1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

sony walkman

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 9 dec 2005.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, dus ze zijn afgestapt van Sonicstage? Dan zal het zo'n gek apparaatje nog niet zijn. iTunes achtige software, appart design(ookal vind ik het design van mn iAudio X5L mooier O-) ), en naar verluid goede geluids kwali. Geen verkeerd dingetje is 't dan.

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb em ff getest bij een demo pod maar het irritante is dat het niet werkt met lijstjes maar zoals je menu bij je mobiel.
    dat vind ik een dikke tegenvallen ookal ga ik em niet kopen.

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij die andere Mrobe met dat grote touchscreen+1,3mpixel camera? Want vrijwel alle Mr100i's (de mp3 speler 5 gig) hebben problemen ...die van je broer kan natuurlijk een uitzondering zijn , lucky bastard die hij is ;)

4. Sol

Sol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd de ipod is zo slecht :+

Nee de ipods zijn gewoon hele goede mp3-spelers met een zeer goede bediening en zeer goede software.

Maar ik dwaal een beetje af van de topic....O-)

5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet die mp4 speler hoor ik weet niet precies ghoe die heet

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deze mp3-speler nu bijna een week en het bevalt me erg goed! De software is inderdaad niet erg snel, maar het werkt heel makkelijk. Verder is het geluid heel erg mooi en werkt ie prima. Ben er erg tevreden mee. :)

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb sinds 3 weken een NWA-3000 en tot nu toe zeker tevreden alleen zijn er wel een paar - punten;

- Software is zeker brak maar het werkt. Erg traag doordat het, naar het schijnt, altijd zoekt naar de Sony Muziek Database. I-Tunes werkt makkelijker maar dat terzijde

- Er zit een electronischefilter op die er voor zorgt dat de speler van zichzelf redelijk zacht is maar deze kun je met een "hack" zelf uitzetten. Zie link

http://www.techlounge.co.uk/96/sony-nwa3000-volume-limiter-hack.html

- Batterij duur valt me tegen. Ik heb mijn bestanden op 192 kbs en dan doe ik ergens tussen de 8 uur en 10 uur met de batterij. Ik weet niet of de batterij op een lagere Bitrate wel veel langer mee gaat.

- Menuutjes doorlopen op de speler is soms wat omslachtig

Het grote pluspunt is dat hij er wel erg vet uit ziet. Ik moet er wel bij zeggen dat dit mijn eerste MP3 speler is dus kan niet echt vergelijken met een I-Pod of andere MP3-speler.

Daarbij komt ook nog dat, in ieder geval bij de NWA-3000, dat als je jezelf aanmeldt bij de Sony website en je speler registreert je 1 CD gratis van de Sonysite mag downloaden.

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Nee, die post van jou is informatief. Heb zelf ook een Sony mp3 speler en hij is superieur tov de Ipod wat geluidskwaliteit betreft. Maar ja, ieder zijn ding he.

Deel Deze Pagina