1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je echt dronken bent, heb je echt geen idee van wat je doet, je onderbewustzijn neemt alles over...

dus ik denk dat alcohol gevaarlijker KAN zijn dan XTC

2. PromoStyle

PromoStyle Guest

Orcrist, dat van die stof weet ik al hoor en ik weet de gevolgen. Kheb een keer die depressie fase 4 dagen gehad en dat was nie zo leuk, maar dat kwam ook omdat ik een beetje teveel X ophad de dag ervoor. En dat van het korte termijn geheugen is gedeeltelijk waar. Het neemt wel af maar niet meteen na een paar pilletjes. Er is een onderzoek gedaan naar 3 groepen. De 1e groep had nooit XTC gebruikt, de 2e groep rond de 50 pillen en de 3e groep meer dan 50 pillen ( in hun hele leven). Hieruit bleek dat er bij de groep van rond de 50 pillen bij vrouwen het korte termijn geheugen iets was geschadigd, maar niet zo erg. Bij de mannen was dit niet op te merken, zo goed als normaal. Alleen bij de mensen die meer dan 50 pillen hadden genomen in hun leven waren er beschadigingen waargenomen, alleen bij de vrouwen veel meer dan bij de mannen.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zeg dan ook niks meer :eek:

@promo nee ok, dan weet je wat ik bedoel..

Ik vind btw dat de discussie beter een ander punt op kan gaan, meer de wat zijn jou ervaringen ermee? Want feitelijk, alle verdovende middelen zijn slecht, en op lange termijn zijn ze allemaal even schadelijk.. Dat is het hele punt gewoon.. zowel bij soft- als bij harddrugs..

4. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ervaring over het algemeen ---> Slecht.
    Ik heb dan wel enkel wiet gerookt en paddo's gedronken (thee van gezet:+ ) maar meer ga ik ook niet doen.
    Grootste onzin vind ik party drugs. Ik ga zo nu en dan wel eens naar een party en ik vermaak me prima de hele avond zonder iets. Dan zie je andere mensen die een pilletje hebben geslikt bijvoorbeeld, de hele tijd gefrustreerd wachten totdattie nou eindelijk eens gaat werken. en dan gaan ze net zo uit hun dak als ik al een uur aan het doen ben :9
    Dit is natuurlijk geen argumentatie die ik hard kan maken door ervaring, maar zo ervaar ik het wel.
    me is cleanO-) O-)

Rally-ho

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    promostyle, je komt zichzelf nog wel tegen denk ik
    na een tijdje gaat die X heel je evenwicht verstoren
    dus beter stop je nu dan later
    en wat Orcrist zegt klopt gewoon

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dit gaat dus helemaal nergens over.

Er wordt helemaal niet tijdelijk een stof aangemaakt die werkt als anti-depressiva, de stof serotonine zit ALTIJD al in je hersenen, bij ieder mens. Die stof bepaalt je humeur, hebben je hersenen op een dag meer van die stof dan voel je je lekkerder in je vel dan op andere dagen. XTC zorgt ervoor dat die stof extreem veel wordt aangemaakt zodat je je dus extreem lekker in je vel voelt zitten. Nadeel is dat je hetgeen wat die stof aanmaakt uitput, en het dus wat langer duurt voordat je weer op je normale serotonine gehalte zit.

Onzin, nooit bewezen !

7. DeltaOne

DeltaOne Guest

PBateman weet het..je hebt gelijk..

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Serotonine was idd de naam.. En wordt dus wel TIJDELIJK aangemaakt, er moest echter extreem voor, my mistake.. Het zit idd altijd in je hersenen.. Echter het werkt wel als een anti-depresivia en het zorgt er dus ook voor dat je depressief een paar dagen na het gebruik van zo'n pil wordt..

En het is bewezen dat XTC schadelijk is voor de hersenen.. heb even geen bron bij de hand, maar het is een feit..
    en als je even nuchter nadenkt.. Hoe kan je nou een tegennatuurlijk effect in de hersenen tewerktstelligen door een extreme hoeveelheid van een stof te produceren ZONDER er een hersenbeschadiging aan over te houden?

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Tja jongens, als je niet wilt horen dat het slecht voor je is moet je het zelf weten. Je hebt alleen jezelf ermee.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Laat mij 1 onderzoek zien die onomstotelijk bewijst dat dit zo is.

Alle onderzoeken die er geweest zijn spreken elkaar tegen, er is zelfs een onderzoek geweest door een stel Amerikanen, die in 1e instantie zeiden dat het bewezen was, en later terugkrabbelden, doordat ze de verkeerde fles hadden gebruikt voor het onderzoek, en daar zat een hele andere stof in dan X.

Ik heb niet gezegd dat het niet slecht voor je is, maar ik word er altijd een beetje moe van dat er mensen zijn die denken te weten waar de klepel hangt, maar ondertussen misleidende info rondbazuinen.

11. Dat je permanente hersenbeschadigingen oploopt van het gebruik van Xtc is een zekere zaak. Ze zitten vol met chemische rotzooi. Delen van de hersenen sterven af, of ze reageren bijna niet meer op prikkelingen.
    De werking van de hersenen is zo gecompliceert en fijn dat het voor de mensheid nog een groot raadsel is hoe alles werkt.
    Alles wat je denkt en doet gaat via je hersenen.
    Al die kleine adertjes en vaatjes worden 'vernaggeld' elke keer als die zooi er doorheen gaat.
    Je zal de gevolgen niet heel snel merken. De kater komt later..
    Een paar jaar later als je dingen moeilijker leert , slechter ondhoudt en je je moeilijker kan concentreren zal het altijd door je hoofd spoken van die 'feestjes' van toen. En je realiseert je dan ook gelijk dat je met dezelfde hersens nog heel wat jaartjes moet doen. Op je 55ste dement worden wil niemand. Het zou me niks verbazen als we er rond 2020 ineens al een hele lading 'leiperts' bij hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2003
  12. slayer15

slayer15 ill Ñino

Leuk Bevonden:
    0
    fuckt op met die klote drugs man ik ken iemand en die is er diep mee in de shit geraakt daardoor verknalde diegene z'n school en was hij op zijn 30e nog niet klaar met leren. maar omdat die sterk was is hij er ovreheengekomen maar stel wat er zou gebeurd zou zijn als ie niet zo sterk was. gelukkig kom ik daar nooit achter. ik weet wel dat ik met van die rotzooi afblijf er zijn al zoveel mensen aan gestorven en ik hoef er niet 1 van te zijn.

13. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik blow zeker 1 keer in de week gewoon met vrienden , ik vind t zwaar rlx .
    Soms is wel lache als je op live zit s` avonds dat iedereen zo stoned als een kanarie is in die game altijd flink lache niemand bakt er dan iets van.
    En 1 keer paddo` s gedaan alleen dat vind ik troep en ging best fout

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Meisje (5) deelt harddrugs uit op basisschool

HILVERSUM (ANP)- Een basisschoollerares in Hilversum heeft vorige week door haar oplettendheid een drama weten te voorkomen. Zij vertrouwde het niet toen een vijfjarig meisje snoepjes van haar broer uitdeelde. Dat bleken XTC-pillen en heroïne- en cocaïnebolletjes te zijn.

Dat maakte de politie maandagmorgen bekend. Toen de lerares zag dat de 'snoepjes' uit een etui kwamen, kreeg ze argwaan. Toen ze de inhoud zag, onderzocht ze haar leerlingen of deze al snoepjes in hun bezit hadden. Slechts één klasgenootje had er al eentje aangenomen.

De politie heeft de 43-jarige moeder van het meisje en haar drie broers van 21, 19 en 16 jaar uit Hilversum aangehouden. In de auto van de oudste broer vond de politie een grote hoeveelheid hard- en softdrugs. De moeder is inmiddels weer op vrije voeten, maar de drie broers zijn voorgeleid en zitten in bewaring.
    ------------------
    Bron: zonnet.nl
    -----------------
    uhm ??:confused:
    Damn echt levenloze mensen |:-
    Waarom zou je dat in godsnaam doen??:{

15. n0t0ri0us

n0t0ri0us --------------

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook gelezen ja, dat krantenstukje! Zieke shit man... Zou dit opzet zijn geweest of wist het meisje dit gewoon niet?

Wat betreft het gebruik van drugs, af en toe een jointje won't do any harm.. wat je niet kan zeggen van harddrugs zoals speed en pillen, allemaal troep! Bedenk maar eens waar die shit allemaal van gemaakt wordt.. kan nooit goed voor je zijn.

16. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    volgens mij wist dat meisje er nix van...
    ze mocht t uitdelen van r broer(s)...

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ze is 5, komop heh! Die gaat niet eens bewust naar de wc, laat staan dat ze de spil is van een complot om peuters aan de shit te krijgen.

18. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    idd ;)

maar ja, die broers zijn wel geestelijk 1 jaar oud ofsow... echt nix te doen he |:-

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wie zegt er dat ze die moest weg geven van haar broer. Wat is nou het nut voor die gasten om kinderen van 5 drugs te geven...
    verslaafd worden ze niet ze gaan alleen maar dood.

Waarschijnlijk heeft dat meisje ze gewoon gepakt omdat ze dacht dat het snoep was.

20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    jah, volwassenen verleiden met snoep gaat beter he?
    dan was dat zeker de bdoeling van die broers..

t was trouwens een klein vermoeden van me dat het zo is gegaan.. maja

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina