met zn alle t bos in gaan en dan een jointje roken, moet t wel weer wat warmer zijn.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heeft iemand enig idee waar ik online een fatsoenlijke waterpijp kan bestellen?

    :cool:
     
  11. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff in Amsterdam kijken, bij Old Men op de Damstraat of anders gewoon in zo'n souvenirswinkel op Damrak.


    /edit: sorry, k las over ONLINE heen :confused:
     
  12. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het heerlijk om tijdens het gamen een jointje te roken. Meer relaxed en meer geconcentreerd op het spel. Het verhoogt de spanning en het plezier :D
     
  13. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    www.Large.nl ??

    of kijk op http://wietinfo.eigenstart.nl/ voor een aantal links naar shops.
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    gewoon de large proberen idd. die hebben wel redelijk goeie en goedkope waterpijpen
     
  15. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Poe, ik merk dattik steeds anders reageer op wiet :confused:
    De laatste 3x dat ik heb geblowd werd ik eerst lekker high voor 1,5 uur ofzo, en daarna een half uur egt onwijs duf (stoned??). Was opzich wel relaxt :)

    Gaat de wietkwaliteit trouwens 8ruit als je het een tijd laat liggen? (6-9 maanden..:$). Het ziet er er nu donkergroen uit, is zeer poederig en smaakt een btje muf, maar het werkt nog redelijk goed.
     
  16. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    als jet gewoon goed afsluit kan de THC volgns mij geen kant op:+
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha, het heb zown 6 tot 9 maanden in een bol krantenpapier gezeten, helemaal ingetaped enzo.. dus het zat redelijk afgesloten ;)
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hij bedoelde meer zo'n leuk platic vacuum zakje :)

    Maar ik reageer er ook altijd anders op hoor. Ligt eraan wat je gegeten hebt, gedronken hebt en hoe je je voelt.
     
  19. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwoah, de skunk is nog redelijk goed, alleen btje oud :p Magoed, alsik er gewoon wat meer van blow word ik alsnog high, we hebbe tog genoeg :) (Btw, tis zelf gekweekte Nederwiet)
     
  20. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die tijd maakt het niks uit, er word zelfs beweerd door sommige pro's dat het juist beter werkt. Zelf heb ik geen idee, als ik weer wat wiet heb is het binnen een week weer op :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina