1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SP kamerlid blokkeert Schotse nucleaire basis

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XiroKe, 5 jan 2007.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik heb het toch niet over bang ergens voor zijn, ik heb het over de risico factor en mensen die daarbij worden betrokken, als ik op me bek ga met m'n fiets zal ik alleen me eigen daar mee hebben, ja en misschien een stoeptegel. Als een kerncentrale explodeert heeft dat gevolgen voor de hele wereld

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Anders gezegd dan. Zullen we onszelf dan nooit meer verplaatsen met een auto? Ik denk dat er meer doden zijn gevallen door auto ongelukken dan die ene keer in Tsjernobyl.

Daarbij is dat gevaar van zo'n ramp niet eens de grootste reden waarom kernenergie discutabel is vind ik. Vooral het kernafval is een probleem aangezien dat héél erg lang duurt om radioinactief te worden [als dat een woord is :9].

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Als men nu eerst even leest en niet als de stier op een rode tomaat reageert. Het is niet alleen dit ene sp lid, die hiermee haar partij ongetwijfeld in verlegenheid zal brengen a.k.a domme actie. Het zou hier oa ook gaan om leden van de labour party, dit is de partij van Tony Blair himself....

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Had ze dat zelf maar gedaan. Dan was ze nu waarschijnlijk niet gearresteerd voor het 'te lijf gaan van een onderzeeër in een poging hem te ontmantelen'. :lol:

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste gebeuren de meesten ongelukken met meerdere mensen, maar vooruit.

Een risicofactor heeft 2 elementen:
    Gevolg * Kans

Gevolg is groot ja, de kans is zeer klein. Maar zoals ik al zei: Iedereen en dus niet alleen jij, neemt elke dag meer gevaarlijke kansen.

Het maakt niet uit of dat alleen jij bent of niet. Iedereen neemt elke dag kansen die verkeerd kunnen uitlopen. Meestal niet, maar kan wel. Heel veel van die dingen zijn gevaarlijker als een kerncentralen (fietsen,autorijden,roken,drinken,enz). Daar denken de meeste mensen niet bij na, maar een kerncentrale (waarvan de kans kleiner is dat het mis gaat) mag er dan niet bij. Blijft hypocriet

Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al aangaf : idiote actie waarvan ik me niet kan voorstellen dat de rest van de partij daar zo blij mee is. Maar als je nou ook even inhoudelijk ingaat op het feit dat hier ook leden van de partij van Tony Blair zelf bij betrokken zijn

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat maakt het niet minder idioot natuurlijk. Het enige redelijke dat ik kan bedenken is dat zij protesteren tegen het uitgeven van 40 miljoen pond aan wapentuig. Als ze net als mevrouw Van Velzen protesteren tegen 'uitbreiding van het arsenaal massavernietegingswapens door Europa' dan kan de conclusie niet anders luidden dat er aan de overkant van de Noordzee ook idiote politici rondlopen. Niet zo verwonderlijk.

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het idd niet minder idioot. Maar ik zie allang weer een bash links/sp "discussie" ontstaan, wat gezien de genoemde feiten niet helemaal terecht is. Maar idioot blijft het.

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    maar serieus met een "hamer" een onderzee'er te lijf gaan, hahah wat dacht je aan te richten behalve een paar krasjes en deukjes:lol:

10. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg woestijnen hoor, die je vol kunt proppen met zonnen cellen collectoren, 60 miljoen extra voor kernsplitsing, Plasmareactoren onderzoek. (dus die bakken met geld begint al aardig veel te worden met die 60 miljoen eurotjes) Ik weet niet hoor maar das wel iets slimmer. Wat moet de UK met onderzeeers ze hebben er nog 4 en kijk naar hun bondgenoot de VS. die kan al die onderzoeken die hier boven genoemd worden ook wel uitzoeken. Daar heb je echt geen nieuwe subs voor nodig.

Lol wil jij beweren dat die kern afval goed opgeborgen word, Miss in Frankrijk wel ja maar meeste shit in europa gaat toch echt naar rusland. Ja wij Nederlanders (europeanen) geven rusland geld om het op te bergen en die dumpt het hoogst waarschijnlijk in siberie. Lekker goed voor het natuur daar. Er zitten echt nog wel wat ogen en haken aan Kern energie. Ik wil niet beweren dat het overal zo is maar het het gebeurt veel.

dude, alsof ze dat ding met haar hamer wilt kapot beuken. tis een gebaar van haar (en haar partij) om van die dure dingen af te komen waar nederland toch nix aan heeft. wtf moet nederland met onderzeeers nederland heeft niet zon groot leger nodig man, enige wat we nodig hebben is een leger groot genoeg om bij te staan in rampen en shit in ned. Ned. is simpelweg te klein om iets te beginnen tegen welke ander land dan ook (ja ja je hebt uitzonderingen zoals lux en belgie etc)

Maar weer on on ontopic

Maar dus waarom het gaat, is dus om dat dat geld verkeerd besteed word. (volgens haar) en ik ben het met haar eens. (dat kern shit komt op de tweede plaats als je goed begrijpend kan lezen) Want wat moet je nou met een groot leger als je burgers een slechte leefomgeveing geeft. Just look at the USA. genoeg gettho's en er is nog zelfs in de VS Kinderarbeit. jaja magoed zolang je eigen macht vergroten op 1 staat of zelfs world domination, dan maakt het niet uit hoe het met je burgers gaat. Of niet dan ?

hier iig iemand die het met van Velzen eens is (lang leve vrijheid van menings uiting)

gr sebas

Ps: XiroKe vette avatar!

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    oef Sebass ff oppassen met het betrekken van de gehele sp bij deze al dan niet symbolische en vooral nutteloze actie. Zoals ik al een aantal posts terug neer zetten : Het lijkt mij heel stug dat de de sp als fractie hier achter zal staan.

12. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    drm, het staat tussen haakjes. En ik neem aan dat mis nummer 2 op de lijst, dit soort dingen niet zou doen als haar partij erop tegen zou zijn. (toch wel een grote actie[betekenis])

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    get your facts straight. Er is niets irritanter als informatie geven die niet klopt. Of je moet iets aan je zins constructie doen. Deze mevrouw is nummer 6 op de kieslijst van de SP. De nummer 2 is Agnes Kant. Al met al geen slechte plaats, maar doet me des te meer vermoeden dat ze hiermee haar eigen fractie flink in verlegenheid zal brengen

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    tja, je kan zeggen wat je wilt, maar de SP wordt wel op haar acties afgerekend en ik vind dat niet gek.

Zij vertegenwoordigt de SP. Dus als zij domme acties doet wordt de hele SP daarop aangekeken of ze het nou met haar acties eens zijn of niet. Als de SP het er niet mee eens is moesten ze haar niet op de lijst zetten. Of haar nu openbaar ter verantwoording roepen voor haar acties.

Zo werkt het omgedraait ook. Waarom stemmen er zoveel mensen op de SP? Vooral door rode Jan. Jan is ook een vertegewoordiger van de SP, net zoals zij.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch ook ? Als je nu even leest dan zeg ik precies het zelfde. En nee men stemt niet alleen op Jan Marijnissen, maar ook op zijn boodschap

16. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    ik haald evan velzen met kant door de war, magoed ik ben het met jullie eens dat de hele fractie erop afgerekend word.

Deel Deze Pagina