Bekwame mensen hebben het geld en tijd er toch wel voor, echter, kleine ontwikkelaars hebben liever meteen betere software om te programmeren dan dat ze zelf alles uit moet vogelen omdat het voor hun teveel tijd kost, en tijd kost geld, en geld hebben ze amper omdat ze nog geen hit hebben gehad of eraan bezig zijn.
Verder vind ik de geloofwaardigheid niet erg groot, een medewerken van het net overgenomen Guerilla doet een uitspraak over de complexiteit van de ps3, of de eigenlijke niet complexiteit van de ps3. Tja, volgens Bill gates is de xbox 1 ook 200 zoveel verkocht dan de ps2
Het merendeel van de ontwikkelaars zegt dat de ps3 complexer is dan de x360, en dan heb ik het over objectievere personen dan mensen die direct onder sony werken, tja, die medewerken van sony vraagt gewoon om problemen, ik krijg hier meer argwaan voor dan dat ik zekerder wordt
, maarja ik geloof best dat het iets beter is geregeld dan de ps2, dat verbeteren is eigenlijk ook niet moeilijk
, maar het blijft toch een totaal nieuwe techniek en dus een andere schrijfmethode, complexer dan de concurrentie blijft het toch wel, maar het iets vergemakkelijken is altijd welkom
Klik om te vergroten...