1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal bij jouw wel makkelijk gaan hans...

2. PromoStyle

PromoStyle Guest

dan gaan we hier maar weer verder.....

3. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    I don't use that shit like XTC or Coke... hoeft van mij niet net zo als hasj of wiet...
    Ik drink ook bijna nooit heeeeeeeeeel soms....
    Geef mij maar bier inplaats van drugs

4. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lust alles wel... En heb ook wel alles geprobeerd...
    Behalve spuiten dan... (ZIEKE SHIT!)

maar toch het liefste een lekker Biertje ;)

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb wel paar dingen gedaan..vooral wiet/hash en waterpijp...tot ik keer tever ging en totaal ging trippen. Dacht echt dat ik dood ging..allemaal hallucinaties, hartslag van 160 terwijl ik in me nest lag. heel wazig. Daarna ben ik er mee op gehouden omdat ik me realiseerde dat die shit me niks goeds bracht-juist alleen maar problemen.
    Dus jongens en meisjes..denk waar je aan begint en als je het toch doet doe het dan met mate. Ik ben blij dat ik ermee ben gestopt.

6. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begin er niet aan, ben licht astmatisch + bronchitis, roken doe ik dus nooit en ik kan er niet aan beginnen. Drugs ook niet, lijkt me niet zo 'fris'... ik ben pas 12 he :p

7. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zwaar astmatisch en kan het je idd ook niet aanraden dan te gaan blowen, ik heb het een jaar lang eens in de 2 maanden gedaan, en echt heel stevig, in een keer pure joint, dan op een manier dat je helemaal plat gaat..

vind het niet slim te doen, ben er ook 2 maanden geleden, echt mee gestopt, maar als jij vrienden hebt die blowen, jij zit erbij en kijkt ernaar, dan zijn zij stoned, en leven in een heel ander melkwegstelsel waardoor je bijna niet meer normaal met ze kan praten..
    vroeger (de eerste drie keren) blowde ik nog voor mezelf, maar toen was de lol er al enigzins eraf...

waar ik echt heel erg last van had was, als ik weer een keertje knetterstoned was, wist ik helemaal niks meer

toen ik ermee gestopt was, had ik nog zo'n 5 weken geheugenverlies.. (op korte en lange duur)

dat is gelukkig nu wel over, en ben overgestapt op de drank
    :9 (met mate uiteraard, en alcohol is schadelijk voor je lever, als je continu drinkt, maar drink je eventjes teveel waardoor je een veel te grote kater hebt, dan hersteld je lever zich vanzelf; daarintegen, roken gaat praktisch nooit meer je longen uit (de teerdeeltjes..))

8. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    owja, btw ik begon op me 14e, kan het iedereen aanraden, gewoon niet te doen...

9. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    btw, er is een soort nieuwe (dodelijke) harddrug gevonden tog? hoorde ik op het nieuws ozo...

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voortaan even de [​IMG] knop gebruiken, staat een stuk netter dan drie posts onder elkaar.... :)

11. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt "christal"

12. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    buh, eng..

maruhm, ja als je een keer een bad trip hebt gehad kan je daar natuurlijk flink op afknappen.. het gekke is dat het bij iedereen anders werkt.. iedereen wordt wel lacherig, maar verder kan het erg verschillen.. ik wordt soms loom en heel relaxt, sommigen krijgen accuut een lachkick (vooral de eerste paar keren heb ik het idee) ik ken ook een paar mensen die gaan hallucineren (buurmeisje ging 's avonds in der bed tegen blauwe schimmen praten ofzo.. hahaha.. en een andere gast dacht dat hij in een achtbaan zat)..

bier opzich is natuurlijk ook heel leuk.. het verschil is wel dat alcohol vergif is, en THC niet.. je krijgt er dus geen kater van en wordt er niet ziek van.. Combineren kan ook wel fijn zijn.. laatste keer dat ik dat deed was ik best ver weg.. ik had een kortetermijngeheugen van ong. 5 seconden! en dat is echt geen grap! je vergeet constant wat je probeert te zeggen.. en omdat iedereen dronken/stoned/stronken was probeert niemand je te volgen.. hahaha, was echt grappig eigenlijk.. maar je doet dan echt niks meer.. beetje rondlopen, dansen, lachen, maar een gesprekvoeren kan ECHT niet meer.. lol..

Ook een keer gehad dat ik om 12 uur blowde, en dat ik het 7 uur later gewoon nog voelde in m'n armen en benen.. weet je hoe gek dat is? hahahaha..

Ligt er natuurlijk ook aan of het veel gedaan wordt waar je woont.. bij ons komt het eigenlijk opvallend veel voor.. het begon met een paar mensen.. maar nu hebben eigenlijk heel veel van m'n vrienden het wel al es gedaan..

btw, kane, hoe was jou eerste keer? je had een beetje een lachkick weet ik nog wel.. hahaha..

13. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broer gebruikt elke dag hasj/weed en bier/sterke drank. Sinds hij het gebruikt is hij erg veranderd tov intellegentie, geheugen. Ik denk dat hij nu al verslaafd is. Omdat hij het soms wel geprobeerd heeft maar is gefaald. Ik ben zelf 16 en nooit een joint genomen, drank gedronken, sigaret genomen. Ik moet zeggen; ik hoopt dat het zo blijft...

14. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik spuit/snuif/rook/drink niet. Tenminste geen sterke drank met vele liters tegelijkertijd. Bier/Smirnoff/Breezer (wat dan ook) drink ik gewoon wel, maar geen wiskhy of andere echt sterke dranken.

Zou ook niet weten waarom, ik kan me goed vermaken zonder die dingen, zelfde geld voor me vrienden... geen aanleiding toe dus :)

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja joh zoek een hobby inplaats van die vieze shit

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat is iets anders omdat drank vrij direct effect heeft terwijl drug in de regel een uitgesteld effect heeft. Ik weet met drank wel wanneer ik moet stoppen en ben daarin ook nooit tever gegaan. Bij drug weet je dat niet- dat is ook het verradelijke. Bovendien is drug volgens mij slechter voor je. elke dag een drankje kan goed zijn voor je aderen, maar als je dat met wiet of zelfs pillen doet...
    Het is bewezen dat pillen je hersenen aantasten. met name je zerotoninegehalte wordt verbruikt, waar door je je dus even heel happy voelt, maar wat wel tot gevolg heeft dat je er langzaam aan depressief, psychoses, geheugenverlies en op langere termijn vervroegde dementie van kan krijgen. Alcohol heeft dat niet [ mits je het dus bij dat ene glaasje per dag houd]

17. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    er is een nieuwe drug: PNP
    En je kna het zelf maken...
    Zoek maar via een zoekmachine en je krijgt recepten.
    Het schijnt zeeer gevaarlijk te zijn en heeft de werking die te vergelijken is met coke en xtc . Ik zou he tnooit proberen te gevaarlijk!

18. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    nou erg bedankt dan dat je meedeelt hoe je het recept ervan kunt vinden|:- erg wijs...

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  19. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    In India heb je nu ook shit ofzo daar was een tijd gelede een documantere over.... en erges daar in de buurt laten ze zich nu ook steken/bijten door schorpioenen:confused:

20. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Giftige kikkers likken schijnt ook een manier te zijn om te gaan trippen, is wel heel gevaarlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina