1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Je kan het beter niet te lang laten liggen, dan komen er allemaal schimmels in.
     
  2. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha, we hadde in totaal zown 150 gram. En aangezien we niet zo vaak blowe (ik en me vriende) ghaat het niet zo snel op :p;)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  3. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je mn adres? :+ :+
     
  4. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha, weggeven doen we niet aan ;)

    En dat zijn gewone schimmels net als op brood? Of zien ze der anders uit? Want kheb geen zin om wiet te smoken waar opeens al maanden schimmel in blijkt te zitte ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  5. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, als jet goed verpakt hebt, zitten er geen schimmels op hoor.
     
  6. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    droog en luchtdicht ;)

    maar alien, hoe kom je in godsnaam aan 150 gram wiet???? das iets van 750 euro?? :eek:

    zo rijk? :p
     
  7. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelfkweek ;)

    Tis onderhand trouwens iets minder.. meer dan de helft is al op ;)

    Had gister feessie, heeeerlijk gespaced! Pijp van me broer geleend en tig x vol gegooid! Gewoon geen drank, alleen maar wiet :D Das relaxt! Kapot veel lol hebbe, en gewoon geen kater!! :D

    (Heb iets van 4 gram zelf opgerookt.. :|:D)
     
  8. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gisteren 4 gram op heb gerookt dan kan je toch NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zo vroeg op zijn gestaan?!

    Ik heb gisteren alleen Hajsies gerookt en k ben nu pas wakker.
    Alleen Hasj op zn tijd is trouwens wel lkkr (rook meestal wiet), word er helemaal niet duf van.
     
  9. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had gisteravond nog een beetje gerookt en ik had ook al wat drank op. Voor een kwartier ging het allemaal lekker, ik kon die reusachtige glimlach maar niet van me bek krijgen, maar toen ging t opeens fout. Ik raakt echt helemaal in panier en na 10 minuten was dat ook weer over. Maar toen begonnen mn benen opeens als de tering te trillen. Alsof ik t hardstikke koud had. Ik probeerde me ertegen te verzetten maar ik merkte dat ik t gewoon over me heen moest laten gaan. Maar mn hart klopte als de tering. Ook nu voel ik me af en toe nog een beetje paniekerig. Echt niet relaxt. Maar volgens mij zijn de spieren van mn bovenbenen wel wat groter geworden:cool:
     
  10. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging om 4 uur slapen. Om 11 uur eruit :)
    Maar kben begonnen om 9 uur met blowen tot half 2 :) Maar khad wel wat moeite met opstaan jah ;)
    Aan de andere kant, onze zelfkweek is niet van uitstekende kwaliteit ;)


    *Edit: Nu ook zow stoned als een garnaal :D

    Me broer isser (die zie ikk amper) en daar willik nog wellis mee blowe :D Er is net uurtje geleden 4 gram doorheen gegaan :D

    *Edit2: Heeft er trouwens iemand ervaring met paddo's? Lijkt me wel een keertje relaxt, allemaal dingen zien enzo :D
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  11. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Klein kickje ;)
     
  12. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    hahha lol, zeg dan gewoon iets nuttigs, of ben je al stoned stiekum?
     
  13. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, je maakt me jaloers :p .

    4gram is behoorlijkt wat zeg. Ik kreeg laats een soort wiet van een gast onder vermelding dat het tripwiet was. err, ik vaag dus denken zal wel. Draai dus 2 pure met een ander gast wij roken. Na een kwartier ofzo nog nix te voelen, en opeens knalt het in je kop. Heb voor een paar uur daarna vet erg gespaced, zelfs met kleine hallicunaties en shit. Wel tof spul, ik zal de naam nog even vragen.
     
  14. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben niet stoned, maar ik had me vorige post al vol gegooid met alle info en niemand wou reageren :'-( Terwijl dit zown leuke discussie is ;)

    Zoals ik al zei, het is zelfkweek van wat mindere kwaliteit. Ik was dus wel ONWIJS stoned en aant spacen enzo, maar jaloers zijn hoeft niet ;)
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Het zal idd niet zo goed meer werken want van 4 gram ben je echt wel de hele nacht compleet stoned gewoon.

    Over die paddo's: Daar zou ik mee oppassen want het is opzich wel lache maar je kan net zo goed een bad trip krijgen en dan ben je de lul.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanmorgen zo`n gast (ik niet, niet vandaag :D) die zat even rustig een jointje te smoken en denkt ineens ''kut waars mijn rugzak?'' (voor schooltijd:p)
    anyways, z`n tas lag gewoon naast em maar hij was echt helemaal ervan af:) lache om te zien:)
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat ook erg NIET grappig is als je net hebt lopen blowen en dan naar huis rijd en net als je bijna thuis komt (half uur fietsen) zegt een vriend tegen je van he waar is je rugzak:mad:

    Wat dan wel weer heel grappig was dat hij dus ook zen rugzak vergeten was maar goed. Rugzakken en blowen gaat dus niet samen!
     
  18. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat egt irritant is, is als je sowieso bijna altijd met een smile op je gezicht loopt. Op school aankomt met een smile, en je mate gelijk denke dat je hebt geblowd en dat je dan nog 15 min. bezig bent met overtuigen :mad::p
     
  19. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    of zó wazig zijn dat je gewoon oversteekt op een druk kruispunt, terwijl je denk dat er geen auto's rijden :p . Is me zelf overkomen. Ik hoorde een paar dagen daarna van een klasgenoot, dat zij toen ze met haar zus in de auto zat, en me bijna had overreden.
     
  20. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    zo mannen, k heb mn weekend alweer ingeluid hoor8)
    zo lekker als je weet dat je gewoon de aankomende 3 dagen helemaal nx anders hoeft te doen als :9sexen:9, slapen, muziek luisteren/ maken, films kijken, eten en uitgaan.

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :+ :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina