Op de songfestivals van tegenwoordig draait het er alleen nog maar om hoeveel buurlanden je hebt.
Ik vind dat nederlandse songfestival helemaal niks, dan krijg je allemaal van die lui die wel kunnen zingen, maar gewoon zijn. Wat die Russen vorig jaar deden met T.A.T.U was wel goed, het was niet gewoon en het was een populair duet. Nederland komt stukken verder dan nu als ze bijvoorbeeld de Heideroosjes of de Boswachters of wat dan ook naar het Eurovisiesongfestival sturen. Ik vind dat ze Kane of Yuli van Idols van vorig jaar naar het Songfestival moeten sturen, dan komen ze echt ver.
Ik denk Dat Boris op world idol weer laatste gaat worden of in die buurt. het is weer zo gewoon. Nederland is altijd gewoon, niet dat het altijd slecht is of niet klinkt, maar het is zo gewoon. Als J.K. Idols had gewonnnen, dan waren we veel verder op Wold idol gekomen. Hij is absoluut niet gewoon, zijn muzieksmaak is internationaal, dus daar krijgt ie stemmen op, hij valt internationaal wel in de smaak bij velen, dus met JK komen we verder dan met Boris.
@ ITNL3: Let binnenkort maar eens op op het EK Voetbal, dan laat Nederland zien dat ze niet altijd verliezen met internationale dingen
Laatst bewerkt: 17 mei 2004