1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Roken jullie wellis een mix tussen hasj en wiet?? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Het lijkt mij opzich wel xtje relaxt. Heb trouwens een vette waterpijp besteld bij de Large :)

:D

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dinkie, past goed bij je naam:9

K rook trouwens t lieft mixies. Je gaat er echt van spacen, wordt er niet te stoned (lees suf,moe) van.

3. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe dit soort dingen zijn echt zo mooi. Wat ook mooi is, is dat altijd wanneer ik aan het blowen ben met vrienden, dat we de aansteker kwijt raken. Zelfs als we met zn 2en zijn. Degene die em weer opnieuw wilt aansteken staat dan eerst een half uur in zn zakken te graaien, totdat hij erachter komt dat de ander hem heeft :) Dit gebeurt me echt elke keer. Laatst ook hadden we op het binnenhof in den haag een blowtje gerookt, dus wij lopen terug naar onze fietsen en we willen allebei op de verkeerde fiets gaan zitten. Echt zo vaag :D

Ook een tijd geleden waren we een cola fles kwijtgeraakt. Een bijna volle cola fles gewoon in huis verdwenen! Hoe vreemd is dat!

4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom ook genome ;) Me vriende noeme me ook altijd Alien(tjuh).
    Ik gha zelf binnenkort eens ff een mixie probere :)

Ik vergeet nooit dingen alsik stoned/high ben ofzo. Benk eiglijk wel blij mee :p Ik word gewoon lekker vaag, licht in me kop, melig enz.
    Lijkt me beter dan dat je opeens niet meer weet waar je je wiet hebt gelate :p:D

5. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    een maat van me is zo erg, hij is gewoon pure entertainment.

hij denkt dat ie je een verhaal aan het vertellen is, maar eigenlijk mompelt ie maar gewoon wat. Dus iedereen kijkt m vaag aan en begint te lachen en hij maar door lullen. En later is ie stil, kijkt even naar de tv, kijkt je weer aan en zegt: "zei je nou net wat?"

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ....van het weekend samen met nog 2 vrienden een waterpijp gebouwt en er een 20€voordeelzak Santa Maria doorheen gejaagd:D..( voelt zich nog steeds happy als ik naar de fotos kijk.... ik zoek er wel ff een op) ...

ik zit daar met me wazige hoofd op de achtergron( met petje) .. en die andere gast was anders ook behoorlijk knetter...:cool:

Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Hahahahaha ja dat heb ik dus ook zoooo vaak :D

Over de mixies:
    Ik heb ooit eens met een vriend van mij er 1tje gemixt. Het lache eraan was dat die kerel die 'm draaide niet precies wist hoeveel hasj je in een blowtje moet stoppen en die kerel had 'm zo vol gegooid dat er naast de wiet amper ruimte was voor wat tabak. Maar ja dat wist ik niet :9
    Volgens mij vielen we na de 3de hijs ervan in slaap op een bankje ergens :p

Laat btw aub je ervaringen ervan lezen want ik zit te twijfelen 'm ook te kopen!

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ik ben ook een keer zakje wiet vergeten op een bankje. Toen waren we thuis, wilden we er nog 1 draaien, dus ik voelen in mn zakken...he wtf waar is dat zakje nou? ooooh kut die ligt daar nog :D toen zijn we maar weer teruggegaan. Maar dat van die cola fles was echt het allervreemdst. Ik en nog 2 vrienden waren de enige 3 in huis en we konden em nergens vinden, ook niet de volgende dag.

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel mede-smokers hebben jullie trouwens als vrienden?
    Ik een stuk of 2. Als ik blow zijn zij der ook altijd bij (tenzij ik het met me neven/broer doe ofzo), maar wat ik dan jammer vind is dat ze meestal na een paar hijsen genoeg hebben en dus niet echt stoned/high zijn, maar het alleen maar een beetje voelen.

Ikzelf gha meestal door tot ik goed stoned ben, maar knetter zijn in je eentje is minder :mad:
    Gelukkig blowt 1 van die vriende tegenwoordig ook flink, dus dan zijn we gezellig met z'n 2-en knetter :D

Trouwens eindelijk fotows binnen van feest van zaterdag 27 maart :D Dat was de avond/nacht dat ik 4 gram zelfkweek had opgerookt ;)
    Gelukkig heb ik nooit rode ogen en alleen een vage blik als ik stoned ben :), waardoor ik op fotows nog wel redelijk nuchter overkom :p

Ik zeer verbaasd over camera.. :p
    Met een vriend van me, die trouwens alleen btje dronken was :p Weer mijn vage blik (en scheve bek :p), uiteraard :D

10. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    ik blow meestal met 3/4 vrienden en soms alleen.

Maar na t uitgaan staan we meestal met een stuk of 15 man te blowen. Als je m dan net doorgeeft krijg je de volgende alweer in je klauwen gedrukt.

11. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft een vriend van mij Dxm gedaan. Dat spul zit in dampo hoesttabletten/drank. Je gaat ervan trippen kinda like paddo's. Ik heb er bijgezeten als sitter.. Hier het tripreport (staat trouwens op meerder fora)

Woensdag 7 April
    tripreport DXM
    één fles dampo hoestdrank 300gram DXM

schrijver/sitter: bleater.
    proefkonijn: herz.

