1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Songfestival

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Centurion, 15 mei 2004.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik zou doen voor volgend jaar...:

Veel show, schaars geklede meiden en jongens, paar talen door elkaar, paar stijlen muziek door elkaar, beat, soms rustige stukje, flink wat lintjes en allerlei toonhoogten met zang...

Dit bij elkaar en je hebt vast een topper. Of het klinkt boeit niet.

Zie Ukraine... ik vond het een zooitje bij elkaar.

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    precies masterchief 007

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    nog even en ze zijn naakt?! nog schaarser?! ( ok.. nie dat jullie dat zo erg vinden denk ik ;))

4. -Red-

-Red- Tcolor of Communism

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, er zijn mensen die ik liever niet naakt zie. 8)

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is cker zo Red

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    naja vond het wel apart om te zien dat al die balkan landen stuk voor stuk allemaal zo`n schaars geklede chick hebben. Zoiets zou nederland echt nooit doen, zou echt een schande zijn. Maargoed, die landen moeten zich natuurlijk nog een beetje opbouwen en zo proberen ze waarschijnlijk de aandacht te trekken. Het is overigens wel gelukt met Ukraine. (was ook wel chick maar liedje stelde niks voor)

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  7. -Red-

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien kan Nederland ook een beetje aan de chicky gilrs, boys denken.

Dan hebben ze tenminste kans om in de top-5 te komen.

Echte zangtalenten heb ik nog niet uit de Nederlands bodem zien reizen

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nee maar dan nog.. ik betwijfel of, als Nederland met een boven gemiddeld zangtalent op de proppen komt, we dan ook hoger eindigen. Uiteindelijk vind ik altijd dat een groot deel van het stemmen zich uit in politiek. Zo geeft Nederland toch ook vaak stemmen aan Belgie en andersom. Gewoon uit sympathie..Zo had Rusland vorig jaar ofzo hoorde ik geen televoting en die kregen een hele andere uitslag dan de landen die wel televoting hadden.
    Ja dan vraag ik me af: waar doen we het nog voor?
    Nederland had nu best een goed liedje en dat zag je ook aan dat ze goed door de halve finale kwamen, maar als het er echt op aankomt eindigen we gewoon weer ergens in de onderste regionen.

9. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    uiteraard, nederland verliest echt altijd met internationale dingen.

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Op de songfestivals van tegenwoordig draait het er alleen nog maar om hoeveel buurlanden je hebt.

Ik vind dat nederlandse songfestival helemaal niks, dan krijg je allemaal van die lui die wel kunnen zingen, maar gewoon zijn. Wat die Russen vorig jaar deden met T.A.T.U was wel goed, het was niet gewoon en het was een populair duet. Nederland komt stukken verder dan nu als ze bijvoorbeeld de Heideroosjes of de Boswachters of wat dan ook naar het Eurovisiesongfestival sturen. Ik vind dat ze Kane of Yuli van Idols van vorig jaar naar het Songfestival moeten sturen, dan komen ze echt ver.

Ik denk Dat Boris op world idol weer laatste gaat worden of in die buurt. het is weer zo gewoon. Nederland is altijd gewoon, niet dat het altijd slecht is of niet klinkt, maar het is zo gewoon. Als J.K. Idols had gewonnnen, dan waren we veel verder op Wold idol gekomen. Hij is absoluut niet gewoon, zijn muzieksmaak is internationaal, dus daar krijgt ie stemmen op, hij valt internationaal wel in de smaak bij velen, dus met JK komen we verder dan met Boris.

@ ITNL3: Let binnenkort maar eens op op het EK Voetbal, dan laat Nederland zien dat ze niet altijd verliezen met internationale dingen

11. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet nederland, net als italiƫ, het songfestival gaan boycotten...

in de krant noemde ze het al het eurovisie showfestival :D

12. -Red-

Leuk Bevonden:
    2
    Wat songfest betrefd idd reactie op Morrowblade

13. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ze moeten gewoon frans bauer sturen. Dat is pas echt vet

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Kijk eigenlijk is het natuurlijk gewoon heel simpel. Winnen doen we toch niet, dus als we niet winnen van de andere landen, kunnen we maar beter zorgen dat we in ieder geval niet van ze verliezen, maar dat is natuurlijk logisch. Ik stem er dan ook voor dat we Johan Cruiff moeten sturen.
    Of stuur anders gewoon maar iets geks, in ieder geval leuk om naar te kijken.
    We moeten dan ook weer terug naar de roots; gewoon Nederlandsch gaan zingen! Stuur dan de havenzangers ofzo. vraag me af hoe dat zal klinken als je uit buitenland komt..waarschijnlijk hetzelfde als in het nederlandsch..(pijnlijk)

15. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of jullie de nederlandse voorrondes hebben gezien maar daarvan hadden ze achteraf beter "mississippi miss" kunnen sturen... een beetje dance met een beetje cowboyshow erbij...

ik vond het ook zo triest dat een cor bakker in de jury van de voorrondes zit... als die onze liedjes uitzoekt dan is t niet zo gek dat we het altijd zo slecht doen

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Behalve darten dan, maar nu noem ik ook iets op ook :{

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    En schaatsen.......

18. -Red-

Leuk Bevonden:
    2
    Wat dachten jullie van de echte Nederlandse klote sport, korfbal.

Basketbal maar dan => belachelijk, lelijk, en met verschrikkelijke regels.

Oja en Nederland doet het volgens mij ook niet zo slecht met hockey en volleyball

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Korfbal, een sport? Das nieuw voor mij....

20. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien maar weer is ontopic?

Goh wat hebben we inmiddels veel gehoord van Ruslana uit Ukraine 8)

Deel Deze Pagina