1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

sony walkman

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 9 dec 2005.

  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een nieuwe walkman(mp:cool: uit van sony.
    NW-A1000 met 6 gb die ging volgens mij 20 yur mee de baterij dan
    en de NW-A3000 die ging een stuk langer mee volgens mij en die is 20 gb.

    6 gb is 250
    20 gb is 300

    ik vroeg me af of iemand em al heeft want ik wil em mizchien ook gaan halen is die goed en werkt die lekker etc etc.

    [​IMG]
     
  2. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry ik kende hem nog nie....
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    reclame wel gezien, ziet er niet slecht uit, maar puur door de naam van de I Pod en de hype er om heen zal die beter blijven lopen denk ik
     
  4. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ipod..? daar is die neit van hoor

    het vette ervan vind ik dat als ie uitstaat je ook geen beeldschermpje kan zien

    hij heeft ook een bevijliging ofzo dat asl die pleurt je hdd er neit van kapot kan gaan
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ja daarom, iemand zal eerder voor de ipod kiezen dan deze van sony...
     
  6. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    hoewel deze er wel beter uitziet als een ipod :)

    Maar bewaar me geld nog ff voor mijn nieuwe HD tv :) Bijna salaris + winstpersentage + kerstbonus binnen :)
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kerstbonus is een kerstpakket en er zit allleen maar zooi voor men ouwe bij
     
  8. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi design maar de software zal wel weer k*t zijn. Ik blijf maar trouw aan iRiver :)
     
  9. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused: post dan niet.

    Als hier weinig over bekend is zou ik het risico niet nemen dat het flopt... maar gewoon een ipod mini, zoals ik, of een ipod nano kopen.

    Er handig en fijn ding!
     
  10. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb iig een hd-nw 3 van 20 gb dat is een voor loper hier van en ik ben ontiegelijk tevreden er over, als ik weer zou moeten kiezen tussen een sony en iets anders ga ik weer voor sony door de goeie kwaliteit. en gebruiks vriedelijkheid
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En dat zwaar brakke sonicstage wat zo omslachtig als de tyfus is?:'-(

    Net zoals de rest van Nederland bedoel je? Lekker origineel weer.

    Nee, geef mij maar mn iAudio X5L.
     
  12. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop in ieder geval geen olympus mrobe mr100i ; loopt elk uur wel 1 keer vast en opstarten duurt 15 seconden(uitschakelen ook). Zware kutsoftware zit er ook bij.
    Die sony lijkt me wel erg vet, maare, 50 euro laten liggen voor 14 GB zou wel dom zijn 8)
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    idd maar die m robe heb mn broer en die heb geen problemen
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Lekker boeiend, normaal gesproken zien andere mensen toch alleen je headphones.

    Vind de nieuwe Sony Walkman er wel leuk uitzien en 250euro voor 6 gig is ook nog niet eens zo heel duur als de kwaliteit goed is :)
     
  15. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het er vooral om ging dat mensen klakkeloos een iPod kopen omdat half Nederland er een heeft terwijl er veel betere MP3-spelers te krijgen zijn.
     
  16. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    De software die er bij zit:Connect Player kan je daarmee ook je mp3 files die je al op je pc hebt staan daarmee overzetten. Of moet je alles via die Sony connect site downloaden.
     
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    iriver h10 6 gb ga ik kopen 2de hands maar nog neiuw ik vind die echt super vet.
    kom der achter dat neiuw kopen gewoon veel te duur is
     
  18. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, die vind ik zo flex, ik ga kijken of k die kan scoren, want deze vind ik véél mooier dan een ipod:9
     
  19. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag gisteren de 6 gb en de 20 gb versies naast elkaar. De 6 gb is een stukje kleiner, maar het geluid klonk bij allebei ontzettend goed. Ik ben zelf nu ook geïnteresseerd in dit apparaatje (mijn mp3-speler is kapot), maar ik las dat de software die erbij zat niet heel erg lekker werkt. Klopt dit?
     
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n zus heeft haar nw-a3000 binnen gehad, mijne komt nog, even een korte impressie:
    - Heel erg mooi.
    - Relatief zwaar.
    - Zeer goede geluidskwaliteit.
    - De kwaliteit van het schermpje is niet overdonderend, maar het scherm is wel erg goed verwerkt in het apparaatje zelf.

    De software; ConnectPlayer
    Het werkt net zoals iTunes, het 'fillen' van de library neemt ontzettend veel tijd en processorkracht in beslag. Ook alleen al het opstarten en gebruiken ervan. Maar het overzetten van mp3 gaat vlekkeloos.

    Owja het doosje waar je hem in krijgt is echt onzettend mooi_O_
     

Deel Deze Pagina