12.28 de eerste 2 maat bekertjes zijn naar binnen gewerkt, lekker smaakje maar voelt nog niks. (alleen wat zenuwachtig)
    12.37 Voelt gespannen, zin in meer.
    12.39 Neemt nog een maatbekertje
    12.44 Muziek aant luisteren
    12.46 neemt nog een bekertje (hoestdrank is lekker )
    12.55 Nog maar ééntje, flesje is bijna leeg
    12.57 Drinkt de rest weg
    12.59 voelt nog niks
    13.09 Licht stoned
    13.50 voelt bijna niks
    Even naar buiten gegaan om een peuk te roken.
    14.07 Het begint te werken
    14.13 voelt zich vaag onbeschreivelijk
    14.13 tot 15.07 Eerst wat gegeten, daarna begon herz zwaar te trippen op de bank, het lopen ging robotisch en vaag te lullen. Volgens hem werden vormen anders, en begonnen dingen te veranderen van grootte. Hij loopt nu vaag tegen me aan te lullen dat ik het ook moet proberen. zo'n 10 keer achter elkaar.
    15.10 herz begint manisch te headbangen op de muziek...
    15.11 herz is nou totaal gefreakt, hij gedraagt zich als een gek...
    15.19 herz is weer wat gekalmeerd, hij vertelt hoe het voelt
    15.22 zwaar vaag gelul ik kan het niet verstaan
    15.26 herhaalt telkens de woorden, "alles als in een film, alles als in een film, alles als in een film"
    15.31 Speelt met een speelgoedje wat ik em net heb gegeven
    15.38 herz vind muziek een goed idee
    15.45 maakt vage bewegingen met hoofd en handen.
    15.49 Vraagt of ik em verstaat..?
    15.52 herz denkt dat hij droomt of in een ander universum zweeft..
    15.59 Ik heb herz gevraagd of hij een stukje wou typen:

ik voel me als een wolk die zweeft tussen de wanden van alle objecten, ik luister nu naar de natural anthem van de postal service. Ik hou
    me ogen gesloten, een heerlijk onbeschrijflijk gevoel van compleetheid overvalt me. Wanneer ik naar dit liedje luister voel ik me handen werken als een soort van robots die geen fouten maken.. Een wolk tussen de regen, de duisternis en het licht.Ik kijk om me heen als of ik in een soort van kermis zit, de kermis van je hoofd. de onophoudelijke dwang neurotische chaotische gedachten dei me hersenen binnenkomen en weer verlaten. Geven een onbeschrijlijk gevoel van totale opluchting. i wrote you a song and it wont be hard to sing.

16.08 knuffelt een speelgoed hondje ?!
    16.10 legt me het gevoel uit van DXM
    16.30 Werking word iets minder.
    17.00 Nog niet nuchter, net ff wat chips gegeten en wat gedronken..

-----------------------------------------------------------------------------------
    informatie, risico's en effecten van DXM:

site

12. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid:
    bleater ben ik
    herz is de ander gast.

13. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    dat is trouwens een bong ;)

dit is mijn waterpijp.

14. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pffff wel vet verhaal maar ik zou dat spul dus echt nooit gaan gebruiken. Misschien ga ik nog eens paddo'en maar dat weet ik niet zeker. Ik hou het bij de jonko voorlopig. Ik blow nu zo'n 3 jaar en blijf het prachtig vinden.

Een stuk of 4 goede vrienden waarmee ik vaak blow/geblowd heb. Zitten wel allemaal in verschillende vriendengroepen en meestal doen er dan dus ook anderen mee. Verder heel veel kennissen en oude vrienden die blowen. Het meest blow ik met 1 goede vriend dan gaan we hier ergens in den haag blowen en rare foto's maken. Zal binnenkort een paar mooie foto's neerzetten.

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja me beste vrienden met wie ik het meest omga bestaat uit 6 man. Waarvan er 4 blowen (ik tel mee) maar 2 daarvan doen het zelden en dan ook niet veel en de andere is er nou ff voor een paar maanden mee gekapt nadat ie out was gegaan.
    Maar het meeste blow ik nadat ik uit ben gegaan en dan ben ik altijd met andere mensen dus ik blow met iedereen :d

16. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, DXM lijkt me toch wel een btje te mooi om waar te zijn. Want zoveel nadelen en slechte kanten zie ik niet op die site..
    Misschien ooit een xtje proberen, MET tripsitter welteverstaan :)

17. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er wel voorzichtig mee zijn, het kan goed uitpakken maar ook slecht.. en een overdosis kan dodelijk zijn. Ik zou niet meer dan een fles of een pakje pillen naar binnen werken.

Ik ga binnekort paddoén, op mexicaantjes. [​IMG]
    Iemand hier nog ervaringen mee? Ik dacht dat een volledige portie 30 gram is.. weet iemand of het verstandig om te beginnen met 15 gram of nog minder ?

18. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was van plan om, alsik het al zou doen, te beginne met een half flesje ofzo.

Zelf geen ervaring met paddo's, wil het wel een x proberen. 30 gram voor 1 portie.. is dat niet verschrikkelijk veel?!

19. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook weer ff een lekkere jonko draaien bij een vriend.
    Heb het al ongeveer 2 maanden niet meer gedaan, af en toe is wel lekker. (Crystal-buitenwiet):cool:

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

wow wtf:eek:

Ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij heb je aan 1 paddo al zat. En hoef je dus echt geen 15 paddo's te nemen want volgens mij trip je dan sirieus regelrecht 6 plankies hout in.

edit: Heb het even opgezocht :)

Paddo's beginnen een half tot een uur na inname te werken.
    Een door jongeren veel gebruikte dosis is ongeveer 1 gram gedroogde of 10 gram verse Kaalkopjes of Mexicaanse. Velen nemen een lagere dosis van de sterkere en trippy Hawaiiaanse paddo's
    de werking kan 3 tot 7 uur aanhouden

Overigens schijnt de werking van het drinken van paddo thee beter te werken dan het eten ervan. Dat las ik ergens tenminste :D

Laatst bewerkt: 8 apr 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina