1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahman, dat heb ik ook echt vaak, maar bij mij komt t meestal omdat ik dan iets moet doen, dan kan k gewoon niet stilzitten. K begin dan meestal onwijs freaky te dansen enzo. Mn vrienden kijken me dan wel altijd raar aan, maar op dat moment boeit t me toch geen reet. Dan moet t er gewoon ff uit. :9
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  2. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 1x gehad dat me bene niet echt ginge trillen, maar dat mijn voeten telkens op hun tenen gingen staan en dan weer plat. Dat terwijl ik zat, dan heeeeeel snel, en ik kon der niet mee ophoude :confused: Komt denkik omdat ik helemaal stil zat en nix aant doen was..

    Trouwens ook weer wiet binnen :) Me broer heeft gehaald voor me.. Het is ZOOOO sterk spul!! Paar hijsen en ik ben weg!! En dat voor 12 euro voor 2,3 gram! Me broer zegt dat het Afghaan is, maar dat is tog hasj?
    Anywayz, tis zeer relaxt :D Fijn me vakantie mee ingeluid afgelopen zaterdag :p;)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik kijk nu voor het eerst serieus in deze thread en mijn conclusie is gelijk dat deze thread veel te lang open heeft gestaan. Ik sta niet te wachten op promoverhaaltje hoe fijn drugs wel niet zijn, vooral niet als je beseft dat hier ook jongere personen rondkijken. Ik wil niet dat iemand dankzij xbw aan de drugs is geraakt.

    Geen discussie meer over mogelijk verder, deze thread gaat op slot, drugs is off-limits op xbw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina