1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soft Drugs & Hard Drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 27 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blow af en toe in een maandje, dit lijkt mij niet schadelijk.
    Dit gebeurt pas op lange termij. Ik doe het misschien 1x in de maand.

Ik heb het een x puur gerookt maar dan wordt je echt kanariehigh, niet normaal gewoon. Je zweeft, je lijf trilt een beetje.:D Ik zag de plafond in mijn kamer gewoon op me afkomen}:]

Maar goed, 1x in een maand is niet erg en zo erg is wiet echt niet.
    Pas op langer termijn kan je concentratiestoornissen krijgen.

2. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zweefde, alles ging langzaam :confused: Soort blur.. en alles was vet gaaf!! Ook bekers met water.. :confused:

3. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stoned gamuh(livuh) is de shit...he teizelaar :D ;)

4. PromoStyle

PromoStyle Guest

gamen met X op is vet, gamen met paddo's op is vet.

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Cola, heel veel cola}:] Misschien wel 3 a 4 flessen en een behoorlijke vreetkick:eek:

6. Daft Punk

Daft Punk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon allemaal aan de sosa!

7. PromoStyle

PromoStyle Guest

Te duur voor mij, 1 x gedaan. Ik hou t bij de X :D

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is sosa?

9. PromoStyle

PromoStyle Guest

C O C A I N E :p. Heb je welis Scarface gezien? Nee? Dacht ik al...

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb met oud&nieuw 2 joints gekregen van mijn kleine broertje (zo lief heh), maar die dingen liggen nog steeds onaangeraakt op mijn kamer...

Zit daar een maximale houdbaarheidsdatum aan ofzo? Ze zitten in zo'n stripzakje.

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor volgens mij niet, hoewel ze er niet beter op zullen gaan smaken.

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben net bijna flauwgevallen onder de douche, dit kwam omdat ik gestopt ben met blowen, ik was namelijk al 2 dagen ziek en de dokter was langs geweest. Het ging al een beetje beter dus besloot ik om onder de douche te stappen net nadat de dokter weg was. Na 5 minuten begon ik opeens moeilijk te ademen en werd ik licht in m'n hoofd ik wis echt niet wat er gebeurde, gelukkig was m'n ma nog thuis. De dokter had trouwens gezegd dat ik ziek ben geworden door het stoppen.

13. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha goed bezig dan.
    ja sorry dat ik lach hoor maar tis je eige stomme schuld.

14. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vind ik niet erg hoor, maar ik waarschuw jullie even voor de gevolgen want dit wist ik namelijk niet dat je zoiets krijgt door te stoppen.

15. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    een vriend van me zei het laatst ook tegen me dat ie er last van had. hij wilde eigenlijk ook stoppen. of het gelukt is weet ik niet. al lang niet meer gesproken dus...

16. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mmm GEEN pillen - drugsbende voor mij alleen dronke worde vind ik wel leuk (als je je grens kent!!!!)

17. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Alsik blow doe ik het puur, maar ik merk het effect pas na 2 joints, dat is dus ongeveer een 45 min. nadat ik mijn eerste joint op heb.
    Ik hoor van iedereen om mij heen dat puur blowen ervoor zorgt dat je heel snel high word, vaak al na een halve joint.
    Iemand die weet hoe het komt dat ik pas na 2 joints het effect voel? Doe ik iets verkeerds ofzo? :confused:

18. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt vooral aan de hoeveelheid en kwaliteit van de wiet, maar het kan ook zijn dat de ene persoon "sneller" high/stoned word dan de ander.

Ik rook zelf niet, alleen 1x blowen per week ongeveer. Ik heb ook een waterpijp uit marokko, rook ik vrij zelden uit (alleen met vrienden), maar dat is een vrij "veilige" manier van roken. De rook word namelijk gefiltert door het water, aan t' eind van de rit is het ook altijd helemaal troebel.

19. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik beken dat ik wel eens (1x ) een pilletje geslikt heb:eek:.... en ik moet zeggen dat het me erg geod is afgegaan... alleen ik heb het 1x gedaan en het blijft bij die ene keer.. ik blow welleens en drink ook welleens wat maar zon pil vind ik het risico dat het fout gaat gewoon veeeeel te hoog liggen;o..

20. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drugs is kutspul.... veelste lekker....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina