1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    net als iedere dag een drankje, kan elke 2 maand een pilletje, mits je verder gezond leeft, niet veel kwaad...
    1 pilletje is in mijn ogen net zo ongezond als 10/ 15 pilsjes op 1 avond.... (ongezond dus)

2. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    het was op het nieuws ; daar zeiden ze dat je de recpt op internet kon vinden. het is idd niet erg slim

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    het verschil tussen drank en een pilletje is dat je aan 1 pilletje dood kunt gaan en aan 10/15 pilsjes niet..

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb zelf meerder malen geblowd, en 2 keer met een waterpijp. Tot nu toe is het me goed bevallen, niks engs gebeurd, ik werd alleen heel erg moe ervan. :p
    Verder een keer een soort van kruidenthee gedronken, en dat was erg stoer, ik ging flink hallicuneren, alles was vol kleuren, zintuigen werden stukken scherper e.d.
    Leuke is dat die thee niet schadelijk is voor je, alleen best duur. Weet niet meer de naam, maar vrijwel iedere smartshop verkooopt dat soort shit wel, dus gewoon even kijken :)

5. Yup, ik heb ook al iets van 5 keer waterpijp gesucked, tis wel geinig en je gaat er echt van spacen, maar de laatste keer hadden we echt rotspul: Power Plant, het was echt veel te sterk.

6. EFG

EFG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey The Arowana dat je aan 1 pil dood kunt gaan komt alleen maar omdat het illegaal is waardoor je de mogelijkheid hebt dat een dealer je bv rattengif pillen geeft. Als alcohol ook illegaal was zou je dus na 1 biertje ook dood kunnen gaan.

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik wil hier graag mijn verhaal even kwijt, Ik ben 28 jaar en blow sinds mijn 14de, heb op mijn 16de mijn eerste pilletje op en ben op mijn 21ste afgekickt nadat ik ongeveer alles had verloren wat me dierbaar was, blowen heb ik tot twee dagen terug gedaan. Ik ben biologie gaan studeren en ben nu leraar op een middelbare school.
    over verslaving aan drugs (hard of soft) kan ik erg kort zijn......uitproberen is niet erg, maar zodra je je niet lekker kan voelen zonder, heb je een probleem. Met als toevoeging dat alcohol en heroine en alles wat er tussen zit is even verslavend is. (maar niet even destructief), je moet maar net de drugs vinden die jou de buzz geeft en dan ga die buzz nastreven, dwz je probeert het gevoel van de eerste keer te evenaren , met als gevolg dat je jezelf kwijtraakt.
    Een alcohol verslaafde heeft net zo'n groot probleem als een cole verslaafde, met als enige verschil dat alcohol sociaal geaccepteerd is en dat deze mensen niet zo makkelijk verstoten worden.
    Even over het serotonine verhaal. Dit is een stof die altijd in je hersenen zit en als geleider fungeert. Alser prikkelsdoorgegeven worden in je hersenen worden erbij de synapsen een kleine hoeveelheid serotonine vrijgegeven die ervoor zorgen dat het signaal goed aankomt bij de ontvangende synaps. Hierna wordt de serotonine weer opgenomen door de "zendende" synaps. Bij drugsgebruik gebeurt er iets waardoor de serotonine niet goed meer wordt opgenomen en een soort kortsluiting veroorzaakt (trippen, gevoel van gebondenheid, vaagheid enz.)
    Veel geestesziekten hebben ook deze oorzaak zoals adhd, scyzofrenie en OCD.
    Bij druggebruik komt ook vaak dopamine vrij (gelukshormoon), hierdoor voel je je euforisch, maar als dit weer op een normaal niveau in je bloed zit val je in een gat omdat het gevoelsverschil te groot is. De bekende dip na een trip.
    Kijk een glaasje alcohol is absoluut niet schadelijk en een joint net zo min en zelf een keer een pilletje of een lijn kan nog, maar let er aub op dat jet niet te vaak gebruikt want ik weet uit eigen ervaring wat de gevolgen zijn van overmatig gebruik, mijn korte termijn geheugen is weg (ik schrijf alles op) en concentratieboog van 5 minuten, lichamelijk ben ik weer helemaal de oude.
    Je weet zelf het beste wat je aankan en het zal echt wel een keer mis gaan, maar doe in iedergeval geen drugs omdat je anders niet bij het groepje hoort. En let erop als je jezelf klote voelt moet je geen drugs gebruiken....grote kans dat je slecht gaat

8. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Heb et nog nooit geprobeert, en ik wil het ook nooit...
    Ik rook ook niet...
    vind het allemaal vies...
    Geef mij maar een lekker pilsje (ook gematigd hoor)

9. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben 14 jaar blow best veel zeker paar keer in de week ik vind het gewoon een zwaar rlx gevoel je word er lam van krijg vreetkick ik word gewoon vrolijk alles draait een beetje om me heen je kan het het best vergelijk met zat zijn, alleen is dit toch anders ik raad het iedereen aan om eens een jointje te roken je word er niet echt down van en je gaat ook echt niet hallicuneren ofzo.
    Ik heb ook 1 keer paddo` s gedaan en ik vond het echt zwaar kut, ik voelde me helemaal down begon te trippen als een gek kon niks normaal meer doen dus ben maar veel suiker gaan eten en word het minder.
    Soft drugs is het helemaal voor mij ik begin nooi taan de hard drugs omdat ik weet dat dat iets te veel voor mij is.

10. PromoStyle

PromoStyle Guest

Voor de mensen die denken dat je aan 1 pilletje dood kan gaan. Dit geldt alleen voor mensen die er allergisch voor zijn en die kans is zeer klein. En als je er al allergisch voor ben moet je wel een grotere hoeveelheid nemen om er aan dood te gaan. Dus ga nou niet over dingen praten waar je niks over weet of waar je zelf geen ervaringen mee heb want daar kan ik dus echt niet tegen.

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Je moet gewoon van die troep afblijven, ik vind deze thread echt ongelovelijk dom! Er word hier zowat aangespoord door sommige mensen om drugs te gaan gebruiken! De gemiddelde leeftijd is hier iets van 14/15 en dat zijn nou net die mensen die het makkelijkst om te lullen zijn..

Echt dom dat deze thread nog steeds open is...

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, ik heb vrienden, goede vrienden die ook aan deze troep zijn begonnen. Laat mensen die erover nadenken maar even langskomen dan kun je zien wat het met je doet.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hangt er van af wat voor pil het is.. Heb je puur zuivere xtc, beste spul van de markt, in een "normale" hoeveelheid.. Mja, dan zal het niet meteen fout gaan, maar het is 9 van de 10 keer een kut pil, waaraan je dus wel meteen kan doodgaan.. Loop die troep niet zo "veilig" te praten, dat is het niet..

14. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister wiet gehad (2,5 gram) van mijn broer, als afscheidskado (hij gaat namelijk vandaag emigreren naar Londen.).
    Ik had gister avond een feestje en heb dus ook maar ff die wiet uitgeprobeerd. Ik heb het puur gerookt, en het was de 1e keer dat ik iets rookte. Ik merkte na mijn 1e joint nog helemaal nix, dus ik pak gewoon nog een biertje. Na een aantal biertjes werd ik licht in mijn hoofd, van de alcohol of de wiet. Toen heb ik daarna verspreid over de avond/nacht de rest van mijn wiet opgerookt (met vrienden) en toen begon ik toch redelijk te trippen.
    Ik vond alles vaag en koel (beker met water fascineerde mij 15 minuten lang :confused:) en ik werd ook heel relaxt.
    Ik vond het zeker wel leuk om te doen, maar ik denk niet dat ik het snel nog een x zal doen. Het is gewoon te duur, en als ik eraan wil komen moet ik het via via doen, wat ik dus niet vertrouw en dus ook niet doe!!

Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    lol...eerste keer smoken en dan meteen puur
    daar wordt je wel stoned van ja :D

16. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Je word stoned als je het met tabak rookt, als je puur rookt word je high ;)
    2,5 gram is sowieso wel veel..
    Ik kan gewoon niet tegen tabak, ik heb daarna ook een trek genomen van een joint waar wel tabak in zat, ik ging echt kapot!

17. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof me, uit talloze onderzoeken blijkt maar gewoon weer dat alcohol en drugs uiteindelijk niet goed zijn voor je. Jongens en meisjes ik waarschuw jullie ook...BLIJF van DRUGS AF!! de nadelen overtreffen de voordelen. En ieder komt zichzelf tegen die het toch neemt. 100%.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je klinkt bijna alsof je er verstand van hebt ;)

19. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik veel vrienden ;)

20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    me vrienden zijn pas 13 en doen nu al aan die shit. vind roken nog wel ok maar drugs :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina