1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spel over moord op kennedy

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Keukenhufter, 22 nov 2004.

1. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Manhunt ook te ver gaan.

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, dan zou ik best interesse hebben om het te spelen. Zo spreekt mij de geschiedenis meer aan dan het alléén maar te hebben over die saaie theorieen.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

idd , weet je de informatie over die moord mag nog altijd niet vrij gegeven worden door de amerikaanse overheid , en dat is op zich al meer dan genoeg om te denken dat het meer was dan een gewone aanslag door een eenvoudig man met een gewoon geweertje.

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Laten we et dichter bij huis brengen. Een game over de moord op Pim Fortuin of iets recenter, de moord op Theo van Gogh.
    Je speelt dan een gefrustreerde jonge man, die in contact komt met millitanten. Je werkt je omhoog in de groepering en krijgt op een gegeven moment de opdracht om Van Gogh te vermoorden. Je plant de aanslag tot op de kleinste details. Waar, hoe wanneer en op de grote dag zit je nog te twijfelen over een paar dingen. Welke chalaba zal ik dragen? Zal ik mijn baard nog een beetje bijtrimmen? Welke twee messen zal ik meenemen?

Als je et zo bekijkt. Kom je dan ook met dezelfde reactie? :{

5. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    haha ja ik wil die gabber zijn met een lange baard en duivelse ogen....

6. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    jfk is vermoord
    hierover moet je geen spel maken!
    maar aan de andere kant maken ze wel spellen over vietnam...
    best wicked.....

7. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had liever een kogel door George W. Bush z'n kop geschoten,dan dat ik een president vermoord die niet "War on his mind'' heeft.
    Sterker nog ik ben er van overtuigd dat JFK vermoord is door het feit dat hij de oorlog in vietnam juist wou stoppen.Hij is vermoord door dezelfde mensen die juist al die verkiezingscampanges betalen en alleen maar omdat de Amerikaanse economie leunt op het oorlogsapparaat.
    Ik kan ook nog steeds niet bevatten dat die leugenaar nog 4 jaar de president van de wereld is.
    En dit is wel een hele andere leugen dan dat je zegt dat je je niet eens lekker heb laten pijpen door een stagiere :confused: ,maar dat je leugen duizenden mensen het leven kost(elke dat wordt die lijst groter) en dat allemaal in naam van een zogenaamde democratie. _0/
    Het is wel heel toevallig dat pappa Bush en z'n vriendjes kapitalen verdienen aan een onrechtmatige oorlog,die de hele wereld doet schudden.(kijk maar naar de toestand in ons land).
    Maar we geven de schuld aan een of ander kutgeloof.

Ben bang als ik zometeen op ''antwoord verwerken'' drukt dat er gelijk een anti-terroristische eenheid m'n deur eruit trapt,want tegenwoordig is ''wie niet voor ons is, is tegen ons'' een hele algemene gedachte, die ik overal tegenkomt.(op het werk,in de politiek en in het geloof)

Mijn excuses dat ik zo gigantisch offtopic gaat,maar deze frustratie zit bij mij zo diep dat een groot deel van mijn vrije tijd verloren gaat aan het lezen van artikelen en boeken over de ''donkere kant van de Westerse wereld''.
    En elke dag wordt mijn afgunst tegen over onze zogenaamde ''Vrijheid'' steeds groter.
    Ik zal kijken of hier over al een draad is en als dat niet zo is zal ik er een openen.
    Zou hier graag met verschillende mensen over willen discuseren

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    kom maar op thril seekah :) ;)

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat toch veel te ver. Je gaat toch geen spel maken over een vermoorde president.

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Boeie, is maar een spel. Waarom zou dit niet kunnen en counterstrike ofzo wel?

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Couterstrike is toch niet gebaseerd op een moord op een president.

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, dat maakt een spelletje van een echte oorlog, waar duizenden mensen dood gaan. Nogmaaks: het is een ziek concept, maar niet zieker dan de gemiddelde shooter.

13. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zeker waar
    Maar nu wordt het ook nog eens aan een naam verbonden van een persoon die echt geleefd heeft. Ik kan me niet zo snel een spel bedenken dat daar echt gebruik van heeft gemaakt.

Natuurlijk wel spellen als Commandos die teruggaan op echt bestaande personen maar dat spel is meer een soort van 'eer'betoon

14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat alles kan, en alles mag, zolang je er geen levende mensen mee bedreigt. (met naam en toenaam, 'de president van de VS' is nog niet perse bush.)

Met dit spel heb ik totaal geen problemen...

Red Alert.... Stalin enzo
    Winston Churchill komt ook als multiplayer character voor in Medal of Honor: Underground op de psx.

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  15. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maargoed, Stalin was nou niet echt de meest menslievende :)

Maar dit is toch wat anders als ik bedoel :)
    zoals het hier gezegt wordt moet jij de moord opnieuw maken op JF Kennedy en dat is groot betreurenswaardige gebeurtenis in de geschiedenis, daarom vind ik dat spellen heel respectloos kunnen zijn zoals deze

16. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Het is idd niet erg respectvol, maar ik vind dat het maar moet kunnen eigenlijk. Zelfde als met vrijheid van meningsuiting, je hebt natuurlijk liever dat mensen bepaalde dingen niet zeggen, maar het moet wel mogen.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zal wel een commercieel wanproduct worden. Eest hele media erop pleuren vervolgens koopt iedereen het spel en komt erachter dat het goed kut is, net als bij Postal.

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah vrijemenings uiting : op het moment dat je iemand (een geloofsovertuiging bevolkingsgroep bepaald persoon) zwaar en diep mee beledigt kan je je wel gaan verschuilen achter "de vrije menings uiting" maar dan ben je gewoon fout en dan moet je niet opkijken als je negatieve publiciteit krijgt of in dit geval je game als schandalig word beschouwd.Tja das het risico

19. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Maargoed ik vind dit ook geen zak te hebben met vrijheid van meningsuiting

20. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heeft het ook niet. Het was ook niet mijn intentie de discussie in die richting te sturen, ik wou het alleen als vergelijking aangeven...

Deel Deze Pagina